VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Alueen säännöt
Otsikointi vapaamuotoinen.
Otsikointi vapaamuotoinen.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Tuossa on etuvastus varmaan samassa paikassa missä Octaviassakin, puhaltimessa kiinni.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Puhallin on sisäilmasuodatinkotelon alla,apparin puolella.Ostin öljynsuodattimen BOSCH,8.2€.JOsko huomenna öljyt vaihtaisi kun töissä on huoltomonttu.Kyllä on ihme peli 12 000Km kelannut ilman huolen häivää.Keväällä 2016 Golf oli taas voittanut perinteisesti farkkutestin TM:ssä....Korean muovikinneri oli viimeinen,kyllä tyhjäkäynnillä liikennevaloissa ei saa kuulua mitään ääntä,kierroslukumittari tököttää vain 800r/min.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Nyt on öljyt vaihdettu.12 000km jälkeen öljyt on aika kuraa.Suodatin oli sama aiemminkin kuin ostamani BOSCH.IKH:sta ostettu pumppu on hyvä,mutta kun moottoriöljyt on kuumat heti ajon jälkeen niin lämpö notkistaa imuletkun niin että se menee lyttyyn ja seuraavaksi jos pumpataan niin keräyssäilö.Kovemmalla letkulla hyvä peli.Seuraava öljynvaihto kevättalvella 2017.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
345 000 km tuli mittariin.Eiköhän tästäkin joku kommari vedä herneitä nenään ja totea että kiusallaan osti 8,5 kertaa maapallon ympäri ajetun 1200€ maksavan auton,jolla todistelee että Lada 112Hb on huono auto
kuten minulla oli


Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Moi,Jaska HKI kirjoitti:345 000 km tuli mittariin.Eiköhän tästäkin joku kommari vedä herneitä nenään ja totea että kiusallaan osti 8,5 kertaa maapallon ympäri ajetun 1200€ maksavan auton,jolla todistelee että Lada 112Hb on huono auto![]()
kuten minulla oli
Yhden satakympin olen nähnyt jolla oli ajettu 400 tkm ja sekin oli myynnissä "hyväkuntoisena". Ei ne kaikki Ladat varmaan huonoja ole.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Nyt kun imupumpulla vaihdoin uudet 10W-40 öljyt niin öljynkulutus on laskenut dramaattisesti vanhoihin kuriin verrattuna,ei tässä muuta.Talvirenkaat pitää vaihtaa 2 kuukauden sisään kun haen uuden leiman.Oikeastaan yli 400TKM ajetut Golfit voisi leimata vasta joka toinen vuosi ennenkuin 600 000km on mittarissa,on nää niin toimivia pelejä.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
http://www.tuulilasi.fi/kysymykset?page=13 Täällä ketosen palstalla on jokunen VW joka ei ole päässyt viattomattomasti. 300 tuhanteen saati 100. 940 sivua noin vähän muistakin merkeistä. että ei taida täysin viatonta merkkiä ollakkaan..
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Jos hankkii VW:n vähänkään erikoisemmalla (tai nykyisemmällä) tekniikalla, niin vikoja alkaa jossain vaiheessa piisata. Koskee muitakin merkkejä. Mutta VW:n perus 1.8, 2.0 ja 1,6 -litraiset vanhan liiton bensakoneet ja 1.9L nelipyttyiset sekä viisipyttyiset isommat dieselit saattaa päästä melkoisiin kilometrilukemiin. Vaihteisto hajoaa yleensä paljon ennemmin kuin kone.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Moi,juippi11 kirjoitti:Vaihteisto hajoaa yleensä paljon ennemmin kuin kone.
Juu, kaverillani oli diisseli farmari Golf vm.2002 joka oli 4-vetoinen. Vaihteisto hajosi 390 000 km kohdalla eikä siihen enää mistään löytynyt vaihteistoa kohtuuhintaan kun oli vielä erikoinenkin malli.
Kaveri lahjoitti sitten auton autokorjaamolle ilmaiseksi.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
On kaveri kiihdyttänyt muille malliksi liikennevaloissa,on päivänselvää että tonnin autoon ei kannata ostaa kahden tonnin laatikkoa.Enpä ole kuullut että 74kW voilkkarista olisi pahemmin laatikot hajonneet se kyllä kestää koko auton iän,mitä tämä sitten tuhannen €uron auton omistajana tarkoittaneekinJouska kirjoitti:Moi,juippi11 kirjoitti:Vaihteisto hajoaa yleensä paljon ennemmin kuin kone.
Juu, kaverillani oli diisseli farmari Golf vm.2002 joka oli 4-vetoinen. Vaihteisto hajosi 390 000 km kohdalla eikä siihen enää mistään löytynyt vaihteistoa kohtuuhintaan kun oli vielä erikoinenkin malli.
Kaveri lahjoitti sitten auton autokorjaamolle ilmaiseksi.



Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Zoomailin kuljettajan puolimmaista etuvaloa jossa parkkipolttimo on sammunut,lisäksi yksi H7/ ei ollut kolossaan kunnolla joten se aiheuttaa epämääräisen valokuvion.Nyt meni akun irroitukseen kun tilaa on niin vähän.Vaihdan H1:n,H-7,vilkkupolttimon ja parkkipolttimon nii luulisi kaikki kestävän pidempään.Tänään tuli kutsu katsastukseen joka on 27.1.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Nyt kun lumi tuli eteläänkin niin Ladoja ei löydy enää mistään,vielä syyskesällä joku liikku mutta kukapa niitä helmiä suolassa ja rännässä viitsii ajaa.Ruostuu niin että ei jää jäljelle kuin Neuvostoliitolle haisevat,pakkasessa halkeilevat muoviosatJouska kirjoitti:Moi,Jaska HKI kirjoitti:345 000 km tuli mittariin.Eiköhän tästäkin joku kommari vedä herneitä nenään ja totea että kiusallaan osti 8,5 kertaa maapallon ympäri ajetun 1200€ maksavan auton,jolla todistelee että Lada 112Hb on huono auto![]()
kuten minulla oli
Yhden satakympin olen nähnyt jolla oli ajettu 400 tkm ja sekin oli myynnissä "hyväkuntoisena". Ei ne kaikki Ladat varmaan huonoja ole.


Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Älähän nyt, 350 km olen ajanut alkuviikosta Samaralla. Äsken kurvasin sillä parkkipaikalle. Nyt se on Ladan keli ainakin täällä etelässä.Jaska HKI kirjoitti:[ Nyt kun lumi tuli eteläänkin niin Ladoja ei löydy enää mistään,vielä syyskesällä joku liikku mutta kukapa niitä helmiä suolassa ja rännässä viitsii ajaa.Ruostuu niin että ei jää jäljelle kuin Neuvostoliitolle haisevat,pakkasessa halkeilevat muoviosat![]()
Kauppaan mennessä näin toisen Samaran. Espoossa Ladat ovat tosin äärimmäisen harvinaisia.
Satakympit ovat taas harvinaisia keräilykappaleita.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Kunhan pakkanen nousee yli 25 niin ei muita autoja Sunnuntai aamupäivisin näy kuin ladoja.
Re: VW Golf 1,6 farmari vm.2000
Outo juttu.Itä-Helsingissä ja Vantaala ei Ladoja näy.Jouska kirjoitti:Älähän nyt, 350 km olen ajanut alkuviikosta Samaralla. Äsken kurvasin sillä parkkipaikalle. Nyt se on Ladan keli ainakin täällä etelässä.Jaska HKI kirjoitti:[ Nyt kun lumi tuli eteläänkin niin Ladoja ei löydy enää mistään,vielä syyskesällä joku liikku mutta kukapa niitä helmiä suolassa ja rännässä viitsii ajaa.Ruostuu niin että ei jää jäljelle kuin Neuvostoliitolle haisevat,pakkasessa halkeilevat muoviosat![]()
Kauppaan mennessä näin toisen Samaran. Espoossa Ladat ovat tosin äärimmäisen harvinaisia.
Satakympit ovat taas harvinaisia keräilykappaleita.