t-paitoja?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

En mä tiedä. Näin viime vuonna Orimattilan rompetorilla yhden miehen, jolla oli Lada -lippis. Sanoi ostaneensa sen joltain torilta, en muista enää mistä enkä minä vuonna. Tämä henkilö ei ainakaan silloin kuulunut Lada-kerhoon.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Mulla on musta Lada-lippis ja sininen Belarus -lippis. Porin Jazzeillahan noita myytiin innokkaasti takavuosina. Mahtaakohan siellä vielä olla sellainen lippisbrodeeraaja, joka tekee sulle lätsän haluamallasi tekstillä ja fontilla odottaessa. Ei enää näinä vuosina ole tullut oltua siellä jazzkadulla kuin muutama kerta kun pikkupoikana pyöri melkein päivittäin.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
maurichia

Viesti Kirjoittaja maurichia »

muistin juuri että noin vuosi sitten olin kukonkoivussa jokkis kisoissa ja siellä myytiin lippiksiä joissa luki auton merkki ja siellä oli myynnissä myös musta lippis missä luki valkoisella lada :D täytyypä käydä taas kahtomassa jokkista jospa siellä myytäisiin niitä lippiksiä vieläkin :wink:
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

joo mäki oon nähny siel sellasen lada lippiksen valkosella lukee lada ja on lipassa liekit 8)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Kylhän noita lippiksiä ja paitoja saa vaikka millä tekstillä. Mm. RMJ:ssä tais olla 25 ekee paita millä vaan proteerauksella. Tuo nahkalippis vaan...on aikas...hmmm...no joo....
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Hanna;)

Viesti Kirjoittaja Hanna;) »

just,just.. mä oon varmaa siel kukonkoivussa ollu jos se oli sheikin järjestämä.. ollaa kierrelty nois jokkiskisoissa yms. hattukaupalla.. ja kukonkoivussa oon ollu mun muistaakseni aika monta kertaa.. (sillon en ollu ku siel romahti katsomo, että mua ei kannata alkaa syyttelemää :D )
maurichia

Viesti Kirjoittaja maurichia »

mun kaveri kyllä oli kukossa silloin kun katsomo romahti. :lol: siistiiki kuulemma oli... no mutta sen mielestä kaikki on siistii :P
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Laduri

Viesti Kirjoittaja Laduri »

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=19288746

Ja eikun huutamaan. Siittä 10 kpl nippu
Keep on truckin'
tolstoi

Viesti Kirjoittaja tolstoi »

Mullapa on eBayltä ostettu "I'm a Lada Lover" -paita. Kanadalainen Lada-kauppa on painanut niitä joskus.
Onks se taas woihan wanha wihtahousu kumivene?
mikko853

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Kyl lada paita kelpais 8)
ladaracing pori

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

Kyllä taas tänäkin vuonna jazzkadulla oli lakintekijä paikalla.
Itse teetin pipon kun noi lippikset tulivat jo mainostoimiston kautta.
joskus parivuotta sitten teetin ekan lada lippiksen tuolla Keskisillä Tuurin kyläkaupassa,oli oven pielessä lakkikauppias joka ompeli haluamani tekstin. Kai se siellä vieläkin toimii. :lol:
mickey-69
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mickey-69 »

Joo, kyllähän Lada sälää vielä löytyy, viimeksi ostin Vanajanlinna-rallista mustan lippiksen jossa oli punainen Lada teksti ja lipassa ruutulippu kuvio.... ja kotona on vielä 15vuotta vanhoja Lada lippiksiä ja paitoja mm. neonkeltainen hihaton paita missä lukee kissankokoisilla kirjaimilla LADA..... :shock: :) :D :lol: :wink:
matikja

Viesti Kirjoittaja matikja »

Kyllä Lada-kerhopaitoja pitää ehdottomasti teettää. Niiden menstys tulee olemaan taattu. Värillä ei ole väliä mutta selkään teksti:
MUISTA LADATA !

Terveisin Joe National Pirkkalasta
Odessa

Viesti Kirjoittaja Odessa »

Kyllä kunnon paidalle on aina käyttöä. Kokoja pitää sitten löytyä XXXL mag. asti, väri pitää olla punanen, rintaan kerhon logo ja selkään kohotettu keskisormi kaikkia tojota ym. saapisteja ajatellen. 8)
Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.

Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

toi uusi paitamalli josta oli näytekappaleita idän ihmeissä oli kyllä hieno ja käytännöllinen. Tollainen päällä voi lähteä hienompiinkin juhliin. Samanlaisia vielä pitkillä hioilla talvikäyttöön!!
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin