Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
Käpypuskurinen nappis-Kombi lepäilee puun alla ilman kilpiä tuossa parin korttelin päässä, huomasin kävelylenkillä. Merkkitunnukset puuttuivat enkä nähnyt keulaa, joten voi olla myös Fiat.
Kokemäellä oli talon pihassa varsin siistikuntoinen Wartburg 353 Tourist, ilmeisen hylättynä.
Bonuksena tiebongaus, ajoin eilen 2111:llä tietä numero 2111 Säkylästä Köyliöön
Kokemäellä oli talon pihassa varsin siistikuntoinen Wartburg 353 Tourist, ilmeisen hylättynä.
Bonuksena tiebongaus, ajoin eilen 2111:llä tietä numero 2111 Säkylästä Köyliöön

Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Kävin viikonloppuna Tartossa ja bongailin samalla sikäläistä autokantaa. Ladoja oli rutkasti liikenteessä, mutta useimmat niistä olivat todella huonokuntoisia. Nappiksia näkyi liikenteessä paljon, myös tuplanappiksia. Näin pari hyväkuntoistakin sellaista: yhden punaisen matkalla Tartoon ja yhden sinisen tuplanappiksen Tartossa. Samaroita näkyi liikenteessä niukasti, taisin bongata vain yhden. Nivoja näin myös yhden. Mosseja ja Volgia tuli vastaan pari kappaletta. Eniten ihmetytti se, että virolaiset ajelevat niin uusilla autoilla. Upouusia Audeja, Bemareita ja Mersuja oli vaikka kuinka paljon.
Näin Luvilla maantieltä yhden hallin pihassa seisovan vaalean Nivan. Tuosta virolaisten uudehkosta autokalustosta sen verran, että valtaosa niistä on leasing-autoja. Tämän sanoi eräs virolainen opas.Hanna kirjoitti: Eniten ihmetytti se, että virolaiset ajelevat niin uusilla autoilla. Upouusia Audeja, Bemareita ja Mersuja oli vaikka kuinka paljon.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
- Lada-Jussi
mä bongasin viikonloppuna Ladoja Riihimäellä olin siellä koiranvahtina ja kävelylenkillä bongailin mm. Peltosaaressa nappis jossa mustaa, valkoista ja punaista ja vielä joku miliisi teksti kyljessä. Patastenmäessä oli joku kahden Ladan farmi punainen 1200L ja vaalean sininen nappis-Combi. Combi oli aika hylätyn näköinen ja luultavammin melko vanhaa vuosikertaa. kilvet kyllä oli paikallaan.

- Mosse-Aksu
Kappas vaan, on pyöritty viikonloppuna samoilla nurkilla. En kyllä bongannut sinua.Lada-Jussi kirjoitti:mä bongasin viikonloppuna Ladoja Riihimäellä olin siellä koiranvahtina ja kävelylenkillä bongailin mm. Peltosaaressa nappis jossa mustaa, valkoista ja punaista ja vielä joku miliisi teksti kyljessä. Patastenmäessä oli joku kahden Ladan farmi punainen 1200L ja vaalean sininen nappis-Combi. Combi oli aika hylätyn näköinen ja luultavammin melko vanhaa vuosikertaa. kilvet kyllä oli paikallaan.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Vappumarssijoiden jälkeen Nälkämaan pääkaupungin pääraitilla pikkasen kukkiva nappis vapputilpehööreillä; suksitelineissä ilmapalloja ja serpentiiniä järjetön määrä. Lipui marssijoiden jäljessä sulassa sovussa Porsche Boxsterin kanssa. Oli se laiskempi Boxster, ilman Ässää.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)