Kunnon kännääjä

Hauskoja kaskuja, anekdootteja ja Lada-vitsejä yms.
Vanja-eno
Viesti:

Kunnon kännääjä

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Katsokaapa TÄTÄ, aikamoinen pelimies :wink:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
destor

Viesti Kirjoittaja destor »

Heh, asennemies. Paskalla tuurilla vaan voi lähteä aseista luvat tuolla menolla jos joku kukkahattutäti näkee nuo kuvat. Jos aseet ovat oikeita ja vielä luvallisia..
pappa- igor

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

voi helevetti :roll: kaiken karvasia otuksia sitä onkin... :?
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Nopealla vilkaisulla nuo pullot poikkeuksetta täysiä eli jos viinaa alkaa ihan juomalla juomaan 24/7 niin väkisin syntyy siivoa ja niitä tyhjiä hylsyjä. Ainakin minulla. Mutta jos nämä on niitä alottaiskuvia.

Muuten asenne on kohdallaan ja näköjään ei rahastakaan ole puutetta. Niin sitä pitääkin.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Siinä on mies joka on kääntänyt rumuutensa edukseen :lol: Silti tollaset rahalla leuhkijat saa meikän näkemään punasta :x
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Pöhö-Andrei kirjoitti:Nopealla vilkaisulla nuo pullot poikkeuksetta täysiä eli jos viinaa alkaa ihan juomalla juomaan 24/7 niin väkisin syntyy siivoa ja niitä tyhjiä hylsyjä. Ainakin minulla. Mutta jos nämä on niitä alottaiskuvia.
Wapun jälkeen on kyllä kämppä aika kauheassa kunnossa :lol: Tuntuu tuo teekkariwappu olevan noin puolitoista viikkoa, ja vielä kun sattuu olemaan syntymäpäivä 1.5 niin eihän siitä mitään hyvää voi seurata :lol:
Vauhdin tae - alamäki
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Kattelin noita kuvia uudestaan ja eipä voi kun ihailla tämän herran asennetta ja elämän tyyliä. Työstä ei puhuta missään vaiheessa sanaakaan, mitäpä suotta koska sehän häiritsee harrastuksia. Ja kun tuota rahaa on tuossa mittakaavassa niin turha on täitä tehdä.

Kertakaikkiaan hienoa. Toivotaan ettei maksa tai haima posahda, tuollaisessa 24/7 kohtuukäytössä piilee sellainen riski.
destor

Viesti Kirjoittaja destor »

Kyllä sitä tuli vielä kolmaskin kerta vilkaistua ja totta, asenne on tässä se avainsana. Rahalla leuhkiminen nyt on vähän niin ja näin, mutta näyttää sitäkin riittävän.

Tuolla galleriassa taitaa olla muitakin "julkkiksia", googlella kun koitin tämän herran nimeä hakea niin tuli jokin suljettu irc-gallerian julkkikset -sivusto hakutuloksiin. Siellä mainittiin muitakin nimiä ja voisi olla kiva nähdä niidenkin kuvat.
ladoilla radalle

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

kyllä... siinä on sitä jotain.. aika ihme nenä sil.. mitähä se sillekki on tehny.. oiskoha joku lottovoittaja kyseessä..??? :lol:
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

Mä en kyllä tätä juttua pysty kovin vakavasti ottamaan... :lol:
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
aropupu

Viesti Kirjoittaja aropupu »

ihme hörhöjä sarjassamme känniääliöt :shock: :D
mutta kyl noi rahat löytäs käyttöä mullakin :lol:
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä olen noi ennenkin nähnyt ja pitänyt aina jonain lavastettuina pelleily juttuina, vai onko sittenkin totta?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Lada-Jussi kirjoitti:mä olen noi ennenkin nähnyt ja pitänyt aina jonain lavastettuina pelleily juttuina, vai onko sittenkin totta?
Jo tuon kärsääkin (:D) on pidetty feikkinä, mutta kyllä sekin näyttää olevan totisinta totta.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

ihme jäbä :shock: oon ennenki nähny ton :lol:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
pappa- igor

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Vastaa Viestiin