Team perseauki racing kirjoitti:Lada-Jussi kirjoitti:Jaska HKI kirjoitti: No onko tämä huonoa huoltoa.
1.Vahvikkeeton moottoripyörän sisäkumin pätkää muistuttava jäähdytysvesiletku posahtaa ja jättää auton tielle
2.Maailtakuun joka on 1 vuosi jälkeen noin 300 neliösenttiä harmaata maalia muuttuu keltaiseksi.
3.5 asteen pakkasessa auton ollessa 2kk vanha kaasupumput ei jaksa pitää HB:n luukkua ylhäällä
4.lämmityslaitteen ilmansäätö moottori jumittuu kylmään asentoon auton ollessa muutaman kk:n vanha
5.laturin moniurahihnapyörä sorvaa laturin akselin pilalle koska päätymutteri on jätetty löysälle
6. metallinen kolina takaa paljastaa irtoamassa olevan takaspoilerin
7.takavalojen vuotavat tiivisteet laskevat veden peräkonttiin
8.ilmaritilän lamellirakenne romahtaa kojelaudassa....jne
1. joka huollossa pitää tarkistaa letkujen kiinnitys ja kunto vuosi tai 15 tkm kumpi ensin saavutetaan
2. autoa ei ole säilytetty asianmukaisesti eikä peltipintoja käsitelty tehtaan ohjeiden mukaisesti
3. uudessa autossa kannattaa tehdä myös kaasupumppujen tarkastus, tässä tarkastuksessa huonoksi todettu pumppu tulee vaihdattaa takuuna uuteen
4. autoa mahdollisesti säilytetty ohjesääntöjen ja suositusten vastaisesti, täten kosteus on aiheuttanut haittaa
5. eri osakokonaisuuksien kireydet tulee tarkistaa ensihuollossa jo parin tuhannen kilometrin ajon jälkeen
6. takaluukkua on paiskottu huolimattomasti
7. tiivisteiden kunto tulisi tarkistaa jokaisessa huollossa, samalla kun katsotaan ovien ja luukkujen lukkojen sovitukset yms.
8. huolimaton käyttö ja säilytykset epäsopivissa olosuhteissa, kosteus, liika kuumuus tms[/quote]
1. letkujen paksuuksissa eroja, jopa takavetoisissa, deltan asentejaia ei kiinosta kuhan käy
2. ei kukaan vahaa autoaan joka päivä(en ainakaan minä) eikä kyllä ole tallia, ja jos se nyt on vaan jo tehtaalla oiken maalattu niin ei väri tee muuta kuin vuosien myötä haalistu
3.kyllä se taas lämpösessä tallissa pelaa, ei kelpaa takuuseen
4.kyllä auton pitää kelit kestää
5. deltan tyylien tuntien kuhan edes pyörät on jotenkin kiinni, eikä laturin mutteri lähde mihinkään jos on osattu kiristää(yllensä lukite, liima tai mekaaninen)
6.pakko paiskoa kun ei muuten mene kiinni, tai sitten spoileri on tehtaalla pistety purukumilla
7. ei nämkään kuivassa huolto hallissa vuoda joten ei kelpaa takuuseen
8. juu koelauta kestäsi varmaan jos säilyttäisi komerossa suojassa kaikelta tai sitten muovi on mitä on
enolla saman suuntaisia ongelmia ja huoltaja jyväskylän deltta auto