Sivu 7/8
Lähetetty: 15.3.2006 21:40
Kirjoittaja Jaakkima
195/50R15 kokoiset mahtuu Ladassa pyörimään vallan mainiosti ainakin katsastusmiehen mielestä, koska muutoskatsastus meni heittämällä läpi.
Lähetetty: 15.3.2006 21:44
Kirjoittaja Jokari
Ittelläni on ET:tä noissa aluissa hulppeat 42, joka on etupäähän ihan liikaa...tuommoinen 35 olis aika hyvä. Onneksi eivät koluuta takana mihinkään.
Lähetetty: 17.3.2006 19:59
Kirjoittaja Jokari
Herran jestas että ohjaus muuttuu paikallaan/pienessä liikkeessä sata kertaa jäykemmäksi yhdelläkin sataysivitosella gummilla, mitä siitä tulee kun niitä on kaksi
Innolla odotellaan lumien sulamista

Lähetetty: 17.3.2006 20:35
Kirjoittaja markku
Minähän sanoin että jäykäksi se muuttuu , suoraan ajaessa ei mitään vikaa menee kuin juna ....mutta lähdeppä parkkeeraamaan

silmistä valuu vedet kun bodi loppuu . Ihme se ettei riittänyt pultit voinhan lunastaa takaisin jos haluat

Lähetetty: 17.3.2006 20:40
Kirjoittaja Kimmo86
Orkkisratti takasin niin kevenee vähän

Lähetetty: 17.3.2006 20:41
Kirjoittaja Jokari
markku kirjoitti:Minähän sanoin että jäykäksi se muuttuu , suoraan ajaessa ei mitään vikaa menee kuin juna ....mutta lähdeppä parkkeeraamaan

silmistä valuu vedet kun bodi loppuu . Ihme se ettei riittänyt pultit voinhan lunastaa takaisin jos haluat

Maailmassahan on vain oikeanpituisia pultteja, auto on vaan vääränlainen
Mut niinku sanottu, nuo käyvät taakse erittäin hyvin, jenkaa piisaa. Mä joutusin maksamaan itteni kipiäksi kaikista 16 pitkästä, mut nyt ei tartte hakea ku 8...tuo 4 kierrosta on vaan aivan liian vähän, pitäis mennä 8 pintaan niin olis pultin paksuuden verran kierrettä sisässä, joka siis katotaan riittäväksi. Vai mitä oot mieltä paljonko pitäs kiertyä?
Vähän aattelinki että ei tuo 4 mm lisäpituus riitä eteen...oli ne BA3:n näyttämät pultit paljon pitemmät.
Eli loppu hyvin, kaikki hyvin

Lähetetty: 17.3.2006 20:54
Kirjoittaja Jokari
Kimmo86 kirjoitti:Orkkisratti takasin niin kevenee vähän

Njääh, vieläki liian iso mulle
Pikkuratti ja leviät renkaat = ekstriimiä

Lähetetty: 22.3.2006 17:40
Kirjoittaja Jokari
Noh nyt on kaikki hilppeet vihdoinkin kasassa, eteen hommattu sikapitkät pultit...saa kyllä pyöritellä, laskin että 14-15 kierrosta
Sulais nyt vaan nuo lumet jo *kuola*

Lähetetty: 22.3.2006 17:42
Kirjoittaja markku
Mistä pultit hommasit ????
Lähetetty: 22.3.2006 17:45
Kirjoittaja Jokari
markku kirjoitti:Mistä pultit hommasit ????
Euromasterille kaahasin, ei ollu hyllyssä noin pitkiä mutta laitto tilaukseen. Käyn huomenna hakemassa...hintaa tosin 3€/kpl mutta pakkohan ne oli hankkia. Niin ja pituutta on pulteilla 42 mm = todellakin riittävästi.
Tosin olishan se taas kerran tullu halvemmaksi jos olis ottanu satsin noita pöhön sentin orkkista pitempiä pultteja, joilla homma myöskin toimisi, eli eteen menisivät 8-9 kierrosta.
Lähetetty: 22.3.2006 17:50
Kirjoittaja markku
Mutta eikös ne ollut riittävän pitkät ne pultit jotka sait ....luulisi niilläkin pituutta riittämiin olevan samoja pöhölläkin on ???
Lähetetty: 22.3.2006 17:55
Kirjoittaja Jokari
markku kirjoitti:Mutta eikös ne ollut riittävän pitkät ne pultit jotka sait ....luulisi niilläkin pituutta riittämiin olevan samoja pöhölläkin on ???
Noissa sulta ostetuissa pulteissa on kierrettä 4 mm enemmän vrt. orkkis. Nythän pöhö kauppasin noin sentin orkkista pidempiä, uskon kyllä että puhutaan kierteen pituudesta, niinkuin yleensä.
Mutta pultti on kyllä armotta liian lyhyt silloin jos kartio ottaa jo ekalla kierroksella kovaa kiinni.
Lähetetty: 13.4.2006 21:30
Kirjoittaja Jokari
Enää ei ole aluja, onneksi on peräkärryjä (ooppeleita) joihin nuo käyvät ja vielä maksavat niistä
Kesävanteiksi tulee taas jälleen kerran legendaariset sata kertaa uudelleen valkoisiksi maalatut ja lakatut orkkisvanteet uusilla keskiökupeilla (kunhan nyt saan ne vaan hommattua)
Lähetetty: 10.2.2007 9:36
Kirjoittaja Tatu Waloranta
Multa löytyy 13" Ladan Melberin vakioalut.

Lähetetty: 10.2.2007 13:27
Kirjoittaja RussianTUNER
Ladaa ei ole mutta eilen tuli Fiattiin ostettua 14":set GB:n tykkivanteet. Päällä jotkut nypityt nastat. Lasikuulapuhallus ja maalaus pitäis suorittaa ennenkuin pistää joskus valmiin auton alle.
