Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
- Lada-Jussi
- LadaRacingTeam
Nurmijärvi - Nukari välillä bongattu nappis ilman kilpiä. Tai no onhan siinä siirtotarrat liimattu paikoilleen, aika kauhtuneen näköinen maalipinta. Seissyt epäilemättä pitkään. Ovien alareunat vedetty harmaalla maalilla, muuten ollut ehkä peike.
Seissyt jo arviolta pari kuukautta siinä. Kauempaa katsottuna ei kuitenkaan näytä mitenkään pahalta jos maalipintaa ei lasketa.
Mihinköhän tarkoitukseen menossa? Entisöintiin? pellolle? käyttöön? varaosiksi?
Onko Ladamasterilla näköhavaintoja ko laitteesta?
Seissyt jo arviolta pari kuukautta siinä. Kauempaa katsottuna ei kuitenkaan näytä mitenkään pahalta jos maalipintaa ei lasketa.
Mihinköhän tarkoitukseen menossa? Entisöintiin? pellolle? käyttöön? varaosiksi?
Onko Ladamasterilla näköhavaintoja ko laitteesta?
Kovin on Polonezin näköinen keula tuossa autossa. Kaiken kaikkiaan hieno auto muutenkin. Pysäköintivalo-vilkkuyhdistelmät ovat identtiset (samat löytyvät myös 80-luvun Maserateista ja Fiat 131:sta)Kamaz kirjoitti:Tuolla työpaikallani joku käy töissä tällaisella ääriharvinaisella Fiat 128 3P:llä. Näitä ei ole paljon jo muutenkin uhanalttiissa Fiat 128 -kannassa.

Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Näin Fiat 128Z:n (takana luki Zastava 1100) ja antiikkisen VW Transporterin. Zastavia ei kyllä näe liian usein. Tämä yksilö oli erään omakotitalon pihassa pinnoitettuna kuluneella oranssilla/punaisella värillä. Volkkari oli sotilaallisen tumman harmaa.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
-
Hanna
vaasassa 110 1,6 16v -05 ajettu 1620km.
venäjän rekisterissä mutta kuljettaja osasi suomea
kertoi ennen omistaneensa juuri samanlaisen kuin minulla mutta ventiili vääntynyt ja koneen pää piti uusia (ilmeisesti kansi koska lontoonkielen head tms. meinaa kantta ja päätä)
korjaus olisi ollut kallis joten hän oli vaihtanut uuteen
keskustelimme tovin ajotietokoneista ja ilmastoinista minkä jälkeen poistuin paikalta
venäjän rekisterissä mutta kuljettaja osasi suomea
kertoi ennen omistaneensa juuri samanlaisen kuin minulla mutta ventiili vääntynyt ja koneen pää piti uusia (ilmeisesti kansi koska lontoonkielen head tms. meinaa kantta ja päätä)
korjaus olisi ollut kallis joten hän oli vaihtanut uuteen
keskustelimme tovin ajotietokoneista ja ilmastoinista minkä jälkeen poistuin paikalta
- Mosse-Aksu
Ehkä noin kuukausi sitten Mikkelin AD:n pihassa viininpunainen niva offipalstan tarralla.
Nyt viikonloppuna Mikkelin Oldtimer Runissa siisti punainen nappiscombi ladan aluilla näytteillä ja Mikkelin Laajalammella parkissa toisinaan siisti punainen 1200l myös ladan aluilla. Molemmat siis todella kauniissa kunnossa.
Nyt viikonloppuna Mikkelin Oldtimer Runissa siisti punainen nappiscombi ladan aluilla näytteillä ja Mikkelin Laajalammella parkissa toisinaan siisti punainen 1200l myös ladan aluilla. Molemmat siis todella kauniissa kunnossa.
Vauhdin tae - alamäki
Oulunsalossa on myynnissä '80 Zastava.Jonkinsortin sedani kun kontti on niin nysän näkönenFSO kirjoitti:Näin Fiat 128Z:n (takana luki Zastava 1100) ja antiikkisen VW Transporterin. Zastavia ei kyllä näe liian usein. Tämä yksilö oli erään omakotitalon pihassa pinnoitettuna kuluneella oranssilla/punaisella värillä. Volkkari oli sotilaallisen tumman harmaa.
Keep on truckin'
- LadaRacingTeam
Tänään bongattu tummanbeige 21013 vm -89 Jylpyllä, ovissa tähdet ja kerhoviiri roikkui keskipeilissä. Auton omistaa sama heppu joka omistaa oranssin nappiscombin. Oli combin etukulma-projekti venähtänyt ja ostanut tuon siksi aikaa käyttöpeliksi. Oli kuulemma pelastanut sen paalilta ja rekisteröinyt sen uudestaan. Suht hyvässä kunnossa näytti olevan. Eli siis juttelin omistajan kanssa.
Vieressä oli viininpunainen 21044 eli 1700i combi vm-97, ilman kerhotunnuksia kylläkin. Oli kyllä EU-kilvillä. Oli kuulemma ollut kolme vuotta ladossa säilössä. Sisustaa oli purettu, joten jotain projektia oli tekeillä.
Oli hyvä verrata omaa Combia tuohon ja huomata eroja:
- Minulla 2105:n peilit, toisessa 2107:n peilit
- Minulla 2105:n vaihdekepinpää ja toisessa 2107:n pää
- Minulla 2107:n penkit ja toisessa 2105:n penkit
- Ovi pahvit oli molemmissa 2105:n
Eli molemmat aikamoisia sekasikiöitä. On taidettu käyttää osaa joka on ensikis käsiin sattunut molempien kasaamisessa.
Vieressä oli viininpunainen 21044 eli 1700i combi vm-97, ilman kerhotunnuksia kylläkin. Oli kyllä EU-kilvillä. Oli kuulemma ollut kolme vuotta ladossa säilössä. Sisustaa oli purettu, joten jotain projektia oli tekeillä.
Oli hyvä verrata omaa Combia tuohon ja huomata eroja:
- Minulla 2105:n peilit, toisessa 2107:n peilit
- Minulla 2105:n vaihdekepinpää ja toisessa 2107:n pää
- Minulla 2107:n penkit ja toisessa 2105:n penkit
- Ovi pahvit oli molemmissa 2105:n
Eli molemmat aikamoisia sekasikiöitä. On taidettu käyttää osaa joka on ensikis käsiin sattunut molempien kasaamisessa.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)