t-paitoja?
- Mosse-Aksu
Mulla on musta Lada-lippis ja sininen Belarus -lippis. Porin Jazzeillahan noita myytiin innokkaasti takavuosina. Mahtaakohan siellä vielä olla sellainen lippisbrodeeraaja, joka tekee sulle lätsän haluamallasi tekstillä ja fontilla odottaessa. Ei enää näinä vuosina ole tullut oltua siellä jazzkadulla kuin muutama kerta kun pikkupoikana pyöri melkein päivittäin.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
muistin juuri että noin vuosi sitten olin kukonkoivussa jokkis kisoissa ja siellä myytiin lippiksiä joissa luki auton merkki ja siellä oli myynnissä myös musta lippis missä luki valkoisella lada
täytyypä käydä taas kahtomassa jokkista jospa siellä myytäisiin niitä lippiksiä vieläkin 
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
- veli alexei
- Moderaattori
Kylhän noita lippiksiä ja paitoja saa vaikka millä tekstillä. Mm. RMJ:ssä tais olla 25 ekee paita millä vaan proteerauksella. Tuo nahkalippis vaan...on aikas...hmmm...no joo....
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
-
Hanna;)
-
ladaracing pori
Kyllä taas tänäkin vuonna jazzkadulla oli lakintekijä paikalla.
Itse teetin pipon kun noi lippikset tulivat jo mainostoimiston kautta.
joskus parivuotta sitten teetin ekan lada lippiksen tuolla Keskisillä Tuurin kyläkaupassa,oli oven pielessä lakkikauppias joka ompeli haluamani tekstin. Kai se siellä vieläkin toimii.
Itse teetin pipon kun noi lippikset tulivat jo mainostoimiston kautta.
joskus parivuotta sitten teetin ekan lada lippiksen tuolla Keskisillä Tuurin kyläkaupassa,oli oven pielessä lakkikauppias joka ompeli haluamani tekstin. Kai se siellä vieläkin toimii.
Joo, kyllähän Lada sälää vielä löytyy, viimeksi ostin Vanajanlinna-rallista mustan lippiksen jossa oli punainen Lada teksti ja lipassa ruutulippu kuvio.... ja kotona on vielä 15vuotta vanhoja Lada lippiksiä ja paitoja mm. neonkeltainen hihaton paita missä lukee kissankokoisilla kirjaimilla LADA.....

-
matikja
- Lada-Jussi
toi uusi paitamalli josta oli näytekappaleita idän ihmeissä oli kyllä hieno ja käytännöllinen. Tollainen päällä voi lähteä hienompiinkin juhliin. Samanlaisia vielä pitkillä hioilla talvikäyttöön!!
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)