Jokari kirjoitti:
Eihän siellä takapäässä toki häävi vetopito ole mut isompaa tupaan vaan niin aina on päästy liikkeelle. Tarvittaessa pikkusen kässäriä jos meinaa olla oikein liukasta.
Niinkuin tuolla kirjoitin, olen kyllä nuo hiekkasäkkijutut koittanut eikä niillä tunnu hääviä merkitystä olevan.
Mut ilmeisesti joillekkin tuo pieni sudittelu on sitten sama kuin ei etenemiskykyä ollenkaan.
Ongelmia tulee, kun pitää lähteä paikaltaan. Systerin pitää peruuttaa ylämäkeen, että pääsee pihasta pois.
Uusilla nastarenkailla ja 50kg takakontissa nousee, mutta esim 6mm pinnalla varustetuilla Nokialaisilla ja samalla painolla ei aina nouse.
-Uusilla nastoilla ja ilman painoa ei myöskään nouse. Sama eteenpäin. Sutii, kun ei ole painoa nastalla.
Se 50kg rauhoitti ainakin tuossa Ladassa jarrujakin. Nehän haukkaa Ladalle tyypillisesti kylmänä.
Jokari kirjoitti:Nordmanit on tehty Venäjällä eli sopinee Lataan

Audifoorumilla oli noista kanssa juttua ja joku oli ostanut Suomessa tehdyt Nordmanit.
Ymmärsin, että tekisivät vielä jossain muuallakin noita. Ja että Suomalaiset ja Venäläiset olisi laadultaan hyviä.
On nimittäin ihan kiinnostava rengas. Jos vaikka Audiin hommaisi tuollaiset. Ja hyvä kuulla, että ovat hiljaiset. Nykyään HKPL1 ja ne ovat edelleen todella hiljaiset, mutta alkaa ikä painamaan, vaikka pintaa vielä reilusti onkin.