Takamoottoriautoja
En huomannut oliko joku tuon tatran maininnut mutta tuossa ainakin on kuva moisesta v8 vehkeestä:
http://www.geocities.com/MotorCity/Boul ... 3-1-15.jpg
http://www.geocities.com/MotorCity/Boul ... 3-1-15.jpg
Niin ja lisättäköön vielä että moottori oli alunperin käytössä thames paloautossa ruiskumoottorina,mistä johtunee että imppikin kiersi jo vakiona noin 11000 kierrosta minuutissa.Stefa kirjoitti:Huomautettakoon vielä tuosta impin conventry climaxista että kyseessä on muuten täysalumiininen moottori. Siihen aikaan oli todella kevyt ja edistyksellinen moottori.


FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Myös FSO Syrenassa on paloruiskusta sovellettu moottori. Myöhemmin tilalle tuli Wartburgin paremmin henkilöautoon sopiva moottori.Stefa kirjoitti:Jep, paloruiskuunhan tuo impin kone alunperin tehtiin, sittemmin keksittiin vasta että käyhän se pikkuautoonkin.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Takana on kuten kaikissa 1,2, ja 3 tyypin volkkareissa.noose01 kirjoitti:Mitenkäs nuo VW caravellet? joskus sellaisella pöristeltiin lappiin ja kone oli takana. Mutta onko se akselin päällä vai sen takana?
1= Kuplat
2= Kleinbuss-tyypin pakut
3= 1500, 1500 S, 1600 TL ja 1600 L
näistä 411 ja 412 malleista en sitten tiedäkään tyyppinumeroita, ne ovat liian nykyaikaa, mutta sama perusrakenne niissäkin vielä oli.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
- Mosse-Aksu
- Viestit: 1686
- Liittynyt: 31.3.2004 13:24
- Paikkakunta: Hämeenlinna