Tässä nyt taas se, että Ladat on yksilöitä ja mallin valinta menee omien mieltymysten, rahojen ja saatavuuden kanssa käsi kädessä. Omastani maksoin sen yhden kolminumeroisen setelin verran, ja on kyllä kaukana huonosta, tosin muutama kohta voisi olla paremminkin. Laskin että varsinaiseen korjailuun on menny pohjan hitsauksineen noin 250€..plus tietysti huolto-osat yms. kaikki mahdollinen muu mitä tuossa on.
Tosin useimpien mielestä tuon olis varmaan voinut ajaa paaliin kun nokkakettinki päätti löystyä ja kone kuulosti vetävän viimisiään.
Ja kannattaa tietenkin kattella sellanen peli, että ei nyt jokaista kopan peltiä joutuisi vaihtamaan. Mikäs siinä tosin pieniä paikkoja hitsaillessa, mutta kun ei ole taitoa eikä vehkeitä.
Ja mitä tulee porukoihin niin minun mielestäni on tiukkapiposta touhua että ei saa edes ajella autolla josta tykkää. Onneksi ei itsellä tätä ongelmaa ole ikinä ollut, kun perheessä on ollut Lada pitkään ja siitä pidetään enemmän kuin paljon

Muiden nälvimisiä on kyllä saanut kuunnella, mutta paskat välitän niistä.
Mutta ennen kuin sulla on kortti taskussa nin siihen on helevetin pitkä aika vielä, joten turha murehtia
