Sivu 47/80
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 20.7.2015 21:22
Kirjoittaja pressa
Etuvetoisissa painelaakeri "kelluu" asetelmaa vasten eli saattaa pyöriä lähes koko ajan, eli rikkinäinen laakeri voi pitää ääntä myös kytkin ylhäällä. Takavetoisissa painelaakeri on siirtohaarukassa ja palautinjousi nostaa laakerin irti asetelmasta, eli rikkinäinen laakeri ei pidä ääntä kytkin ylhäällä. Jos takavetoisessa kuuluu kohinaa kytkin ylhäällä mutta ei painettuna niin ääni tulee vaihteistosta.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 20.7.2015 23:17
Kirjoittaja toktornivako
Niin harvoin (jos koskaan) se ääntävä painelaakeri äänettömäksi heittäytyy kytkintä painettaessa.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 22.7.2015 14:07
Kirjoittaja Zavotta
Itsekin ihmetelly kun kytkin ylhäällä vaihteistosta kuuluu ääntä eli siis pitäs täyttää yli vai?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 22.7.2015 18:04
Kirjoittaja jta
Ei siitä ainakaan haittaa ole jos laittaa vähän suositusta enemmän öljyä etenkin 5-vaihteisessa. Vaan kyllähän nämä enempivähempi kahisee kun kytkin on ylhäällä.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 22.7.2015 21:09
Kirjoittaja Zavotta
Joo ja voi olla että itellä on karvan alle rajan eli täytyypi lisäillä, mutta mistäpä tunnistaa eri perävälitykset?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 23.7.2015 0:37
Kirjoittaja toktornivako
Zavotta kirjoitti:mutta mistäpä tunnistaa eri perävälitykset?
Kysymyksen tasoinen vastaus, hampaiden lukumäärstä . Pikkusen voi avata kysymystä! Esim, mistä on niitä aikomus tunnistella?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 23.7.2015 9:01
Kirjoittaja Zavotta
Tunnistaako päältäpäin?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 23.7.2015 9:11
Kirjoittaja pressa
Perän ulkopuoleta et näe eli perä pitää avata jos haluaa katsoa. On toki mahdollista että tunkkaat perän ylös ja rengasta pyörittämällä lasket välityksen (eli kartaanin ja renkaan suhteestahan on kysymys).
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 23.7.2015 9:23
Kirjoittaja Zavotta
Pitänee tunkata perse ilmaan.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 25.7.2015 14:20
Kirjoittaja Terpake
Pikkukysymys rekisteröinnistä.
Mulle olisi tyrkyllä ladon takaa heinikosta kokonaisella satasella 316 bemukka ja 1200 pyöreälamppuinen.
Molemmissa koneet ja laatikot tallella ja paljon laitettavaa...
Mutta kummastaakaan ei löydy sisältä minkäänlaisia papereita.
Millaisen homman takana on saada rekisteröityä, vai mahtaako lainkaan onnistua?
Ei ole intoa ottaa edes harrastusmielessä harjoittelukohteiksi, jos ei ole mitään saumaa saada poppaa myöhemmin liikenteeseen.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 25.7.2015 15:18
Kirjoittaja pressa
Viimeiseltä rekisteriin merkityltä omistajalta asti katkeamaton luovari ketju, jos perikunnan niin sitten pitää olla kaikilta pesän osakkailta nimi luovarissa/kauppakirjassa ja mainittu perunkirjassa mistä kopio. Katsastuskonttoreilta saa tietoa rekisteröinnistä.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 26.7.2015 12:53
Kirjoittaja Terpake
pressa kirjoitti:Viimeiseltä rekisteriin merkityltä omistajalta asti katkeamaton luovari ketju, jos perikunnan niin sitten pitää olla kaikilta pesän osakkailta nimi luovarissa/kauppakirjassa ja mainittu perunkirjassa mistä kopio. Katsastuskonttoreilta saa tietoa rekisteröinnistä.
No eipä taida kauppoja sitten tulla.
Tyyppi on ostanut tontin ja siellä pellolla olevat autot ovat tulleet kylkiäisinä ilman mitään papereita ja erillisiä kauppakirjoja.
Harmi... Molemmat laitteet olisivat olleet vielä ihan laitettavissa. Ei vain ole tiedossa, että kuka todistettavasti on viimeksi omistanut.
Kiitos pikaisesta infosta.
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 26.7.2015 14:31
Kirjoittaja pressa
Ota runkonumerot paperille jä käy konttorilta kyselemässä että saisiko viimeistä omistajaa sitäkautta selville. Sitten etsit omistajaa ja teette paperit...
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 26.7.2015 20:13
Kirjoittaja Zavotta
Tulipa taas tyrittyä eli puolan johdon reikää putsatessa rukarilla sain ruuvin auki ja kusas öljyä eli onko käsitelty lopullisesti?
Re: Pikkukysymykset
Lähetetty: 26.7.2015 20:50
Kirjoittaja pressa
Siis puolan sisältäkö tuli öjyt pois? yritä täyttää öljyllä ja varaudu ostamaan uusi puola, miksi se ruuvi piti avata?