110:lan vesiletkujen kiristys
110:lan vesiletkujen kiristys
Onkohan millainen homma päästä käsiksi lämppärin kennon vesiletkuihin ja kiristelemään sieltä lemmarit, jos poistaa konehuoneen puolelta sen "rintapahvin" niin näkyykö ne lemmarit vai onko suurempi purkaminen edessä?
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Kiristelemään lemmareita??
Eikai vaan kenno vuoda?? Se nimittäin vuotaa konehuoneen puolelle jos alkaa vuotamaan. Ne letkut kyllä saa muistaakseni tiukattua ilman koko lämmityslaitteen purkamista, jos ovat sattuneet hyvään asentoon. Aina eivät ole! Etenkin se jarrutehostimenkoppa on ihanasti esillä siinä hommassa!
Ne letkut muuten kannattaa vaihtaa jos joutuu irrottamaan, venäläiset letkut on "haitarista".
Ihan vaan yleistietona että tuon kennon hinta kotimaassa suomessa on vähän vajaa 250€!

Eikai vaan kenno vuoda?? Se nimittäin vuotaa konehuoneen puolelle jos alkaa vuotamaan. Ne letkut kyllä saa muistaakseni tiukattua ilman koko lämmityslaitteen purkamista, jos ovat sattuneet hyvään asentoon. Aina eivät ole! Etenkin se jarrutehostimenkoppa on ihanasti esillä siinä hommassa!
Ne letkut muuten kannattaa vaihtaa jos joutuu irrottamaan, venäläiset letkut on "haitarista".
Ihan vaan yleistietona että tuon kennon hinta kotimaassa suomessa on vähän vajaa 250€!
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129