Ladakerhon uudet Internet-sivut
tällaista olisin kysellyt, kun olen aika tumpelo näiden koneiden kanssa: itsellä näkyy tämä foorumi "liian leveänä", eli joutuu siirtämään "ruutua", että näkee tulleiden viestin kelloajat, kirjoitettujen viestien "oikea reuna" yms. Vanhalla sivustolla tätä oli joskus myös havaittavissa, mutta yleensä näkyi koko sivu kerralla, eli ei tarvinnut siirtää.
Onkohan jossain asetuksissa vikaa?
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
haittasko toi foorumille tullut pukki poroineen jotenkin, itse huomasin vanhempien koneella samaa ongelmaa porojen tultua, niillä kun on niin vanha koneen raato että näytön asetukset on mitä on. omalla koneella näkymä on ok!samarai kirjoitti:tällaista olisin kysellyt, kun olen aika tumpelo näiden koneiden kanssa: itsellä näkyy tämä foorumi "liian leveänä", eli joutuu siirtämään "ruutua", että näkee tulleiden viestin kelloajat, kirjoitettujen viestien "oikea reuna" yms. Vanhalla sivustolla tätä oli joskus myös havaittavissa, mutta yleensä näkyi koko sivu kerralla, eli ei tarvinnut siirtää.

- Hellraiser
- Viesti:
MUSTA TAUSTA JA KROMIN VÄRISET REUNAT!!!
onhan tietokoneissa nyt kromi väri saatavilla... ainakin joissain ohjelmissa... ei ehkä peintsoproossa...
Ei olis ladakerho niin vauvan ****** näköin. Ja toi harmaa edustaa jo ennestäänkin ladan "harmaata" mainetta, ja tuo vauvan sinapin värinen muu osa taas edustaa ruostetta ja paskaa!

onhan tietokoneissa nyt kromi väri saatavilla... ainakin joissain ohjelmissa... ei ehkä peintsoproossa...
Ei olis ladakerho niin vauvan ****** näköin. Ja toi harmaa edustaa jo ennestäänkin ladan "harmaata" mainetta, ja tuo vauvan sinapin värinen muu osa taas edustaa ruostetta ja paskaa!

- LamaAjanElvis
mullakin tais olla viimeks vähän ahtaan näköistä täällä, mutta nyt on sama kone ja näkyy ihan hyvin...Lada-Jussi kirjoitti:haittasko toi foorumille tullut pukki poroineen jotenkin, itse huomasin vanhempien koneella samaa ongelmaa porojen tultua, niillä kun on niin vanha koneen raato että näytön asetukset on mitä on. omalla koneella näkymä on ok!samarai kirjoitti:tällaista olisin kysellyt, kun olen aika tumpelo näiden koneiden kanssa: itsellä näkyy tämä foorumi "liian leveänä", eli joutuu siirtämään "ruutua", että näkee tulleiden viestin kelloajat, kirjoitettujen viestien "oikea reuna" yms. Vanhalla sivustolla tätä oli joskus myös havaittavissa, mutta yleensä näkyi koko sivu kerralla, eli ei tarvinnut siirtää.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- Hellraiser
- Viesti: