Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa
Re: Suomessa on sitten 1 kpl V6 ladoja leimassa
oisko kunnon kuvia tästä rojektista?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Ei oo taunus kerho,vaan paikka jossa keskustellaan todellisista muutoksista todellisiin kohteisiin... 

Loud&Fast
Joo ja miehille jotka likaavat jopa kätensäJ-Tech kirjoitti:Ei oo taunus kerho,vaan paikka jossa keskustellaan todellisista muutoksista todellisiin kohteisiin...

Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
nythän on kyse siitä kun tällä foorumilla on 12v peltoautopojat ja 25v autoja rakentaneet samassa foorumissa
eli 12v peltopoika ei tiedä mitään mikä on päivänselvää 25v autoja rakentaneelle
foorumilla sitten "huudellaan" mitä sattuu niin voihan siihen kyllästyä
pitäisi ilmeisesti olla eri osiot peltoautoille ja muille
sillä peltoauto korjaukset ei tieliikenne/rakenneltuihinautoihin käy
tosin vielä jatketaan näin mutta kaikkien kannattaisi miettiä mitä kirjoittaa
tosin minun kirjoituksenihan vasta perseestä onkin mutta enhän käytä paiseita (en osaa)
eli 12v peltopoika ei tiedä mitään mikä on päivänselvää 25v autoja rakentaneelle
foorumilla sitten "huudellaan" mitä sattuu niin voihan siihen kyllästyä
pitäisi ilmeisesti olla eri osiot peltoautoille ja muille
sillä peltoauto korjaukset ei tieliikenne/rakenneltuihinautoihin käy
tosin vielä jatketaan näin mutta kaikkien kannattaisi miettiä mitä kirjoittaa
tosin minun kirjoituksenihan vasta perseestä onkin mutta enhän käytä paiseita (en osaa)
Viikonloppuna nähdään miten Lada kulkee!
http://www.mediarace.fi/speedparty/
Peli on hieno ja kyllä tuota kehtaa kehuakin.
Ne tekee jotka osaa ja jotka ei osaa arvostelee (tai opettelee tekemään).
http://www.mediarace.fi/speedparty/
Peli on hieno ja kyllä tuota kehtaa kehuakin.
Ne tekee jotka osaa ja jotka ei osaa arvostelee (tai opettelee tekemään).
.
varmasti hieno tapahtuma
mutta minä olin ainakin niin puusilmä etten linkin takaa löytänyt että missä noin hieno tapahtuma tulee olemaan?
mutta minä olin ainakin niin puusilmä etten linkin takaa löytänyt että missä noin hieno tapahtuma tulee olemaan?
Liberaalina en voi kuin hämmästellä tätä projektia kohdannutta arvostelua. Melko "stalinistista" sakkia mahtuu sekaan, suorastaan huvittaa.
Projektin isälle terveiset naapurikunnasta; hienoa jälkeä olet saanut aikaan. Suu auki ja hattu kourassa ihmetellään. Toiset (mm. minä) jauhaa p*skaa, toiset osaa ja tekee. Hieno projekti - toivottavasti näen auton vielä joku päivä ihan livenäkin. Voit olla varma että tulen nykimään hihasta, jos auton liikenteessä näen.
Terveisin:
Talttahammas Tohmajärveltä.

Projektin isälle terveiset naapurikunnasta; hienoa jälkeä olet saanut aikaan. Suu auki ja hattu kourassa ihmetellään. Toiset (mm. minä) jauhaa p*skaa, toiset osaa ja tekee. Hieno projekti - toivottavasti näen auton vielä joku päivä ihan livenäkin. Voit olla varma että tulen nykimään hihasta, jos auton liikenteessä näen.
Terveisin:
Talttahammas Tohmajärveltä.

En kyllä minäkään keksinyt missä,on vissiin niin sisäänlämpenevä tapahtuma että kaikki osallistuvat tietävät paikanpressa kirjoitti:varmasti hieno tapahtuma

Ladalla 1983-2007
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Nyt ajossa
Kia Ceed 1.6 EX SW
Skoda Roomster 1.6
Tapahtuma järjestetään Joensuun lentokentällä.Sepesusi kirjoitti:En kyllä minäkään keksinyt missä,on vissiin niin sisäänlämpenevä tapahtuma että kaikki osallistuvat tietävät paikanpressa kirjoitti:varmasti hieno tapahtuma
- Lada-Jussi
Re:
Jusu kirjoitti:Tapahtuma järjestetään Joensuun lentokentällä.Sepesusi kirjoitti:En kyllä minäkään keksinyt missä,on vissiin niin sisäänlämpenevä tapahtuma että kaikki osallistuvat tietävät paikanpressa kirjoitti:varmasti hieno tapahtuma
toihan selittääkin, Joensuuhan on tunnettu muukalaisvihastaan, ei sinne haluta kuin oman kaupungin väkeä

Jos projekti tuodaan tänne arvosteltavaksi, niin eiköhän sitä sitten arvostella, tai sitten ylläpidon olisi pitänyt merkitä aihe tiedotteeksiLiberaalina en voi kuin hämmästellä tätä projektia kohdannutta arvostelua. Melko "stalinistista" sakkia mahtuu sekaan, suorastaan huvittaa.

-
Asianomainen henkilöhän ei ole täällä tuosta huudellet vaan sen auton nähnyt...
Edelleenkään ei ole varaa huudella projektin onnistumisesta jos oma tuunaus taso on peltoauton tasoa.
Tässä sentään on tehty leimattu pikkasen massasta erottuva lada...eikä huono sellainen.
Saa koittaa perässä mutta se onkin sitten jo kopio,tämä on alkuperäinen!!!
Edelleenkään ei ole varaa huudella projektin onnistumisesta jos oma tuunaus taso on peltoauton tasoa.
Tässä sentään on tehty leimattu pikkasen massasta erottuva lada...eikä huono sellainen.
tuskinpa kukaan muu voi olla niin pihalla että foortin konetta alkaa ladaan sovittaa..ladaracing pori kirjoitti:Asianomainen henkilöhän ei ole täällä tuosta huudellet vaan sen auton nähnyt...

Ex:niva:-89
-
Ja omat saavutuksesi ovat...???
tuskinpa kukaan muu voi olla niin pihalla että foortin konetta alkaa ladaan sovittaa..
[/quote]
Onhan moni niinkin pihalla että survoo sitä fiiatin pataa sinne ladan nokalle,on se kivaa kun on sitten sata samanlaista.Tossa on munaa ja isosti tehdä kerrankin jotain uutta ja ihmeellistä,valitettavasti vain pieni osa oikeasti tajuaa projektin hienouden!

Onhan moni niinkin pihalla että survoo sitä fiiatin pataa sinne ladan nokalle,on se kivaa kun on sitten sata samanlaista.Tossa on munaa ja isosti tehdä kerrankin jotain uutta ja ihmeellistä,valitettavasti vain pieni osa oikeasti tajuaa projektin hienouden!
Loud&Fast
Tuunaamisessa on se yksilöllisyyden idea tärkeintä. Kupliin on tumpattu Porschen boxereita iät ajat, mutta erikoista oli, kun muuan suhari Ruotsissa laittoi kuplaansa 5,7 chevy V8. Sitä ei ollut katsastettu, mutta tyypillä oli toinen samanlainen vaaleansininen kupla orkkiskoneella - ei tarvinnut kuin ruuvata kilvet toiseen kuplaan ja menoksi 

Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti