Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Joo ja onhan siinä se tekemisen ilokin. Noita putsari koteloitakin kun oli nurkkiin kertyny niin yhden silpominen ei paljoa haitannut vaikka olisi epäonnistunutkin.
Tänään tuli viesti että matkahuoltoon on ilmanputsari saapunu, se siis nakata paikalleen ku pääsee koulusta.. Tarvikkeesta kävin yhen kannatinkumin hakemassa, josko sillä ja "reikäpanjerilla" sais kohtuullisesti kiinni tuon putken (onhan mulle sitten mansen paketissa tulossa myös se vaihteistoon kiinnitettävä kannake, sillä saa alkukäyrän kiinni sitten) aattelin että jos laittais sen kumin ensin sillä panjerilla pohjaan kiinni läpipulteilla, pulttien läpivienti tiivistää sikaflexillä ettei pääse kosteus ym. lika tekemään tihujansa ja sitten taas panjerilla putki siihen kumiin kiinni
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"
Vieläku jossaki vaiheessa jaksais laitella nuita johtoja vähän siistimmin ja siirtää releet vaikka mittariston taakse tms. piiloon nii olis paljon fiksumman näkönen
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"
Nyt kun vielä kehität imuilman esilämmityksen ja huohotuksen niin sitten ehkä on talvikelpoinen, siis tuollaisiaputsareitahan nyt saa jokapaikasta (mutta ei siis sellaisia missä olisi suodatin koteloitu ja imuilman esilämmityksellekin paikka, sellista jta tarvitsi ja teki)
Huohotinletkullehan tuossaki on paikka ja liitin, pitäis vain pienempää letkua hommata sitä varten.. Kuinkas se esilämmitys sitten, mistäs se lämpö siihen kotelolle yleensä tulee?
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"
Nimenomena empä taas lukenu ajatuksella, tai sitten on ajatus vähän kateissa.
Vahvalla nappi kuurilla Eilen napsahti selkä paskaks, tohtori löi semmosen kuurin, että nyt näkee kaiken kahtena, Vit#t ku kolmena.
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15
Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
Aai nii perhana, en muistanukkaan tuota rööriä nii sitä varten tuo onki, joskus miettiny että mikähä se on mihin tuo oikein tarkalleenottaen tulee kiinni tuo toinen pää sitte? toinen päähän on putsarinkotelossa mutta entäs tuo toinen, pakosarjaa kohti näyttäs menevän mutta mihin sinne..?
Pärjäisköhän tuo nyt vähän aikaa ilman tuota esilämmitystä..? Koittais saada ennen kovempia pakkasia sitten sen vakiokotelon modattua...?
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"
arsenikki kirjoitti:Vahvalla nappi kuurilla Eilen napsahti selkä paskaks, tohtori löi semmosen kuurin, että nyt näkee kaiken kahtena, Vit#t ku kolmena.
ai saakeli, mikäs sen selän rikkoi?
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"
Tommisatta91 kirjoitti:toinen päähän on putsarinkotelossa mutta entäs tuo toinen, pakosarjaa kohti näyttäs menevän mutta mihin sinne..?
Pärjäisköhän tuo nyt vähän aikaa ilman tuota esilämmitystä..? Koittais saada ennen kovempia pakkasia sitten sen vakiokotelon modattua...?
Se tulee lohkon kylkeä vasten. Hyvin pärjää ilmankin, bensassa kun on nykyään jäänestoaine valmiina. Kovemmilla pakkasilla ehkä vähän kankeammin toimii...