Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Eilen se sitten tapahtui lada sai ensimmäisen lommonsa ja kas kummaa,
tietysti oikeaan takakulmaan.
kun tietysti teivon parkkipaikan ainut jääkökkö sitten törmäsi laadaa päin jostain kumman syystä onneksi ei tullut isoo lommoo vaikka vauhtia oli about 80km/t. Huomenna lommo oikenee.
Tänän otin kurvin vähän liian lujaa ja kun on lumista ja liukasta niin eiköhän alkanu perä heittelemään. Onneksi on takavetorefleksit kunnossa ja pidin jalan kaasulla ja vastakorjasin edestakaisin niin etten edes tajunnu pelästyä.
Toissapäivänä tulin suhteellisen leveään vasemmalle taittuvaan ysikymppimutkaan, joka kääntyi loivaan mäkeen. Länttäsin kaasua ja käänsin ratista, lada puskee armottomasti, vähän lisää kaasua niin lada lähtikin korjaamattomaan sladiin ja keula puski suoraan tien vasemmanpuoleiseen penkkaan No pääsin pois kuitenkin, onneksi kukaan ei nähny eikä mitään vahinkoa syntynyt
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
mulla on samarakin ollut lievässä nelipyöräluistossa, vaikka alla on aivan tuliterät renkaat, noi pikkutiet on siinä kunnossa välillä että pieni kaltevuus saa auton luistamaan sivusuunnaassa, maltilla on vielä pärjätty, mutta kyllä tossa parin viimeisen päivän jääkeleillä on ruttuisia autoja näkynyt joka puolella teiden varsilla.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
etuhelma ja lokasuojan kaari meni kieroks ku hinattii, kaveri jätti vaihteen päälle ja auto poikittain ja vetäs liinan pyörännavan ympärille ja samassa noi linkkuun. No sorkkaraudalla helma suoraks ja kaarta nyt ei enää näykkään kun on noi kaarilevikkeet. Kerran jumiin jäänyt ja sekin oli samaisena päivänä. Ja tapahtui silloin kun auton ostin eli aikaa on, kyseessä siis tuo nykyinen projektini.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Ruiskupeli on täysin ehjä, edes penkassa ei olla ihme kyllä käyty. Nappiksen vasen takanurkka hipaisi puuta ennen joulua eräällä polulla, nurkka meni vähän lommolle ja takalamppu irtosi toisesta päästään. Mitään ei siis hajonnut, mutta peltitöitä tuli vähän. Puskuri suojasi todella paljon, ilman sitä lamppu olisi varmasti hajalla ja takapaksi kierossa. Ensiavuksi pelti löytiin kirveellä sisäkautta ulospäin ja lamppu kiinnitettiin uudestaan, ei herättänyt niin paljoa huomiota kun näytti ehjemmältä.
noh noh... takakulmat rutussa ja pelkääjän ovi ja kummatki etulokasuojat sisässä ja kasassa.. ja perä irti.. ja kummatkin puskurit irti.. puskurit läks veto hommissa ja perä läks seilaan ku penkkaa 70km/h poikittai ja siitä ilmalento ja kovaan penkkaan haukkasu ja lokasuoja sisään.. sit on noita penkan kaa nojailua ni pelti taipunu sisään päi...
ladoilla radalle kirjoitti:noh noh... takakulmat rutussa ja pelkääjän ovi ja kummatki etulokasuojat sisässä ja kasassa.. ja perä irti.. ja kummatkin puskurit irti.. puskurit läks veto hommissa ja perä läks seilaan ku penkkaa 70km/h poikittai ja siitä ilmalento ja kovaan penkkaan haukkasu ja lokasuoja sisään.. sit on noita penkan kaa nojailua ni pelti taipunu sisään päi...
Kunnon rytinät sielläpäin.. Pitää kouluttaa kesällä tuo peltosaabbi sulatuskuntoon niin saapahan vähän ajeluviihdettä ennen inttiä.
pitääpä ottaa kuvia siitä rusinasta.. ihme etten saamut katolleen vaikka kylellä kynnettiin mut pyörille meni.. oli yks viikolloppu porukkaa ja ajettiin pellol autoilla ja fordilla.. tänää hävis foortista 3...
He täällähän juttua löytyy
Ja kaiken murheiden päätteeksi ladailu päättyyi eilen klo:01:23
kun tasasta 80kymppiä ajellessa ladan pannuhuoneesta kuului valtava PAM
ja tuli parin metrin liekit putkesta pihalle ja lada pysähtyi.
moottori pyöri kylläkin elikkä kovat kolmen päivän ajot loppuivat lyhyeen.
Saamari just sain kuntoon ja leimaan
virran jakaja tai puola ilmeisesti petti
huomenna korjaantuu se vika ja sitten ensiviikolla se lommo takakulmassa.
Jokkis Ladafiude sai Vähän damagee tossa viikonloppuna:
Rengas vanteelta pois 2 kertaa (olisko pakkasella osuutta asiaan???)
Hinauslenkki repes juurinensa pois kun nypittiin orionilla pois penkasta
Pakoputki irtos pöntönjuuresta, sai iskun penkasta
Kylkiin lisää lommoo, lunta tupaan on senverran rakoo
Tyhjäkäynti hukkui, kiihdytyspumppu alko vuotaan