Sivu 1/1

1700i kansi

Lähetetty: 20.2.2006 19:34
Kirjoittaja kissimissi
nyt on 1700i kansi irti. mitä voin tehdä tehonlisäämiseksi nokkaa vaihtamatta ruiskuun koskematta ja pakosarjaa vaihtamatta? paljonko voi plaanata pois venojen osumatta mäntiin? mitä tehdä kanaville? vaikuttaako kannen laskeminen pelkästään mitään ja sekoaako ruiskun toiminta jostakin toimenpiteestä? esim. jos kuitenkin saan jyrkemmän nokan halvalla jostain niin käykö enää tyhjäkäyntiä/meneekö päästöistä läpi?

Lähetetty: 20.2.2006 21:59
Kirjoittaja lada 1200s
Pelkästä kannen laskemisesta ei kyllä taida valtavaa hyötyä tulla ja tuossa 1700 on jo muutenkin korkeempi puristussuhde.

Lähetetty: 20.2.2006 23:01
Kirjoittaja Turbiini
Hyvä lähtökohta on parantaa virtauksia poistamalla imu ja pakokanavista valuröpelöt, kohdistamalla imu ja pakosarjat ja lopuksi lyhentää imusarjan lämmitys siilestä piikkejä. Noilla pitäis tulla jo tuntuva lisäys, ruiskun pitäis pystyä sopeutumaan pieniin muutoksiin lambda-anturin avustamana.

Lähetetty: 20.2.2006 23:08
Kirjoittaja destor
Mitäs tuo imusarjan lämmitin siellä tekee, eikö pakosarjan päältä otettu ilma ole riittävän lämmintä? Eihän se pakosarja tietenkään enää aamulla paljoa lämmitä kun auto on seissyt yön yli, mutta eikai ladassa sentään mitään "hehkua" ole.

siili.

Lähetetty: 21.2.2006 2:21
Kirjoittaja vazili 2107
Jops! Toi "siili" on tosiaan ihan imuilman sähköinen lämmitin ja lämmittää
kylmällä tuota imusarjaa, aikamoinen virtasyöppö . Sitä varten on
tarkotettu se 50A maxisulake kojelaudan takana. Samanlaista "siiliä" olen
tavannut mm. vm -83 VW Polosen imusarjan pohjassa..