Sivu 7/33
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 19:41
				Kirjoittaja Mara
				Asiahan ei ehkä tähä aiheeseen kuulu, mutta hommasinpahan itellenikin 1700i -96:n, yllättäen vesiventtiili lorotti mehut ekasta vivun käännöstä lattialle ja bensaputsari oli ilmeisen tukkonen, (Ja oli muuten melko kallis komponentti; 17,90,-  

 ) koska jo liikkeelle lähtö tuotti mahdottomia ongelmia. Niiden vaihon jälkeen onkin sitte pelannu, ku venäläinen kello.. 

 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 20:43
				Kirjoittaja Jokari
				Onko Maran uusi ruisku se valkoinen joka oli Haminassa myynnissä...? 
 
Halpahan tuo bensanputsari on jos vaikka vertaa imuilman lämpötilatunnistimeen 

 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 20:50
				Kirjoittaja Mara
				Eipä ole. Tää on Myllykoskelta haettu reilu viikko sitte ja on ns. "uusia" värisävyjä -> punajuuri tulee ekana mieleen.. 

  Eli punasempi, kun Jaakkiman Combi. Perimätiedon ja maalaisjärjen mukaan vain 26tkm. ajettu.  

  Tosin sitä ei vaan huomaa mistään..!  

 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 21:14
				Kirjoittaja Jokari
				26 tkm!  
 
  
 Mun rähjähän on loppuunajettu sit... 

 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 21:26
				Kirjoittaja Jaakkima
				Mara kirjoitti:bensaputsari oli ilmeisen tukkonen, (Ja oli muuten melko kallis komponentti; 17,90,-  

 )
 
Mistä ostit tuon bensanputsarin? Mielenkiinnosta kyselen, omaani ostin rajan takaa huomattavasti halvemmalla.
 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 21:26
				Kirjoittaja Mara
				Ei ne kilometrit, vaan se kunto.. Tosiaan ei olemuksen perusteella uskois; Kopassa kukkasta siellä sun täällä, kolhuja nurkissa, venttiilit raksuttaa, yms. pientä.. Mutta se lähtee avaimesta käyntiin ja nykyään jopa kulkee kiltisti. Ja pientä fiksausta niin vanhakin näyttää nuoremmalta..! Alkaa vaan aika ja pelimerkit olemaa kortilla, kun noita raatoja on vähä tullu haalittua.. Tossa alhaallahan ne on luetteloituna ja vaan kaks on kilvettömiä..!  

Varaosamaailmastahan se tuli haalittua, eka paikka joka tuli vastaa käyntihärön kourissa..
 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 21:32
				Kirjoittaja Jokari
				Niin, kerkiäähän siinä 26 tkm:ssä latakin kolhiutumaan ja ruostumaan 
 
 
Mites noi käyntihäiriöt ilmenivät?
 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 21:43
				Kirjoittaja Mara
				No, paikaltaan lähtiessä 
-kytkintä ylös 
-kaasua 
-pari metriä hyökkää  
-puutuu täysin 
-kytkin pohjaan 
-jää tyhjäkäynnille, eli ei sammukkaan
-sama toistuu useita kertoja 
-äärimmäisen varovalla kaasun painamisella vauhdiksi saa max.n.70 km/h
-reilummin kaasua painaessa kone taas puutuu just niinkun bensan loppuessa
-sutarin vaihon jälkeen ei mitään ongelmaa.
Kaverin vastaavassa Combissa oli samaa vikaa ja nyt on molemmilla varasutari mukana matkassa..  

 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 21:54
				Kirjoittaja pressa
				Mara kirjoitti:sutarin vaihon jälkeen ei mitään ongelmaa.
anteeksi tyhmä kysymys
mikä on sutari??
 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 21:55
				Kirjoittaja Jokari
				pressa kirjoitti:Mara kirjoitti:sutarin vaihon jälkeen ei mitään ongelmaa.
anteeksi tyhmä kysymys
mikä on sutari??
 
Eikös tuo nyt ole päivänselvä suodatin 

 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 21:57
				Kirjoittaja Mara
				Kyllä, omaan puhekieleeni tarttunut sana, joka tarkoitta suodatinta, esim. bensasutari
			 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 22:00
				Kirjoittaja pressa
				Jokari kirjoitti:Eikös tuo nyt ole päivänselvä suodatin 
jos olet katsonut hessua ja matoa (righard garyn touhukas maailma) niin sutari on nuohooja
 
			
					
				
				Lähetetty: 26.9.2006 22:37
				Kirjoittaja samarai
				pressa kirjoitti:Jokari kirjoitti:Eikös tuo nyt ole päivänselvä suodatin 
jos olet katsonut hessua ja matoa (righard garyn touhukas maailma) niin sutari on nuohooja
 
se "sutari" on huonosti nuohoava nokikolari  (viroksi: korstnapühkija) mutta oikea "sutari" on kyllä
höyrylaivassa  
 
			
					
				
				Lähetetty: 29.9.2006 22:00
				Kirjoittaja Jokari
				Tänään sain haettua Deltasta kauan kaivatun imuilman lämpötila-anturin. Ei muutakuin asentaen ja koeajolle. VOI HERRANJESTAS mikä ero vanhaan! 

 Melkein kuin 1200-->1500. Nyt kärry kulkee tosi herkän tuntuisesti ja selkeästi pirteämmin. Ja toivottavasti vie lörttiäkin vähemmän 
 
 
Motarilla ajaessa hiffasin viimein mikä piru siellä peilin lähellä suhisee; se ei ole peili vaan tuulilasin alakulmassa oleva halkeama 

 Täytynee tehdä pikatiivistys epoksilla, ei tuota pirukaan kuuntele pitempään
Huomenna sitten tulossa kuvia Latan uudistuneesta ulkonäöstä. Hirveän raatamisen, säätämisen & sovittelun jälkeen se alkaa näyttää sellaiselta kuin oli tarkoituskin 

 
			
					
				
				Lähetetty: 30.9.2006 18:55
				Kirjoittaja Jokari