Sivu 6/6

Lähetetty: 14.7.2005 21:29
Kirjoittaja hazii
Olen kiinnostunut Viron-matkasta 23-24.7
Mistä saisin lisätietoja, keneltä ?

Terv. Hartsa

Lähetetty: 15.7.2005 11:51
Kirjoittaja Lada-Jussi
hazii kirjoitti:Olen kiinnostunut Viron-matkasta 23-24.7
Mistä saisin lisätietoja, keneltä ?

Terv. Hartsa
ilmeisesti kukaan ei varsinaisesti mitään järjestä, joten itse varaamaan reittimatkat ja menox, se mitä sumercampissa tapahtuu löytyy niiden nettisivuilta. tämän mukaan on Ladidos Tampere päättänyt toimia.

Lähetetty: 15.7.2005 16:53
Kirjoittaja Lada-Jussi
tietääkö kukaan hyvää kansainvälistä leirintäaluetta Tallinnan ympäristössä? googlettamalla löytyi mm. http://tallinn-city-camping.ee/index_fi ... enused_fin onko kukaan harrastanut vaunuilua/telttailua virossa?

Lähetetty: 16.7.2005 0:56
Kirjoittaja samarai
Lada-Jussi kirjoitti:tietääkö kukaan hyvää kansainvälistä leirintäaluetta Tallinnan ympäristössä? googlettamalla löytyi mm. http://tallinn-city-camping.ee/index_fi ... enused_fin onko kukaan harrastanut vaunuilua/telttailua virossa?
"kansainvälinen" (myös venäläisiä), Ladastyleen sopiva ja halpa Leevikesen leirintäalue löytyy Pärnumaantien varresta, olisko jotain 15 kilsaa Pärnun suuntaan Tallinnan satamasta. Itse olen ollut siellä joskus mökissä yötä. Vastapäätä sitä on myös Peoleo, mistä löytyy hotellia, mökkejä jne., mutta kalliimpi.

http://www.marnekum.ee/?page=hostel&lang=est

kämpingistä ei löydy tolta sivulta tosin juuri mitään tietoja, toi majatalo mistä noi kuvat on vissiin jossain lähistöllä.

Toi Piritan camping on joillekin brassailijoille, sinne ei kannata Ladalla mennä. :wink:

http://www.viroweb.com/
löytyy hyvin matkailu- ym. tietoa Virosta.

Virossa olen itsekin ensi viikolla, mutta taitaa toi summercamp jäädä väliin kun suunnitelmissa on käydä myös Latviassa, enkä ole edes Ladalla liikenteessä. Menee Vikingillä toi pitkä transu samaan hintaan niin ei viitsi Ladaan kamoja änkeä.

vaimon varaan

Lähetetty: 16.7.2005 2:22
Kirjoittaja Martigan
Lähden jos vaimo päästää. Soitan sulle huomenna
Jos muistan

Lähetetty: 20.7.2005 12:15
Kirjoittaja ilkkaturunen
23 päivä lähestyy hurjaa vauhtia, onko joku/jotkut jo varannut lautta-lippuja ja jos on niin mikä lautta/vuoro ??? Olis meinaan hauskempaa ajella perille yhtäaikaa ?

Lähetetty: 21.7.2005 17:54
Kirjoittaja Nonnis
Jee, nyt sitten minäkin EHKÄ lähden JOS Atria/HK/Saarioinen ei oo myöhässä ja JOS ei tuu Forssan keikkaa 71:lle -> mulle Halkivahaa, JOS jaksan ajaa koko päivän syömättä, JOS Scania kestää, JOS vielä jotenkin pääsen junaan Tampereella, JOS juna ei myöhästy, JOS en eksy Helsingissä, JOS jaksan siellä vielä juosta....JOS JOS JOS :evil:

Lähetetty: 25.7.2005 7:39
Kirjoittaja Lada-Jussi
Tulihan käytyä ja oli hieno reissu, ensi vuonna kynnys lähtemiselle on paljon pienempi. Paikka oli mielenkiintoinen, ohjelma oli mukaansa tempaava, paljon kauniita tyyppikilpiä ja kaunis ympäristö. ihan harmittaa niitten puolesta jotka eivät päässeet mukaan.

Lähetetty: 25.7.2005 11:02
Kirjoittaja jasu35
HIENOA,olen oikein ylpeä että edes jotkut saivat aikaiseksi lähteä siellä käymään,nyt vain tarinaa ja kuvia kehiin jos joku niitä sieltä otti. :D :D :D

Lähetetty: 25.7.2005 15:20
Kirjoittaja veli alexei
Juu, oli kyl yks parhaista kokoontumisista missä olen ollut. Vetää ihan sanattomaksi.

Lähetetty: 25.7.2005 18:20
Kirjoittaja Lada-Jussi
jasu35 kirjoitti:HIENOA,olen oikein ylpeä että edes jotkut saivat aikaiseksi lähteä siellä käymään,nyt vain tarinaa ja kuvia kehiin jos joku niitä sieltä otti. :D :D :D
varmaan pravdaan saadaan oikein hieno juttu tapahtumasta, joitain kuvia ehkä nettiin jo aiemmin. eli jos vielä on jäsenmaksu maksamatta niin äkkiä maksamaan, että pääsee lukemaan mitä Eestissä oikeasti tapahtui :D

Lähetetty: 25.7.2005 22:51
Kirjoittaja Nonnis
Juu mäkin sitten pääsin sinne :)

Kun nyt sais tietotekniikan pelaamaan että sais kuvia nettiin, IE kaatuu heti kun sitä koittaa käynnistää :evil: (pääsin tänne MSN explorerilla)

No Pravdan juttua voin alkaa kirjotteleen kun sehän käy ihan kynällä ja paperillakin ;).