Linnulla on edelleen se ongelma että välillä käynnistyy hyvin ja välillä huonosti.
tänään tein oikein huoltoakin autolle!!
1) sytkän ajoitus - ok
2) kärkien kulma (onko se nyt virallisesti kosketuskulma?) sellaisella mittarilla mitaten suositus rajoissa, olikos se 55 astetta +/- 3, lukema oli jotain 57
3) puristukset sylinterijärjestyksessä 95, 105, 100, 100 (psi)
ei kai noi niin pahoja? 1. sylinterissä on öljyvuotoa tulpan kärki oli öljyinen. 3. sylinterin tulpan johdon raadon vaihdoin toiseen vähän parempaan samalla. vaihdoin jopa öljytkin ja taas jokaiseen liikkuvaan osaan konehuoneessa CRC:tä. mutta koska mitään ei kummemin säädetty täytynee olla viat kaasuttimen puolella?? sillä käynnissäkin esiintyy liikaa rikastamista edelleen

hassua kun kaasutin on ihan merkkihuollossa käyty läpi pari vuotta sitten.