Sivu 1/3
Mikä itäauto lähinnä sydäntäsi Ladan jälkeen
Lähetetty: 11.1.2006 23:52
Kirjoittaja Vanja-eno
Eli laitoin tähän nyt yleisimmät itäraudat, joitain pienempiä merkkejä saattaa uupua, mutta niitä voi äänestää kolmessa viimeisessä kohdassa
Lähetetty: 12.1.2006 0:58
Kirjoittaja samarai
"Parsitaan" tota otsikkoa omalta kohdalta siinä, että eniten sydäntä lähellä on Volga ja sitten Lada. Malleista Volgan M21/22 ja Ladan Samara.
Lähetetty: 12.1.2006 2:39
Kirjoittaja TOVERI NIVA
Kyllähän se tuppaa tonne maasturipuolelle meneen:
GAZ-69
UAZ 469b/3151*
Ja tietty maastokuorma-autot
GAZ-66
ZIL
URAL
Kraz jne...
Lähetetty: 12.1.2006 6:41
Kirjoittaja afrika
mosse. nuorempana oli pari mossea ja yritän ens kesäks saada pick-upin itselleni.
Lähetetty: 12.1.2006 8:09
Kirjoittaja evo2
tarviiko sitä edes sanoa

Lähetetty: 12.1.2006 14:41
Kirjoittaja FSO
evo2 kirjoitti:tarviiko sitä edes sanoa

Ei

Lähetetty: 12.1.2006 15:58
Kirjoittaja RussianTUNER
Mosse, ei niin kokemusta mutta silti.
Lähetetty: 12.1.2006 16:16
Kirjoittaja Jaska HKI
Wartburg ehdottomasti.Koskaan se ei jättänyt tielle jos oli mukana kannentiiviste,katkojankärjet ja 1100mm kiilahihna.Vapaakytkin irroitettuna olen jopa yksin työntämällä ovipilarista ja hyppäämällä kyytiin saanut sen käyntiin.Erillisen rungon,erillisjousituksen ja suuren maavaran ansioista sillä pystyi tietyömaillakin täysin lastattuna pitämään hurjia keskinopeuksia.Merilevätäytteisten istuinten kovuudesta pakkasella pystyi takapuolituntumalta päättelemään kuinka pitkälle talvi on edennyt

.
Lähetetty: 12.1.2006 16:32
Kirjoittaja Lada-Jussi
ne on kaikki noi neukkulan autot, mut jos niitä ei lasketa niin Zastava vois olla hauska tai miksipä ei noi puolan Fiatit.
Lähetetty: 12.1.2006 16:36
Kirjoittaja samarai
Jaska HKI kirjoitti:Wartburg ehdottomasti.Koskaan se ei jättänyt tielle jos oli mukana kannentiiviste,katkojankärjet ja 1100mm kiilahihna.Vapaakytkin irroitettuna olen jopa yksin työntämällä ovipilarista ja hyppäämällä kyytiin saanut sen käyntiin.Erillisen rungon,erillisjousituksen ja suuren maavaran ansioista sillä pystyi tietyömaillakin täysin lastattuna pitämään hurjia keskinopeuksia.Merilevätäytteisten istuinten kovuudesta pakkasella pystyi takapuolituntumalta päättelemään kuinka pitkälle talvi on edennyt

.
itse muistan nostaneeni tosta Warresta koneen yksin sylissä ulos kytkinremontin yhteydessä.

Lähetetty: 12.1.2006 16:42
Kirjoittaja erkkimalinen
Idästähän se aurinkokin nousee, joku nousevan maan auringon tuote, vaikka sitte Toyota Camry!

Lähetetty: 12.1.2006 16:50
Kirjoittaja samarai
Lähetetty: 12.1.2006 17:10
Kirjoittaja sinihelmi
warre tai trabantti
Lähetetty: 12.1.2006 17:26
Kirjoittaja spede
Mosse
Lähetetty: 12.1.2006 17:31
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Jos ei ole ajanut Trabantilla, ei tiedä vielä autolla ajosta ihan kaikkea!