ladan rakennusta...

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 24&t=24563
Tuo sepustus varmaan jo luettu läpi?
21013 2300tic
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja START »

jostain kevyestä virinokasta voi olla jotain iloo, mutta jos vähänkään jyrkempi (jotain +290) niin sit vaatii jo puristusta
ja parintuuman putki riittää varmasti, ja se peltisarja on aika hifistelyä/rahan hukkausta
putki+kaasari+vaikka se 2mm kannesta ja pientä siistimistä kanaviin ja ehkä se kevyt virinenä.
ei siinä siltikään järkyttäviä voimia ole +80heppaa :lol:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

Täältä pari tuoretta kuvaa:
Kuva Kuva Kuva
Klikkaamalla isot...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja START »

aika kivan näköstä.
ne oli vissiin jokkis kaaret? ihan asiallisen näköset :)
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

Juu, nehän ne oli, elikkä Luuppalan jokkiskaaret. Arveltiin jotta ei meikäläisten touhuihin sen enempää tarvii, kuitenkaan tuolla tuskin ainakaan mun toimesta kilpaa ajeta ollenkaan, elikkä ihan tommoseen jäärata-ajeluun ja talviaikaan muutenkin ua:n treenipätkiä tms... Hauskanpitoon siis... Piikit vielä pitäis saada alle, niin alkaa talveen valmis ollakin, jos ei tekniikalle mitään tee, varmaan nyt ainakin mennään vakiolla, tuskin pystyy nyt mitään kovin kummosta rueta rakentaa, vaan korin PITÄISI kestää usiamman vuoden, eli saattaahan siihen päivitystä tulla ajanmittaan, jos innostusta riittää...

Vielä pitää sisustasta pultata turkkialut lattiaan kiinni ja toinen penkki ja sille vöiden paikat asentaa. Roiskeläpät puuttuu kans, ja auto näyttää aika kummalta ilman jonkinlaista takaspoikkaa... Samaten kytkinjalan tuki ja kyytiläisen jalkakaukalo laitellaan paikalleen. Akun siirtokin jäi kesken sisätiloja tehdessä, vaan kerkeepähän tuota. Ja kuten huomaatte, ei turvallisuudesta ole tingitty vaikka vakiotekniikalla toistaiseksi mennään, niin piikit kun pannaan alle, niin pito on sen verta raju jotta pelit saattaa olla nutullaan ennen kun huomaakaan. Toinen se, että ua:n radoillekaan ei ole mitään asiaa ilman kaaria, vöitä ja KYPÄRÄÄ, jos tosissaan aikoo ajaa.
Viimeksi muokannut pvdriver, 3.12.2009 21:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja START »

juu ei oikeille pätkille passaa mennä jos ei oo kaaria ja vöitä.
aika ilkee on jos joku mänty tai kivi tulee syliin.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
lahdari

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja lahdari »

sä kun oot saanu kaavittu kaikki massat tuolta sisätiloista pvdriver. ni miten sait sen vaihelaatikon päällä olevan tatinan pois? Istuu omassa ladassa se massa ainaki pirun lujaa kiini eikä meinaa millään irrota :?
Avatar
Mutis
Viestit: 131
Liittynyt: 9.11.2008 20:45
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja Mutis »

mä ainaski kaavin terävän taltan kanssa. lentää "kaaressa" irti. ei mulla ollu mitää ongelmaa sen kanssa.
lahdari

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja lahdari »

kokeilin itte talttojen ja veittien kans jo eikä meinaa millään lähtee. Sit koitin viel kuumailmapuhaltimel lämitää irti sitä mut ei sekää oikeen tuottanu tulosta
Avatar
Lesnaja Sobaka
Viestit: 367
Liittynyt: 3.7.2008 19:26
Paikkakunta: Joensuu

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja Lesnaja Sobaka »

Tarpeeksi wahvaa liuotinta, vaikka bensaa, reippaasti ruikkimaan massojen päälle - heruttaa mukavasti pikiöljyt massan pintaan. Varovasti sen rätin kanssa, sotkee töhkä ihanjokapaikan semmoisella, että ei lähde omolla veks. Sen jälkeen pehmennyt mönjä voipi olla helpompi kaapia pois.
А мне навстречу нагило пер капитализм,
зверный лик свой скрыв под маской "жигулей"...
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

taltalla ja vasaralla juuri, ja hyvin lähtee... kannattaa vaan tosi tarkkaan ottaa kaikki se massa, jos aikoo maalata niin se nousee ihmeellisesti maalin pintaan se terva sieltä... ite jouduin kolmesti maalaamaan laatikkotunnelin kun mustanruskeita pisteitä tuli näkymään kun maali kuivui...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja START »

eka talttaa pois ja sit vaikka tukkalaikalla tai teräsharjalaikalla pyyhkäsee jämät
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

START kirjoitti:eka talttaa pois ja sit vaikka tukkalaikalla tai teräsharjalaikalla pyyhkäsee jämät
Juuri näin.
lahdari kirjoitti:sä kun oot saanu kaavittu kaikki massat tuolta sisätiloista pvdriver.
Ei, ei kaikkia massoja ole kaavittu sisätiloista, vaan juurikin tuo laatikkotunneli, sen lisäksi ainoastaan pakolliset hitsailupaikat. Lattiamassat siis melkein kaikki vielä tallessa, meinasin vaan, että ei ainakaan tuolla etulattiassa haittaa ne massat, kun tulee kumminkin nuo matot päälle, ja takajalkatilan massatkin jää suurimmaksiosaksi penkin alle, ja eihän sinne taakse ole muutenkaan kulkemista...
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja START »

mut ylimäärä paino pois :wink:
en muista paljonko paino kun yks tuttu sano punnineensa murut mitä oli taltannut. yllättävän paljon kuiteskin :?
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: Treeniladan rakennusta...

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

No, mutta ylimääräisen painonhan voi kumota tehonlisäyksellä :) jos rahaa vaan olisi... Toisaalta se painohan on kyllä oikeassa paikassa, alhaalla ja keskellä. :( Pikku piristys kyllä kiinnostaisi tehdä tuohon, jos jotakin palikkaa löytyisi... :)

Tuli mieleen, että onko joku kokeillut puslien tekemistä itse noin: http://www.timohapponen.net/kumi/
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Vastaa Viestiin