Takavedon modding-osio

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

TI motorsport kirjoitti:
Pöhö-Andrei kirjoitti: Kuvahan valehtelee enemmän kuin tuhat sanaa joten omia vaivoja säästäkseni tämä kamera lienee ihan pop-hankinta.
päinvastoin kuva ei valehtele 8)
kylläpä vaan se koijaa

ja se fakta, yleis ilmeen kyllä näkee mutta kaikkia kauneus virheitä siitä ei nää
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ja kamera tekee omiaan johiinkin kohtiin, eli siis kuva näyttää huonommalta mitä todellisuus. Esimerkkeinä yleensä hitsisaumat ja kannen kanavat. Saumat näyttää röpelöltä ja kanavat kauhean muhkuraisilta. Niin kummaa kun se onkin.
Vauhdin tae - alamäki
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Kuvahan valehtelee, siitä ei pääse mihinkään mutta ei ihan niin paljoa että neljä näyttää kuudelta.

Tuosta kuvan valehtelun hyväksikäyttämisestä kalamiehet ovat parhaita esimerkkejä. He pitää samaansa kalaa itsensä ja kameran linssin välissä siin että koettavat saadan sen mahdollisimman lähelle linssiä eli pitävät edessään suoralla kädellä. Tällöin kala näyttää huomattavasti todellisuutta suuremmalta, mikä onkin tarkoitus.

Nuo kanavat ja saumat näyttää toisinaan myös todella pelottavan huonoilta kuvassa vaikka silmin katsottuna ne on loistavat.
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

niin tuohon otsikkoot liityen näin talvella saa 1200cc koneestakin uskomattoman paljon tehoa tai ainakin tehon tuntua.. jos ku pelto pyöritteöyssä ei luisun pituus riittäny c kadetilla ni eikun taakse jotkut tolkuttoman jäykät jouset ja melko kaljut hakkapeliitat ni meni pitkää sleeppiä :lol: ja kemppi lukko oli suunitelmissa mutta perä ei ollut yhtä mieltä ja oksenti sisukalusa ulos ennen ku kerittiin pois ruuvata..
tuossa 1500cc lapasessa riitti tehot puol hulluilla piikki renkaillakin

voi juma ettaä auton tunaaminen voi olla pikku päissän hauskaa... takalasit matta mustalla visa citikasta vfts tyylinen siipi taakse skooppi hitsattin ihan ite ja vauti raidat veettiin lumisateessa pakkasessa ja bemarin keskiöllä formuling ratti pakko rympillä kiinni ja mikki liimaa perään, ralli teippiä sisuta täyteen ja joku kasetti mankka.... kdaetti oli vm 75 eli pitkä keppinen ja ollut yhdellä omistajalla mutta oli aivan tolkuttoman mätä, loppu ajasta ei auennut apukuskin ovi ku tunkattiin palökista ylös ni kori himan nitkahti
kiallsituksen vakaaja oli kierre tanko patetilla kiinni poikki mennyttä tka iskaria kukaan ei jaksanut vaihtaa ni tehtiin jouston rajoin (kuomaliina lattian läpi) yhden talven tuo palveli enne kuin perä sanoi työ ehto sopimuksensa irti

viimeset luisut oli komeeta kahtoo ku taka akselin ripustuksen oli hieman heikossa ni pyörä tuli melkein mittansa verran kaaresta ulos ja tinen puoli vastaavasti niin paljon yhtä paljon sisään päin

ai niin ja ku tehoa ei olu desipeleissä mitattuna tarpeeks ni pit tehä sivu putki... yhden talven aikan se laite raiskattiin aivan täydellisesti ja vielä sen kevällää joku osti varaosa/entsöinti aihiona pois
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Team perseauki racing kirjoitti:niin tuohon otsikkoot liityen näin talvella saa 1200cc koneestakin uskomattoman paljon tehoa tai ainakin tehon tuntua.. jos ku pelto pyöritteöyssä ei luisun pituus riittäny c kadetilla ni eikun taakse jotkut tolkuttoman jäykät jouset ja melko kaljut hakkapeliitat ni meni pitkää sleeppiä :lol: ja kemppi lukko oli suunitelmissa mutta perä ei ollut yhtä mieltä ja oksenti sisukalusa ulos ennen ku kerittiin pois ruuvata..
tuossa 1500cc lapasessa riitti tehot puol hulluilla piikki renkaillakin

voi juma ettaä auton tunaaminen voi olla pikku päissän hauskaa... takalasit matta mustalla visa citikasta vfts tyylinen siipi taakse skooppi hitsattin ihan ite ja vauti raidat veettiin lumisateessa pakkasessa ja bemarin keskiöllä formuling ratti pakko rympillä kiinni ja mikki liimaa perään, ralli teippiä sisuta täyteen ja joku kasetti mankka.... kdaetti oli vm 75 eli pitkä keppinen ja ollut yhdellä omistajalla mutta oli aivan tolkuttoman mätä, loppu ajasta ei auennut apukuskin ovi ku tunkattiin palökista ylös ni kori himan nitkahti
kiallsituksen vakaaja oli kierre tanko patetilla kiinni poikki mennyttä tka iskaria kukaan ei jaksanut vaihtaa ni tehtiin jouston rajoin (kuomaliina lattian läpi) yhden talven tuo palveli enne kuin perä sanoi työ ehto sopimuksensa irti

viimeset luisut oli komeeta kahtoo ku taka akselin ripustuksen oli hieman heikossa ni pyörä tuli melkein mittansa verran kaaresta ulos ja tinen puoli vastaavasti niin paljon yhtä paljon sisään päin

ai niin ja ku tehoa ei olu desipeleissä mitattuna tarpeeks ni pit tehä sivu putki... yhden talven aikan se laite raiskattiin aivan täydellisesti ja vielä sen kevällää joku osti varaosa/entsöinti aihiona pois
juuri näin.. :D
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

tänään taas jatkuu noiden kaarilevikkeiden laittelu, hantin takakaari on jo kokonaan laitettu.. laittelen tonne ladagalleriaan kuvia kun saan kaikki kaaret laitettua, sitte näkyy se komee tuulilasitarraki :P http://www.2woom.com sielt saa komeit tarroi, todella hyvälaatuisia!
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Ricerider

Viesti Kirjoittaja Ricerider »

Saako tuon samaran koneen käymään suoraan tuohon takavedon laatikkoon? Ajattelin virittää tuohon samaran koppaan tavavetotekniikan.
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Team perseauki racing kirjoitti:niin tuohon otsikkoot liityen näin talvella saa 1200cc koneestakin uskomattoman paljon tehoa tai ainakin tehon tuntua.. jos ku pelto pyöritteöyssä ei luisun pituus riittäny c kadetilla ni eikun taakse jotkut tolkuttoman jäykät jouset ja melko kaljut hakkapeliitat ni meni pitkää sleeppiä :lol: ja kemppi lukko oli suunitelmissa mutta perä ei ollut yhtä mieltä ja oksenti sisukalusa ulos ennen ku kerittiin pois ruuvata..
tuossa 1500cc lapasessa riitti tehot puol hulluilla piikki renkaillakin

voi juma ettaä auton tunaaminen voi olla pikku päissän hauskaa... takalasit matta mustalla visa citikasta vfts tyylinen siipi taakse skooppi hitsattin ihan ite ja vauti raidat veettiin lumisateessa pakkasessa ja bemarin keskiöllä formuling ratti pakko rympillä kiinni ja mikki liimaa perään, ralli teippiä sisuta täyteen ja joku kasetti mankka.... kdaetti oli vm 75 eli pitkä keppinen ja ollut yhdellä omistajalla mutta oli aivan tolkuttoman mätä, loppu ajasta ei auennut apukuskin ovi ku tunkattiin palökista ylös ni kori himan nitkahti
kiallsituksen vakaaja oli kierre tanko patetilla kiinni poikki mennyttä tka iskaria kukaan ei jaksanut vaihtaa ni tehtiin jouston rajoin (kuomaliina lattian läpi) yhden talven tuo palveli enne kuin perä sanoi työ ehto sopimuksensa irti

viimeset luisut oli komeeta kahtoo ku taka akselin ripustuksen oli hieman heikossa ni pyörä tuli melkein mittansa verran kaaresta ulos ja tinen puoli vastaavasti niin paljon yhtä paljon sisään päin

ai niin ja ku tehoa ei olu desipeleissä mitattuna tarpeeks ni pit tehä sivu putki... yhden talven aikan se laite raiskattiin aivan täydellisesti ja vielä sen kevällää joku osti varaosa/entsöinti aihiona pois
Kuullostaa tutulta, silmitöntä rälläystä piittaamatta autosta ja pahemmin mistaan muustakaan niin hauskaahan se on. Kaluston joutuu tosin vaihtamaan turhankin usein..
ladaani

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Hitto, täähän on ollu suosittu juttu.En oo hetkeen päässy katteleen mailmaa intternetixin kautta.Mutta se aiemmin mainostettu samaran mylly 2101:seen on nyt virallisesti alotettu.Lue lisää "Viritys ja modifiointi"-osiosta seuraava: Projektipäiväkirja:BA3 2101 powered by Samara 1.5i
Vastaa Viestiin