ikä
Täytyypä kantaa kortensa kekoon, eli itse -83 ja kalustoa 60-, 70-, 80- ja 90-luvuilta. Tuosta kuvan ladasta ei varmaa tietoa mutta 80 ja jotain. Nappis taisi sitten olla -80.

Viimeksi muokannut Stefa, 13.9.2005 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vauhdin tae - alamäki

- 
				ilkkaturunen
Herra jumala, mähän oon vanhus. Syntymäpäivää vietän 6.12. 45v tulee täyteen  Vaimo 47v, vaimolla enää 3 vuotta ja pitää saada museoviraston lupa jos aikoo ulkomaille
 Vaimo 47v, vaimolla enää 3 vuotta ja pitää saada museoviraston lupa jos aikoo ulkomaille   

Museolakihan vaatii aina ilmoittamaan jos aikoo viedä yli 50v vanhan tavaran ulkomaille 

Autojen lukumäärää jotka oon omistanut en edes muista, taitaa olla
kuitenkin useita kymmeniä. Tälläkin hetkellä 6 autoo katsastettuna 2 työnalla

Vaimo 47v, vaimolla enää 3 vuotta ja pitää saada museoviraston lupa jos aikoo ulkomaille
 Museolakihan vaatii aina ilmoittamaan jos aikoo viedä yli 50v vanhan tavaran ulkomaille

Tietääkö vaimosi, mitä kirjoittelet tänne?ilkkaturunen kirjoitti:Herra jumala, mähän oon vanhus. Syntymäpäivää vietän 6.12. 45v tulee täyteenVaimo 47v, vaimolla enää 3 vuotta ja pitää saada museoviraston lupa jos aikoo ulkomaille

Ladalla ajaminen on machoa.
Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti

Ladan omistaminen machokismia.
Skoda Favorit 1991 - Havelin kastanjetti
- 
				LydååPower