ladan rakennusta...
-
- Viestit: 848
- Liittynyt: 12.4.2005 20:38
- Paikkakunta: jämsä�
Re: Treeniladan rakennusta...
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 24&t=24563
Tuo sepustus varmaan jo luettu läpi?
Tuo sepustus varmaan jo luettu läpi?
21013 2300tic
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Treeniladan rakennusta...
jostain kevyestä virinokasta voi olla jotain iloo, mutta jos vähänkään jyrkempi (jotain +290) niin sit vaatii jo puristusta
ja parintuuman putki riittää varmasti, ja se peltisarja on aika hifistelyä/rahan hukkausta
putki+kaasari+vaikka se 2mm kannesta ja pientä siistimistä kanaviin ja ehkä se kevyt virinenä.
ei siinä siltikään järkyttäviä voimia ole +80heppaa
ja parintuuman putki riittää varmasti, ja se peltisarja on aika hifistelyä/rahan hukkausta
putki+kaasari+vaikka se 2mm kannesta ja pientä siistimistä kanaviin ja ehkä se kevyt virinenä.
ei siinä siltikään järkyttäviä voimia ole +80heppaa

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Treeniladan rakennusta...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Treeniladan rakennusta...
aika kivan näköstä.
ne oli vissiin jokkis kaaret? ihan asiallisen näköset
ne oli vissiin jokkis kaaret? ihan asiallisen näköset

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Treeniladan rakennusta...
Juu, nehän ne oli, elikkä Luuppalan jokkiskaaret. Arveltiin jotta ei meikäläisten touhuihin sen enempää tarvii, kuitenkaan tuolla tuskin ainakaan mun toimesta kilpaa ajeta ollenkaan, elikkä ihan tommoseen jäärata-ajeluun ja talviaikaan muutenkin ua:n treenipätkiä tms... Hauskanpitoon siis... Piikit vielä pitäis saada alle, niin alkaa talveen valmis ollakin, jos ei tekniikalle mitään tee, varmaan nyt ainakin mennään vakiolla, tuskin pystyy nyt mitään kovin kummosta rueta rakentaa, vaan korin PITÄISI kestää usiamman vuoden, eli saattaahan siihen päivitystä tulla ajanmittaan, jos innostusta riittää...
Vielä pitää sisustasta pultata turkkialut lattiaan kiinni ja toinen penkki ja sille vöiden paikat asentaa. Roiskeläpät puuttuu kans, ja auto näyttää aika kummalta ilman jonkinlaista takaspoikkaa... Samaten kytkinjalan tuki ja kyytiläisen jalkakaukalo laitellaan paikalleen. Akun siirtokin jäi kesken sisätiloja tehdessä, vaan kerkeepähän tuota. Ja kuten huomaatte, ei turvallisuudesta ole tingitty vaikka vakiotekniikalla toistaiseksi mennään, niin piikit kun pannaan alle, niin pito on sen verta raju jotta pelit saattaa olla nutullaan ennen kun huomaakaan. Toinen se, että ua:n radoillekaan ei ole mitään asiaa ilman kaaria, vöitä ja KYPÄRÄÄ, jos tosissaan aikoo ajaa.
Vielä pitää sisustasta pultata turkkialut lattiaan kiinni ja toinen penkki ja sille vöiden paikat asentaa. Roiskeläpät puuttuu kans, ja auto näyttää aika kummalta ilman jonkinlaista takaspoikkaa... Samaten kytkinjalan tuki ja kyytiläisen jalkakaukalo laitellaan paikalleen. Akun siirtokin jäi kesken sisätiloja tehdessä, vaan kerkeepähän tuota. Ja kuten huomaatte, ei turvallisuudesta ole tingitty vaikka vakiotekniikalla toistaiseksi mennään, niin piikit kun pannaan alle, niin pito on sen verta raju jotta pelit saattaa olla nutullaan ennen kun huomaakaan. Toinen se, että ua:n radoillekaan ei ole mitään asiaa ilman kaaria, vöitä ja KYPÄRÄÄ, jos tosissaan aikoo ajaa.
Viimeksi muokannut pvdriver, 3.12.2009 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Treeniladan rakennusta...
juu ei oikeille pätkille passaa mennä jos ei oo kaaria ja vöitä.
aika ilkee on jos joku mänty tai kivi tulee syliin.
aika ilkee on jos joku mänty tai kivi tulee syliin.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Treeniladan rakennusta...
sä kun oot saanu kaavittu kaikki massat tuolta sisätiloista pvdriver. ni miten sait sen vaihelaatikon päällä olevan tatinan pois? Istuu omassa ladassa se massa ainaki pirun lujaa kiini eikä meinaa millään irrota 

Re: Treeniladan rakennusta...
mä ainaski kaavin terävän taltan kanssa. lentää "kaaressa" irti. ei mulla ollu mitää ongelmaa sen kanssa.
Re: Treeniladan rakennusta...
kokeilin itte talttojen ja veittien kans jo eikä meinaa millään lähtee. Sit koitin viel kuumailmapuhaltimel lämitää irti sitä mut ei sekää oikeen tuottanu tulosta
- Lesnaja Sobaka
- Viestit: 367
- Liittynyt: 3.7.2008 19:26
- Paikkakunta: Joensuu
Re: Treeniladan rakennusta...
Tarpeeksi wahvaa liuotinta, vaikka bensaa, reippaasti ruikkimaan massojen päälle - heruttaa mukavasti pikiöljyt massan pintaan. Varovasti sen rätin kanssa, sotkee töhkä ihanjokapaikan semmoisella, että ei lähde omolla veks. Sen jälkeen pehmennyt mönjä voipi olla helpompi kaapia pois.
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
Re: Treeniladan rakennusta...
taltalla ja vasaralla juuri, ja hyvin lähtee... kannattaa vaan tosi tarkkaan ottaa kaikki se massa, jos aikoo maalata niin se nousee ihmeellisesti maalin pintaan se terva sieltä... ite jouduin kolmesti maalaamaan laatikkotunnelin kun mustanruskeita pisteitä tuli näkymään kun maali kuivui...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Treeniladan rakennusta...
eka talttaa pois ja sit vaikka tukkalaikalla tai teräsharjalaikalla pyyhkäsee jämät
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Treeniladan rakennusta...
Juuri näin.START kirjoitti:eka talttaa pois ja sit vaikka tukkalaikalla tai teräsharjalaikalla pyyhkäsee jämät
Ei, ei kaikkia massoja ole kaavittu sisätiloista, vaan juurikin tuo laatikkotunneli, sen lisäksi ainoastaan pakolliset hitsailupaikat. Lattiamassat siis melkein kaikki vielä tallessa, meinasin vaan, että ei ainakaan tuolla etulattiassa haittaa ne massat, kun tulee kumminkin nuo matot päälle, ja takajalkatilan massatkin jää suurimmaksiosaksi penkin alle, ja eihän sinne taakse ole muutenkaan kulkemista...lahdari kirjoitti:sä kun oot saanu kaavittu kaikki massat tuolta sisätiloista pvdriver.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Treeniladan rakennusta...
mut ylimäärä paino pois
en muista paljonko paino kun yks tuttu sano punnineensa murut mitä oli taltannut. yllättävän paljon kuiteskin

en muista paljonko paino kun yks tuttu sano punnineensa murut mitä oli taltannut. yllättävän paljon kuiteskin

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Treeniladan rakennusta...
No, mutta ylimääräisen painonhan voi kumota tehonlisäyksellä
jos rahaa vaan olisi... Toisaalta se painohan on kyllä oikeassa paikassa, alhaalla ja keskellä.
Pikku piristys kyllä kiinnostaisi tehdä tuohon, jos jotakin palikkaa löytyisi... 
Tuli mieleen, että onko joku kokeillut puslien tekemistä itse noin: http://www.timohapponen.net/kumi/



Tuli mieleen, että onko joku kokeillut puslien tekemistä itse noin: http://www.timohapponen.net/kumi/
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
vasta silloin, jos epäonnistuu"
- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.