Sivu 1/1

rallimiehet huom!

Lähetetty: 15.2.2006 20:14
Kirjoittaja v1lh0-
Kun ootte tehny/teettäny teräsvauhtipyöriä niin millä ootte ottanu ladan oman hammaskehän irti vanhasta vauhtiksesta?
Ja haittaako jos venttiili on millin lyhyempi? kun kuplan venttiilit olis 112mm pitkiä ja ladan omat on 113mm ja 112.5mm? venttiili välykset kasvaa vain ehkä vai???

Lähetetty: 15.2.2006 21:05
Kirjoittaja ladaracing pori
vähän lämpöä ja koppaus vasaralla johan putoo,samalla tavalla takaisin.
Onhan toi joskus irronnut itsestäänkin joten pikku hepit oisi paikoillaan kun pistät sen uuteen kiinni.

Lähetetty: 16.2.2006 10:49
Kirjoittaja Mäntä
tehtaalla laitetaa hammaskehä lämmittämällä paikalleen, niin jos laittas sen vauhtipyörän johonkin kylmään ja sitte kuumentas vain hammaskehää niin lähtisköhän tuo sitte irti. En kyllä tiedä, mutta kokeile.

Lähetetty: 16.2.2006 11:05
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Eikö kannata ostaa suosiolla uusi kehä kuin käydä punkamaan vanhaa irti.

Lähetetty: 16.2.2006 15:39
Kirjoittaja v1lh0-
Niin sekin voisi olla... mutta entä nuo venttiilit?

Lähetetty: 16.2.2006 15:46
Kirjoittaja Pöhö-Andrei
Jos varren paksuus ja lukkosokkien ura käy ei milli pituudessa haittaa mitään varsinkaan kun muistaa kompensoida sen millin nokkapukista jolloin keinuvipu tulee oikeaan asentoon. Eli sieltä siivu pois.