Tuli tälläkin autolla ajettua pitkästä aikaa ja tuli vähän pitempi matka ajettua mitä normaalisti tällä autolla oli tarkoitus kesällä ajaa. Eestin teitä tuli koluttu 1400 kilometrin edestä kun tuli siellä oltua töissä se pari viikkoa. Kilometrejä kertyi kun työmatkaa oli se 40 kilsaa suunta ja viikonloppuna tuli ajeltua ympäri ämpäri eestin syrjäkyliä. Mitään teknisiä ongelmia ei kyllä ollut, johtuu varmaan juuri siitä kun tähän tuli tehtyä iso huolto keväällä.
Perävälitys on tässä tällä hetkellä se farkun välitys, eli 4,44 ja se on kyllä melko kamala nelivaihteisen lootan kanssa jos maanteillä joutuu paljon ajelemaan. Kaupungissa se on hyvä kun auto kiihtyy hyvin, mutta maanteillä kierrokset pyörii siellä 5000 hujakoilla niin ei ole oikein hyvä. 3,9 välititys oottelee vielä tuolla varastossa ja siihen kun saa torsenin hommattua niin punnerran sen tähän autoon kiinni.
Takastulo matkalla piti käydä asentamassa madallussarja takakonttiin, 13 laatikkoa ostin, 15 ois mahtunu kyl viel helposti ja varmaa ois saanu pari lisää jos ois laatikot heittäny suoraa roskiin. Olipa melko outo ajettava kun kuraläpät raahasi maata paluu matkalla ja töyssyjen jälkeen auto vielä heijasi jonkun aikaa
Ensi viikolla joutuu vielä lähtemään viikoksi tuonne, meinasin kyllä tuolla farmarilla lähteä kun tuli siitä selvitettyä nuo ihme sähköviat mitä ilmaantui ennen tätä reissua
