Kuinkas kerholaiset aikovat pistää ladansa kesä kuntoon?
Itse ajattelin alustan pestä ja massata viimesen päälle kun kelit alkavat lämpiään, mikä olis hyvä ja tehokas liuotin aine ja mikä on parasta massaa ruiskulla vedettäväksi Mihin asentoon kannattais toi auto tunkata että pääsis pohjan kunnolla pesemään? kun ei oo mitään kunnon monttua/pukkia käytettävissä..
Turbiini kirjoitti:Uudet kesäpyörät alle ja ahdin pitää myös vaihtaa. Tietysti peräkonttiin pitäis sovittaa toinen jäähdytin, mutta voi olla että se jää tekemättä.
Onx sulla syyläri nyt perä luukus vai nokalla.. minkä kokonen cooleri sul on? mikä ahdin sulle tulee? miten aiot siottaa syylärin luukkuun, pistäkkösen luukun pohjalle ja reikä pohjaan vai kuinka..
Heti kun tästä kelit lämpiävät, niin öljyt ja suodatin vaihtoon. Samoten perusteellinen pesu ja vahaus jossain vaiheessa. Oikeaa etulokaria pitäis vielä fiksailla tuon pikku talvisen lipsahduksen jäljiltä. Alustankin vois koittaa puhdistaa ja suihkia pari purkkia Dinitrolin ML:ää sinne tänne. Vasenta helmaa pitäs koittaa korjailla kun näyttää sieltäkin ruoste puskevan, vaikka helma on uusittu pari vuotta sitten. Joku valopää vissiin unohtanut pohjatyöt kokonaan (kautta profeetan parran )
Kesävanteet pitää putsata ja maalata uudestaan valkoiseksi sekä pitää myös lakata ne. Samoten pitäs laittaa uudet Marangonin Triot tilaukseen rengas-onlinesta ja käydä asennuttamassa ne vanteille jossain välissä.
Että ei ne työt tekemällä lopu ainakaan tämän Lassen kanssa
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
pappa- igor kirjoitti:Kuinkas kerholaiset aikovat pistää ladansa kesä kuntoon?
Itse ajattelin alustan pestä ja massata viimesen päälle kun kelit alkavat lämpiään, mikä olis hyvä ja tehokas liuotin aine ja mikä on parasta massaa ruiskulla vedettäväksi Mihin asentoon kannattais toi auto tunkata että pääsis pohjan kunnolla pesemään? kun ei oo mitään kunnon monttua/pukkia käytettävissä..
Oliskohan muuten kaikkein helpoin jos kaataisit larpatuksen kyljelleen Tai ei sitä ihan kyljelleen tarvi heittää, pääasia että tukee vaan sitten hyvin.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Lada menee elimäelle todelliseen fiksaukseen , kaikki näkyvä ruoste ovista poistetaan alusta massataan , uusi kytkin laitetaan ja samalla heitetään 5 lovinen loota (kiitos tapparin) kiinni ja uudet kesä kumit meni ostoon kokoa jotain 175-65-13 leveille pelti rinkuloille..... eiköhän näillä pärjää jo komiasti
Vähän peltitöitä ja paikkamaaluuta ainakin sekä jonkinmoiset kesärattaat.
Kaikenmoista muutakin remonttia ja rojektia toki on mutta noilla opeilla sen saa liikkeelle ja katsasteltua.
yritän pitää noi ajokuntoisina kuten muinakin vuoden aikoina
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
pappa- igor kirjoitti:Kuinkas kerholaiset aikovat pistää ladansa kesä kuntoon?
Oliskohan muuten kaikkein helpoin jos kaataisit larpatuksen kyljelleen Tai ei sitä ihan kyljelleen tarvi heittää, pääasia että tukee vaan sitten hyvin.
Niin kyljelleen mä sitä mietinkin mutta millä h*lvetillä sitä tukis? tunkin kans oon pari autoo saanu kyljelleen mutta tota en viittis päästää ihan niin pitkälle..