Sivu 1/1
Voi Sarana
Lähetetty: 28.1.2006 22:44
Kirjoittaja ladaracing pori
Vannoutunut takavetomies on seonnut totaalisesti ja meni hankkimaan Samaran,tuon etuvetoisen hirvityksen.
Mitähän tästäkin tulee.
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =356&pos=1
Lähetetty: 28.1.2006 22:47
Kirjoittaja RussianTUNER
Onks toi joku parempi malli kun on korisarjakin? Ja tollanen Samarapaneeli takavalojen välissä..
Lähetetty: 28.1.2006 23:01
Kirjoittaja Kimmo86
Ohoh aitoa Konela-tuningia! Ei hassumman näkönen pelitys

Lähetetty: 28.1.2006 23:16
Kirjoittaja destor
Nätti pelihän tuo, kauneusvirheet vaan kuntoon ja kovaan ajoon. Kieltämättä minullakin on joskus käynyt mielessä samaran hankinta, vetotapa ei kyllä houkuttele, vaikka järjellä ajatellen se onkin parempi. Jotenkin vain haluaisi kokea etuvetoisen lada, ja mahdollisesti piristää sellaisesta melko mukavan kaupunkiohjuksen.
Lähetetty: 28.1.2006 23:43
Kirjoittaja Vanja-eno
Onkos tuo Samara Carlota? Niin, ja kerrankos sitä takapotku mies haksahtuu etuvetoon

nimim. "minäkin silloin kerran"
Lähetetty: 29.1.2006 0:35
Kirjoittaja samarai
Lähetetty: 29.1.2006 0:51
Kirjoittaja destor
Ajo-ominaisuudet ovat mukavemmat, ainahan se luisu puskemisen voittaa kun mennään läpät auki paikasta A paikkaan B. Leikki-iässä takaveto on selvä valinta, varsinkin kun valinnan varaakin on.
Lähetetty: 29.1.2006 0:57
Kirjoittaja samarai
nojaa, en mä nyt itse tiedä mistään puskemisista, kyllä toi etuveto on pahoissa paikoissa niin ylivertainen, etten kyllä takavetoa ottaisi.
Pakettiautossa pitää kyllä olla takaveto, se on kyllä aivan todettu homma. Niillä "etuvetopaketeilla" ei kyllä tee todella mitään.

Lähetetty: 29.1.2006 7:03
Kirjoittaja ladaracing pori
Niin ainoa oikea ns. urheiluauto vetää vain takapäästä johon ladakin kuuluu
Olen ollut pitkään sitä mieltä että ladan tekeminen loppui siihen kun ensimmäinen etuvetoinen valmistui,mutta katsotaan nyt muuttaako toi Sarana mieltä muuksi.
Ihan kelpo peliltä toi vaikutti,mitä sitä tuossa pihassa katseli.
Autosta sen enempää tietämättä kai tuo joku konelan "kitti"sarja on.
Niin ja perheen ns.ykkösautona on ollut jo useamman vuoden etuvetoinen menopeli joten etuvetoisen hyvät ja huonot tiedetään kyllä.
Lähetetty: 29.1.2006 10:43
Kirjoittaja ,_,/ukka
samarai kirjoitti:Sanokaa nyt härreguud edes yksi järkevä syy, miksi se "takaveto" on muka parempi?
No yks mikä tulee mieleen ni on kärryn veto.
Lisäksi takavedon tekniikkaa _tuntuu_ yksikertaisemmalta, ei ole rikkontuvia vetoniveliä ja kaikki on "väljemmästi" ja yksinkertaisemmasti rakennettu.
Eipä sillä, itsekkin pitäisi auto vaihtaa, ku sais aikaseksi, johonkin paremmin maantie/moottoritie nopeuksiin soveltuvaksi. Sekä tilavampaan. Yksi vaihtoehto on 5-ovinen samara tai hb/farmari 110.
,_,/ukka