Voi kyllä olla roskaa kaasareissa, mutt en mä usko että voi olla JOKAISESSA roskaa..

Tässä on kuva koneesta..

Ja tässä vielä kuvan uuesta kärrystä..

Meneekö ryyppy päälle kunnolla? Ryyppypiirissä on kyllä sen verran isot reiät että ne harvemmin (ei ikinä) tukkoon menee. Veikkaisin että vika on muualla kuin kaasuttimissa.Tuning Vaz kirjoitti:Nå joo.. Eilen sain kaikki tavarat paikalle nii että saisi koekäynnistää.. Ei se luvannu mitään.. kipinä saa, mutt mun mielestä ei tuu bensaa.. Kokeilen huomenna käynnistyssprayilla jos sitte saa se käyntiin.. sytytys on oikealla paikalla.. en oo muuttanut sitä kunnes se lähti viime kertana käyntiin...
Voi kyllä olla roskaa kaasareissa, mutt en mä usko että voi olla JOKAISESSA roskaa..![]()
Tuo aiheutti lähes täydellisen repeämiseniigorr kirjoitti:meitä on monta, homoilla on honda
Tää on varmaan eri vika kun se että mulla tuppaa jäämään ryyppy päälle...micco kirjoitti:Meneekö ryyppy päälle kunnolla? Ryyppypiirissä on kyllä sen verran isot reiät että ne harvemmin (ei ikinä) tukkoon menee. Veikkaisin että vika on muualla kuin kaasuttimissa.Tuning Vaz kirjoitti:Nå joo.. Eilen sain kaikki tavarat paikalle nii että saisi koekäynnistää.. Ei se luvannu mitään.. kipinä saa, mutt mun mielestä ei tuu bensaa.. Kokeilen huomenna käynnistyssprayilla jos sitte saa se käyntiin.. sytytys on oikealla paikalla.. en oo muuttanut sitä kunnes se lähti viime kertana käyntiin...
Voi kyllä olla roskaa kaasareissa, mutt en mä usko että voi olla JOKAISESSA roskaa..![]()
Jahaaa.. Nå mulla on vain se putkiliitin paineistusletkulle painelaatikossa hitsattu kiinni.. Pitäis sitten kokeilla laittamaan semmonen "pitot-pipe" niin kun sun lenkissä...micco kirjoitti:Turha pääsuuttimia on vielä vaihtaa. Kokeile ennemmin vaikka nostaa neuloja. Vakioneulat ei muistaakseni ole säädettävät mutta niiden alle voi laittaa prikkoja tai jotain että ne saa ylemmäs.
Onko sulla se kaasuttimien paineistusputki yhdistetty suoraan ahtoilmaputkeen? Pitäisköhän siihen rakentaa tuommoinen pitot-putki:
http://www.turbo-bike.com/images/Pressu ... plenum.jpg