Sivu 1/2

kolmellakin pytyllä kulkeee

Lähetetty: 7.1.2006 23:07
Kirjoittaja jutta.k
noin vuosi takana omistajana. joskus ajellut ex-anoppilan ladalla aiemminkin. nykyinen "eepi" meinas joutuu vaihtoon, mut pidettiin perheessä.
eepi menossa korjaaja-sedälle hoitoon, ajeltu kolmella pytyllä, sit ku kaikki neljä mukana, ajellaan enempiki? mut pois ei joudu! (tuntu mummullaki vähän nuhaselta, mut arvelin et johtu ikävuosista/hevosvoimista)
takavetoisen ajaminen pitkästä aikaa, on niin suuri riemu, et lisää ladoja meille!!!!

miks mä en saa noit hymiöit muuta ku loppuun???????????????


:?:

Re: kolmellakin pytyllä kulkeee

Lähetetty: 8.1.2006 8:49
Kirjoittaja ,_,/ukka
jutta.k kirjoitti:
miks mä en saa noit hymiöit muuta ku loppuun???????????????


:?:
Nitä ei voi jälkeen päin lisätä tekstin sekaan, vaan ne täytyy klikkailla sitä mukaa ku kirjottelee :-) Paitsi jos käyttää "vanhan aikaisesti", eli lisäilee kaksoispisteitä ja sulkuviivoja, ne voi lisätä jälkeen päinkin.

,_,/ukka

Lähetetty: 8.1.2006 10:31
Kirjoittaja tahko
Ei saisi ajella kolmella pytyllä pitkiä matkoja. Sehän voi olla vaikka venttiili palanut ja (nettiilin ja kannen) vaurio sen kun vaan pahenee.

Lähetetty: 8.1.2006 10:40
Kirjoittaja samarai
joo ei kolmella pytyllä, se on vähän niinku nälkäsellä hevosella. Neljäskin pitäs saada hereille. :wink:

Lähetetty: 8.1.2006 11:39
Kirjoittaja Jaska HKI
Wartburgilla on tullut ajettua 50 000km kolmella pytyllä.Toinen auto myös:Suzuki Carry pakettiauto.Hyvinhän nuo kulki.

Lähetetty: 8.1.2006 12:09
Kirjoittaja tahko
No kulkeehan se ja aina paremmin kulkee jos autossa ei alunperinkään ole kuin kolme pyttyä. Mutta voikos tuossa kommentoimani kokemus:

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... &start=615

tehdä sen että virranjakajassa pomppiva irtojousi ikäänkuin selektiivisesti oikosulkisi ykköspytyn kipinän.

Lähetetty: 8.1.2006 13:29
Kirjoittaja juha
vaimolla suzuki alto kolme pyttyä huiput 125kmh kyllä motarilla ilmeet on hyviä kun hitaampia ohittelee KUOLEMAN REELLÄ :twisted:

Lähetetty: 8.1.2006 13:35
Kirjoittaja samarai
niin kyllä mä olen ajanut yksipyttyiselläkin. :wink: Tosin ei autolla. Warrella Wirran on myös kolmeine pyttyineen. Jaa onhan sitä Trabanttia ja Jaltaakin tullut ajettua, ja viispyttystä mersua, 6/8pyttystä jenkkiä. Ei tosta välistä puutu kuin 7 pyttyä. 8)

kahdellakin paasee

Lähetetty: 8.1.2006 13:43
Kirjoittaja IL02
Joskus omistin Citroen 2cv4:n 602 kuutioisella koneella ja jollain "virityskaasarilla" se kulki reilusti yli 120km/h ja joskus tuli moottoritiellakin hitaampia ohiteltua. Sylintereita oli siis ainoastaan kaksi.

Lähetetty: 8.1.2006 14:23
Kirjoittaja Lada-Jussi
mä olen ajanu ladalla myös kahdella sylinterillä, ei ollut kovin vauhdikasta menoa, mitähän koneesta mahtaa nyt olla jäljellä? nämäkin käyntihäiriöt johtui tuningista, ei ollut orkkis kaasutin yms.

Lähetetty: 9.1.2006 7:58
Kirjoittaja Pavlovits
Eikös Trabissakin ole vain kaksi pyttyä ? Mitenkäs Fiat 126 tai Panhard?

Lähetetty: 9.1.2006 9:17
Kirjoittaja IL02
Pavlovits kirjoitti:Eikös Trabissakin ole vain kaksi pyttyä ? Mitenkäs Fiat 126 tai Panhard?
Onhan ne kaksisylinterisia ja joskus muistan kuulleeni etta joku olisi sovittanut Citroen 2cv:hen Panhardin 850 kuutioisen koneen.

Lähetetty: 9.1.2006 16:51
Kirjoittaja erkkimalinen
VW-Polon 1,1 litrasta nelikkoa asennettiin kaikenkaikkiaan 38.822 kpl:tta, Saksojen yhdistymisen jälkeen. 1989 valmistettiin ns. nollasarjan autoja, silloin vielä Itä-Saksa.1990 alkoi valmistus todenteolla loppuakseen jo seuraavan vuoden huhtikuun lopussa. Nelipyttysen Trabin huippunopeus oli jo 125km/h.

Lähetetty: 9.1.2006 21:56
Kirjoittaja samarai
Trabant 601 4WD mutta vain -1hevosvoima :wink:

http://www.nali.ee/./FILES/GALLERY_PICTURES/5918.png

Lähetetty: 9.1.2006 23:28
Kirjoittaja destor
samarai kirjoitti:Trabant 601 4WD mutta vain -1hevosvoima :wink:

http://www.nali.ee/./FILES/GALLERY_PICTURES/5918.png
Jos en ihan väärin muista niin hevosesta on mitattu keskimäärin jopa 24 hevosvoimaa. Sinänsä hauska asia, joka romuttaa täysin tuonkin käsiteen järkevyyden. Asiaa käsiteltiin joskus Tekniikan Maailmassa.