Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Lara-Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Se oli mun Lada jos seisoi siinä oven edessä.
jasu35

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Lara-Mies kirjoitti:Se oli mun Lada jos seisoi siinä oven edessä.
Joo,siinähän se seisoi. Samoin nähty oranssi nappisilmä kerhon viiri peilissä kääntymässä malmilta siltamäkeen päin,sekä kovakattoinen UAZ:in jeeppi parkissa länsimäessä. :)
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Bongasin äsken Mussalon K-marketin kohdalla vähän harvinaisempaa rautaa, nimittäin oranssin, todella hyväkuntoisen nappiskombin :) Eipä ole ennen tullu vastaan 8)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Mikko_PKP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mikko_PKP »

Käpypuskurinen nappis-Kombi lepäilee puun alla ilman kilpiä tuossa parin korttelin päässä, huomasin kävelylenkillä. Merkkitunnukset puuttuivat enkä nähnyt keulaa, joten voi olla myös Fiat.

Kokemäellä oli talon pihassa varsin siistikuntoinen Wartburg 353 Tourist, ilmeisen hylättynä.

Bonuksena tiebongaus, ajoin eilen 2111:llä tietä numero 2111 Säkylästä Köyliöön :)
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
Kamaz

Viesti Kirjoittaja Kamaz »

En ollut uskoa silmiäni kun näin viikonloppuna Hervannassa kaksi Mossea yhtaikaa samoissa liikennevaloissa. Vasemmalta oli tulossa punainen 408 deluxe ja vastapäätä seisoi Elite pick up (IZh-27151)
maurichia

Viesti Kirjoittaja maurichia »

Mä näin tänää KAKSI PEUGEOT 404
kulkineet:
Lada 2104 1200cc '90
Yamaha yz 80cc '01
Derbi senda x-race 80cc Malossi MHR Racing '05
mopoauto aixam 500 480cc '03 ''thyyning''
Hanna

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Kävin viikonloppuna Tartossa ja bongailin samalla sikäläistä autokantaa. Ladoja oli rutkasti liikenteessä, mutta useimmat niistä olivat todella huonokuntoisia. Nappiksia näkyi liikenteessä paljon, myös tuplanappiksia. Näin pari hyväkuntoistakin sellaista: yhden punaisen matkalla Tartoon ja yhden sinisen tuplanappiksen Tartossa. Samaroita näkyi liikenteessä niukasti, taisin bongata vain yhden. Nivoja näin myös yhden. Mosseja ja Volgia tuli vastaan pari kappaletta. Eniten ihmetytti se, että virolaiset ajelevat niin uusilla autoilla. Upouusia Audeja, Bemareita ja Mersuja oli vaikka kuinka paljon.
Joni

Viesti Kirjoittaja Joni »

Ajelin päivällä Hyväntuulentiellä BMW 1502 perässä. Hieno auto täytyy myöntää.
Audi 100 2.8 V6 -92... :O
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Hanna kirjoitti: Eniten ihmetytti se, että virolaiset ajelevat niin uusilla autoilla. Upouusia Audeja, Bemareita ja Mersuja oli vaikka kuinka paljon.
Näin Luvilla maantieltä yhden hallin pihassa seisovan vaalean Nivan. Tuosta virolaisten uudehkosta autokalustosta sen verran, että valtaosa niistä on leasing-autoja. Tämän sanoi eräs virolainen opas.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mä bongasin tänään Pinkin ohitustiellä 8)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä bongasin viikonloppuna Ladoja Riihimäellä olin siellä koiranvahtina ja kävelylenkillä bongailin mm. Peltosaaressa nappis jossa mustaa, valkoista ja punaista ja vielä joku miliisi teksti kyljessä. Patastenmäessä oli joku kahden Ladan farmi punainen 1200L ja vaalean sininen nappis-Combi. Combi oli aika hylätyn näköinen ja luultavammin melko vanhaa vuosikertaa. kilvet kyllä oli paikallaan.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Lada-Jussi kirjoitti:mä bongasin viikonloppuna Ladoja Riihimäellä olin siellä koiranvahtina ja kävelylenkillä bongailin mm. Peltosaaressa nappis jossa mustaa, valkoista ja punaista ja vielä joku miliisi teksti kyljessä. Patastenmäessä oli joku kahden Ladan farmi punainen 1200L ja vaalean sininen nappis-Combi. Combi oli aika hylätyn näköinen ja luultavammin melko vanhaa vuosikertaa. kilvet kyllä oli paikallaan.
Kappas vaan, on pyöritty viikonloppuna samoilla nurkilla. En kyllä bongannut sinua.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Vappumarssijoiden jälkeen Nälkämaan pääkaupungin pääraitilla pikkasen kukkiva nappis vapputilpehööreillä; suksitelineissä ilmapalloja ja serpentiiniä järjetön määrä. Lipui marssijoiden jäljessä sulassa sovussa Porsche Boxsterin kanssa. Oli se laiskempi Boxster, ilman Ässää.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
110HB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 110HB »

Tänään aamulla sörkän rantatiellä kia-picanto jossa luki kyljessä Marika Fingerroos

Oli sen verran ruuhkasta etten kerinny kattoo kuinka isot puskurit oli :lol:
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Valkoinen kanttilamppu menossa Otaniemeen kehä-ykköseltä. Takalasissa tietysti kerhon tarra. :wink:
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
Vastaa Viestiin