niin tuohon otsikkoot liityen näin talvella saa 1200cc koneestakin uskomattoman paljon tehoa tai ainakin tehon tuntua.. jos ku pelto pyöritteöyssä ei luisun pituus riittäny c kadetilla ni eikun taakse jotkut tolkuttoman jäykät jouset ja melko kaljut hakkapeliitat ni meni pitkää sleeppiä

ja kemppi lukko oli suunitelmissa mutta perä ei ollut yhtä mieltä ja oksenti sisukalusa ulos ennen ku kerittiin pois ruuvata..
tuossa 1500cc lapasessa riitti tehot puol hulluilla piikki renkaillakin
voi juma ettaä auton tunaaminen voi olla pikku päissän hauskaa... takalasit matta mustalla visa citikasta vfts tyylinen siipi taakse skooppi hitsattin ihan ite ja vauti raidat veettiin lumisateessa pakkasessa ja bemarin keskiöllä formuling ratti pakko rympillä kiinni ja mikki liimaa perään, ralli teippiä sisuta täyteen ja joku kasetti mankka.... kdaetti oli vm 75 eli pitkä keppinen ja ollut yhdellä omistajalla mutta oli aivan tolkuttoman mätä, loppu ajasta ei auennut apukuskin ovi ku tunkattiin palökista ylös ni kori himan nitkahti
kiallsituksen vakaaja oli kierre tanko patetilla kiinni poikki mennyttä tka iskaria kukaan ei jaksanut vaihtaa ni tehtiin jouston rajoin (kuomaliina lattian läpi) yhden talven tuo palveli enne kuin perä sanoi työ ehto sopimuksensa irti
viimeset luisut oli komeeta kahtoo ku taka akselin ripustuksen oli hieman heikossa ni pyörä tuli melkein mittansa verran kaaresta ulos ja tinen puoli vastaavasti niin paljon yhtä paljon sisään päin
ai niin ja ku tehoa ei olu desipeleissä mitattuna tarpeeks ni pit tehä sivu putki... yhden talven aikan se laite raiskattiin aivan täydellisesti ja vielä sen kevällää joku osti varaosa/entsöinti aihiona pois
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...