Sivu 1/2
kolmellakin pytyllä kulkeee
Lähetetty: 7.1.2006 23:07
Kirjoittaja jutta.k
noin vuosi takana omistajana. joskus ajellut ex-anoppilan ladalla aiemminkin. nykyinen "eepi" meinas joutuu vaihtoon, mut pidettiin perheessä.
eepi menossa korjaaja-sedälle hoitoon, ajeltu kolmella pytyllä, sit ku kaikki neljä mukana, ajellaan enempiki? mut pois ei joudu! (tuntu mummullaki vähän nuhaselta, mut arvelin et johtu ikävuosista/hevosvoimista)
takavetoisen ajaminen pitkästä aikaa, on niin suuri riemu, et lisää ladoja meille!!!!
miks mä en saa noit hymiöit muuta ku loppuun???????????????

Re: kolmellakin pytyllä kulkeee
Lähetetty: 8.1.2006 8:49
Kirjoittaja ,_,/ukka
jutta.k kirjoitti:
miks mä en saa noit hymiöit muuta ku loppuun???????????????

Nitä ei voi jälkeen päin lisätä tekstin sekaan, vaan ne täytyy klikkailla sitä mukaa ku kirjottelee

Paitsi jos käyttää "vanhan aikaisesti", eli lisäilee kaksoispisteitä ja sulkuviivoja, ne voi lisätä jälkeen päinkin.
,_,/ukka
Lähetetty: 8.1.2006 10:31
Kirjoittaja tahko
Ei saisi ajella kolmella pytyllä pitkiä matkoja. Sehän voi olla vaikka venttiili palanut ja (nettiilin ja kannen) vaurio sen kun vaan pahenee.
Lähetetty: 8.1.2006 10:40
Kirjoittaja samarai
joo ei kolmella pytyllä, se on vähän niinku nälkäsellä hevosella. Neljäskin pitäs saada hereille.

Lähetetty: 8.1.2006 11:39
Kirjoittaja Jaska HKI
Wartburgilla on tullut ajettua 50 000km kolmella pytyllä.Toinen auto myös:Suzuki Carry pakettiauto.Hyvinhän nuo kulki.
Lähetetty: 8.1.2006 12:09
Kirjoittaja tahko
No kulkeehan se ja aina paremmin kulkee jos autossa ei alunperinkään ole kuin kolme pyttyä. Mutta voikos tuossa kommentoimani kokemus:
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... &start=615
tehdä sen että virranjakajassa pomppiva irtojousi ikäänkuin selektiivisesti oikosulkisi ykköspytyn kipinän.
Lähetetty: 8.1.2006 13:29
Kirjoittaja juha
vaimolla suzuki alto kolme pyttyä huiput 125kmh kyllä motarilla ilmeet on hyviä kun hitaampia ohittelee KUOLEMAN REELLÄ

Lähetetty: 8.1.2006 13:35
Kirjoittaja samarai
niin kyllä mä olen ajanut yksipyttyiselläkin.

Tosin ei autolla. Warrella Wirran on myös kolmeine pyttyineen. Jaa onhan sitä Trabanttia ja Jaltaakin tullut ajettua, ja viispyttystä mersua, 6/8pyttystä jenkkiä. Ei tosta välistä puutu kuin 7 pyttyä.

kahdellakin paasee
Lähetetty: 8.1.2006 13:43
Kirjoittaja IL02
Joskus omistin Citroen 2cv4:n 602 kuutioisella koneella ja jollain "virityskaasarilla" se kulki reilusti yli 120km/h ja joskus tuli moottoritiellakin hitaampia ohiteltua. Sylintereita oli siis ainoastaan kaksi.
Lähetetty: 8.1.2006 14:23
Kirjoittaja Lada-Jussi
mä olen ajanu ladalla myös kahdella sylinterillä, ei ollut kovin vauhdikasta menoa, mitähän koneesta mahtaa nyt olla jäljellä? nämäkin käyntihäiriöt johtui tuningista, ei ollut orkkis kaasutin yms.
Lähetetty: 9.1.2006 7:58
Kirjoittaja Pavlovits
Eikös Trabissakin ole vain kaksi pyttyä ? Mitenkäs Fiat 126 tai Panhard?
Lähetetty: 9.1.2006 9:17
Kirjoittaja IL02
Pavlovits kirjoitti:Eikös Trabissakin ole vain kaksi pyttyä ? Mitenkäs Fiat 126 tai Panhard?
Onhan ne kaksisylinterisia ja joskus muistan kuulleeni etta joku olisi sovittanut Citroen 2cv:hen Panhardin 850 kuutioisen koneen.
Lähetetty: 9.1.2006 16:51
Kirjoittaja erkkimalinen
VW-Polon 1,1 litrasta nelikkoa asennettiin kaikenkaikkiaan 38.822 kpl:tta, Saksojen yhdistymisen jälkeen. 1989 valmistettiin ns. nollasarjan autoja, silloin vielä Itä-Saksa.1990 alkoi valmistus todenteolla loppuakseen jo seuraavan vuoden huhtikuun lopussa. Nelipyttysen Trabin huippunopeus oli jo 125km/h.
Lähetetty: 9.1.2006 21:56
Kirjoittaja samarai
Lähetetty: 9.1.2006 23:28
Kirjoittaja destor
Jos en ihan väärin muista niin hevosesta on mitattu keskimäärin jopa 24 hevosvoimaa. Sinänsä hauska asia, joka romuttaa täysin tuonkin käsiteen järkevyyden. Asiaa käsiteltiin joskus Tekniikan Maailmassa.