Tätä se valitettavasti on, ei ole mitään uutta ja ainutlaatuista. Mä olen perin juurin kyllästynyt kaikenlaisten matkojen järjetämiseen. Olen aikanaan kasannut paketteja kahdelle eri ryhmittymälle. Ovat sisältäneet kuljetukset, majoituksen, ruokailun ja iltapäiväkahvit, tutustumisia ja opastettuja kierroksia. Kun sitten ei tulekaan riittävästi porukkaa, että kustannuset henkeä kohden jäisivät järkeviksi, alkaa ikävä kaiken peruminen rumba, niin ilmoittautuneille kuin varattuisiin kohteisiinkin.RTJN65 kirjoitti:Nyt siis vain todella 4 Lähtijää mun lisäksi. Otan kaikkiin yhteyttä Maanantaina 23.5. ja sitten lähdetään miettimään toi päivä ja lähtö.
Ei näkynyt postia...RTJN65 kirjoitti:Nyt siis vain todella 4 Lähtijää mun lisäksi. Otan kaikkiin yhteyttä Maanantaina 23.5. ja sitten lähdetään miettimään toi päivä ja lähtö.
tietty jos osallistumis määrät on tätä luokkaa voisi olla hyvä lähteä sinne eestin kokoontumiseen mukaan, ettei pidetä parin äijän miittinkiä siellä. Silloin olisi hommia siellä järjestettynä ja varmasti nähtäisiin Ladoja. Ja ollaan Lada 6:lle vasta vierailu vielä auki viime kesältä.RTJN65 kirjoitti:Hitto näitä kiireitä. No Alekseille lähettelin mutta ei ollut mennyt perille.
Ehdotus1: Lähtö 23.5 ja 24.5 takaisin (juhannukseksi).
Ehdotus2: Kuten suuniteltiin 2-3.7.
Ehdotus3. Löhto 23 ja paluu 24.7. sillä silloin myös eestin kerhon tapaaminen.
Itse lähden milloin vain noista sopii muille.
Soitelkaapa 041-4541455. Vaikka Keskiviikkona päivällä.
No se on sitten päätetty. 23-24.7.2005. Nähdäänpähän ladoja ja voidaan tuoda omia näytille.Lada-Jussi kirjoitti:tietty jos osallistumis määrät on tätä luokkaa voisi olla hyvä lähteä sinne eestin kokoontumiseen mukaan, ettei pidetä parin äijän miittinkiä siellä. Silloin olisi hommia siellä järjestettynä ja varmasti nähtäisiin Ladoja. Ja ollaan Lada 6:lle vasta vierailu vielä auki viime kesältä.RTJN65 kirjoitti:Hitto näitä kiireitä. No Alekseille lähettelin mutta ei ollut mennyt perille.
Ehdotus1: Lähtö 23.5 ja 24.5 takaisin (juhannukseksi).
Ehdotus2: Kuten suuniteltiin 2-3.7.
Ehdotus3. Löhto 23 ja paluu 24.7. sillä silloin myös eestin kerhon tapaaminen.
Itse lähden milloin vain noista sopii muille.
Soitelkaapa 041-4541455. Vaikka Keskiviikkona päivällä.