
Eli tulipeltiä tuli raksittua suunnilleen sellaiseksi, niinkuin sitä on tarkoituskin leikellä. Jalkatiloja joutuu vielä leikkelemään hiukan ja Nivan oma rattiakselin reikä saa poistua myöskin.
Sitten retuutettiin Mersun tulipelti ja kardaanitunneli Nivan sisälle ensimmäistä mallaamista varten:

Karsin reunoilta kaiken ylimääräisen pois tuosta Mersun palasesta ja sehän istuu leveyden puolesta lähes täydellisyyttä hipoen. Tarttee vielä leikellä etuloksujen reijät ja palastella jalkatilat sopiviksi, tehdä akkukotelon kohdalle reikä että Nivan oma kotelo mahtuu, jne. mutta hyvältä näyttää istuvuus. Kardaanitunnelia joutuu levittämään apparin puolelle jonnin verran, sillä esim. Nivan oma tunneli on 10cm enemmän apparin puolella kuin kuskin puolella.
Ja kun vauhtiin päästiin, niin pitihän sitä konettakin sovittaa:

Ja sehän sopii sinne ilman öljypohjan muokkaamista!

Lisää kuvia tämän päivän puuhista gallerian tekniikanvaihto-osiossa (yht. 8kpl): http://www.sipponen.com/gallery/showimg ... s=1&sort=3