Sivu 6/12
Lähetetty: 5.1.2005 18:30
Kirjoittaja RTJN65
Nyt on etu pohjapellit (oikea ja vasen) jossa myös pitkittäis ja poikittais palkit paikoillaan. On helmojen keskipellit ja 2 vasenta ja 2 oikeaa helmapeltiä. On käytetyt etu ovet (mutta kelpaavat huollon jälkeen). Etu hiekka pelti uusi. Vain etulokasiivet puuttuu.
Nyt alkaa se pitkäkestoinen ja totinen työ.
Lähetetty: 6.1.2005 3:32
Kirjoittaja R-J
RTJN65 kirjoitti:Nyt on etu pohjapellit (oikea ja vasen) jossa myös pitkittäis ja poikittais palkit paikoillaan. On helmojen keskipellit ja 2 vasenta ja 2 oikeaa helmapeltiä. On käytetyt etu ovet (mutta kelpaavat huollon jälkeen). Etu hiekka pelti uusi. Vain etulokasiivet puuttuu.
Nyt alkaa se pitkäkestoinen ja totinen työ.
Jälleen kerran. Lycka till.

Lähetetty: 7.1.2005 0:00
Kirjoittaja lada 1500s
Lähetetty: 7.1.2005 0:03
Kirjoittaja lada 1500s
jos haluat niin voin photo shopata tuosta ladastasi erivärisen tai jotakin muuta muokkausta tietysti ilmaiseksi koska en oo mikää mailaman paras siinä hommas

Lähetetty: 7.2.2005 16:16
Kirjoittaja Hasa
Kuinka etenee? Onko kuvia?
Lähetetty: 7.2.2005 18:09
Kirjoittaja RTJN65
Hitaasti hyvä tulee. Nyt käydään viimeiset osat: lokasiivet eteen ja pohjapeltejä lisää taakse. Purkaminen on jo aloitettu. Seuraavana lähtee kone.
On tässä ollu Flunssaa ja nyt sitten työ häirittee myös välillä.
Ajattelin tehdä sellaisen kuvasarjan ja polttaa rompulle. Halukkaat saa sitä jo nyt kysellä, tietää sitten monta tekee ja tänhetkisen tilanteen saa jo nyt vaikko tuolla mobiliassa jakoon.
Lähetetty: 29.7.2005 20:10
Kirjoittaja RTJN65
No niin. Nyt taas väliaikatietoja. Limosta on purettu lokasiivet, etuhiekkapelti, ovet, konepeitto pois. Sitten auto pukeille ja hitsaamaan mutta mutta...
Koko laitos on todella läpilaho. Nyt on vaihdettu taakse hieman vähän pohjaa jossa mukana hieman palkkia ja tunkin korvakkeet. Sitten on vaihdettu helmoihin sekä keskimmäiset reikäpellit ja ulkopellit. Taakse on hitsattu molemmat takajalkatilat uudelleen. Kuvia on räpsitty koko ajan.
Kun homma tehdään tunnollisesti, on aikaa mennyt hitsauksessa 40 tuntia.
Edessä on vielä etujalkatilojen vaihto, uusi hiekka pelti, lokasiivet, Takapelti, molemmat taka kulmat.
Ei ole helppo homma tämä. Ja sitten vielä sähköjen rakennus, takaovien rakennus, koko tekniikan siirto 1700I Ladasta, massaus ja kotelosuojaus, pohjien teko, maalaus, sisustus.....
HUH HUH

Lähetetty: 30.7.2005 10:58
Kirjoittaja cassu
On siinä limossa puuhaa, mutta nätti ja hyvä tulee varmasti kun huolella tekee
Mielenkiinnolla odottelen lopputulosta!

Lähetetty: 31.7.2005 21:28
Kirjoittaja RTJN65
Tänään haettiin takakulmat oikea ja vasen joissa myös lokasiiven kaaret mukana. Samoin myös ovipellit joita viritellään takaoviin.
Limo saa tuulilasiksi sävylasin, tosin vain yläosa on hiukan tummennettu.
Kyllä hommaa riittää.
Lähetetty: 31.7.2005 23:51
Kirjoittaja seppä
Tossahan toi romuralliin tehty "limo" lada on
http://kotisivu.mtv3.fi/killerbrothers/
Lähetetty: 20.8.2005 21:20
Kirjoittaja RTJN65
Idän ihmeissä tuli joillekin projekti CD jaettua . Vielä on 3 jäljellä.
Siis kuka ehtii ensin niin saa tämänhetkisen tilanteen postikuluilla.
Lähetetty: 24.11.2005 6:44
Kirjoittaja foma
Tommonen langi tuli tuli vastaan zr sivustossa. Akseliväli kasvatettu 300mm:lla
http://www.zr.ru/show_image.pl?url=/pic ... 262535.jpg
Lähetetty: 24.11.2005 11:45
Kirjoittaja Stefa
Missäs vaiheessa muuten limo-projekti on? Laittele välillä vähän väliaikatietoja.
Lähetetty: 24.11.2005 20:25
Kirjoittaja RTJN65
Nykytilanne: Kori pääasiallisesti hitsattu. 170 työtuntia on mennyt. Tällä hetkellä rakennellaan takaovia. Tosin pari muuta projektia piti ensin tehdä valmiiksi (combi projekti seisoi 2 vuotta) mutta nyt valmis ja myyty.
Kuvia on napsittu, mutta en osaa laitella niitä. Pitäs opetella.
Lähetetty: 24.11.2005 20:31
Kirjoittaja Jaska HKI
170 tuntia,50€/tunti....tekee 8500€,jos olisi tehty jossakin merkkikorjaamossa.Limolle tulee limon hinta,jos ei tee itse

.