Poliisi ei pidä ladoista??

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Honecker

Viesti Kirjoittaja Honecker »

Itse muistan tapauksen (olin itse kyydissä) 90-luvun alusta, jolloin meillä oli tapana muutaman kerran viikossa ajaa tiettyä reittiä Turussa. Meillä oli normaalista poiketen viikon lainassa siisti vihreä nappisilmä, joka meitä kuletti ees taas samaa reittiä kaksi kertaa, jota vuosikaudet noin muuten sahasimme. MOLEMMILLA KERROILLA poliisi pysäytti meidät ja syynäsi auton läpikotasin mitään löytämättä. Koskaan muuten meitä ei pysäytetty. Erikoisen huonoa tuuria vai tietoista Ladojen kyttämistä? :?
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Honecker kirjoitti:Itse muistan tapauksen (olin itse kyydissä) 90-luvun alusta, jolloin meillä oli tapana muutaman kerran viikossa ajaa tiettyä reittiä Turussa. Meillä oli normaalista poiketen viikon lainassa siisti vihreä nappisilmä, joka meitä kuletti ees taas samaa reittiä kaksi kertaa, jota vuosikaudet noin muuten sahasimme. MOLEMMILLA KERROILLA poliisi pysäytti meidät ja syynäsi auton läpikotasin mitään löytämättä. Koskaan muuten meitä ei pysäytetty. Erikoisen huonoa tuuria vai tietoista Ladojen kyttämistä? :?
Vaiko perinteen vaalimista molemmin puolin? :wink:
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
samara88

Viesti Kirjoittaja samara88 »

Tuossa männä kesänä ajelin kaikessa rauhassa ilta-aikaan pois Iisalmen keskustasta kotia päin. Siinä oli poliisit pitämässä puhallusratsiaa ja minut tietysti sen hetkisenä ainoana liikkujana pysäytettiin. Puhallus näytti nollat, mutta poliisi alkoi sanomaa noista 110:n tummista takalaseista (kaikki viisi sallittua tummennettu 5% kalvolla) sanoen:"onpas sulla melko tummat takalasit, vaan eihän tuolla oo ketään kyydissä."

Ainoana kyytiläisenä oli oma kultainennoutaja... Ja mitä se sille poliisille kuuluu, ketä minulla on kyydissä tummien lasien takana?
Ford Mondeo 2.0 TDCi ECOnetic HB -10
Hypnotic Silver

Ladoja ollut 7 x Samara ja 2 x 110 16V
foma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Ei pidä ei... ain ajelee jotain lislasn mun perässä.... :) kattoo varmaa katsastukest/verot sil aikana...
:P
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

samara88 kirjoitti:onpas sulla melko tummat takalasit, vaan eihän tuolla oo ketään kyydissä."
Kyllähän ladaan on aina kyytiläisiä tunkemassa. Ei sille mitään voi. Polliisikin varmaan tiesi sen ja ajatteli, että josko olisi ylikuormaa.
Hellraiser
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellraiser »

Me oltiin kerran kotkassa (meripäivät-04) kaverin sprayllä maalatulla autolla... Siinä sitte ostoksien jälkee poliisit pysäytti, kysyi kuskin tiedot ym vakio hommat jonka jälkeen molemmat poliisit alkoi kysellä kaikilta kyydissä olijoilta nimiä ym asuinpaikkoja, ja kirjas ylös... Eli kun tunnisti kuskin niin ne alko ettii meistä etsintäkuulutettuja...
No eipä oltukkaa, mutta kuskilla oli penkin alla rautapamppu (selitys: se on kuskin penkin selkätuki -> joojoo), repsikan alla toinen pamppu (no se vaa on), hanskalokerossa 3 puukkoa (no eihän sitä tiedä kuka hullu narkkari tuolta hyppää kimppuu), repsikka, jonka silmät seisoi päässä :arrow: (miä oon kännis), ja mulla, JUURI ostettu 50 euron puukko torilta jonka meinas viedä mut sanoin että olen sen kautta profeetan parran just ostanu milläs mie sen kotia vien jossen mukanani pidä kotimatkan aikana... noh, ne sit suostu laittaa sen paksii.
Ja kuusankoskella poliisit USEASTI pysäyttänyt erinäisillä autoillani ajellessani... Parhaiten jäänyt mieleen se kerta kun poliisi pysäytti takavalon takia (toinen ei palannut), kävin lyömässä, jonka jälkeen toimi.
Sitten sanoin että jos muistatte minut niin mulla oli ennen se sininen lada... Ai joo no kyllähän minä sitten sinut tiedän, nimikin kuullosti tutulta (ei hyvä kuulla tuota poliisin suusta)... Sitten se vaan päästi menee, mutta ollaanpa sitte poliisisn tuttuja :cry:
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Poliisitkin on ihmisiä. Löytyy asiallisia ja tosi m**lkkuja. Itselläni löytyy muutamia konstaapeleja tuttavapiiristäkin. Ihan mukavia sällejä ne ainakin on.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Shanti Fiilis

Viesti Kirjoittaja Shanti Fiilis »

ei ne polliisit niin pahoja aina ole.
Viime vuoden puolella, oliskos tuo ollut loka-marras-joulukuun vaihteessa aamusella ajelin hyvinkäälle töihin samaralla, toinen etuvalo pimeänä niin eikös kautta profeetan parran polliisit tule vastaan ja kässärikäännös. Vilkut päälle ja ohjasivat minut tiensivuun. Tulivatten ilmoittamaan että toinen etuvalo pimeänä että ei oikein pimeällä saisi niin ajella. Sanoin notta justiinsa tuossa matkalla sammui. Ystävällinen poliisi setä pyysi aukaisemaan konepellin ja tein työtäkäskettyä. Ja mitä teki poliisi? Meni ja kaivoi taskustaan polttimon ja vaihtoi, jonka jälkeen toivotti hyvää matkaa.
Ainakin tämä poliisi ilmiselvästi piti ladasta ja katsoi oletettavasti samaran olevan surullisen näköinen vain yhdellä silmällä :D
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Asiaa. :lol:
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Hellraiser
Viesti:

Mulla nyt ekat kosketukset poliiseihin tällä mattamustalla liekki tc nappiksella (ihmeen kauan menikin)...
Ensin perjantaina (11.2), tuli sivutiellä vastaan ja pysähtyi jo odottelemaan kauemmas. No mie olin just ajanu risteyksen ohi mistä mun piti kääntyä joten meinasin että teenpä U-käännöksen tuossa samaisessa risteyksessä missä poliisit oli kääntämässä autoaan mun menosuuntaan että pääsee perään. No eipä niillä vilkkuja ollut päällä joten ei mun pitäny pysähtyä (vaikka tasan tiesin että minua odotteli), siinä sitten ajettiin ympyrää poliisiauton kanssa kun poliisi joutu pyrähtää 360´ kun minä teinkin u käännöksen... No sit ne pysäytti, ON MUHKEET ÄÄNET LADASSA :evil:
-*olin hiljaa ja kaivoin otteita*
-(toinen kyttä tutkii takapenkkiäni ja hanskalokeroa)
-Jaa täähän on jo melkein viiatti koko lada ku on kone vaihdettu!
-no jaa...
-ei muuta sitte hyvää matkaa, korjaa toinen ajovalo
-juujuu...
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Hellraiser
Viesti:

...Ja toinen tapaaminen heti seuraavana iltana...
Keskustan valosta perään ja pysäytti keskelle kuusaan siltaa...
(taas alko hullu huuto)
-ON SITTE TAKAVALOT PIMEENÄ?!? :evil:
-aijjaa *otin nopeesti rahapussista, joka oli sylissä, sulakkeen ja vaihdoin. meni ehkä 10 sekuntia jota kyttä ei huomannu että vaihdoin sen)
-Kyllä niitten nyt pitäs toimia.
(ei edes käyny kattomassa vaan jatkoi huutoa)
-NO EI NE NYT VAAN TOIMI!!! :evil:
-No kyllä ne vaan taitaa toimia kun käyt kurkkaamassa...
-No katos vaan (ääni muuttu kellossa huom ystävällisemmäksi)
(toinen taas tutkii auton sisältöä ikkunan läpi mäklaitilla)
(sammutin sitte virrat autosta ettei kone huuda siinä kun "keskustellaan")
-NO NYT NE TAAS SAMMU!!! :evil:
-No kyllä ne yleensä sammuu kun sammuttaa virrat...
-NO LAITA NE kautta profeetan parran PÄÄLLE!!! :evil:
-NO NIIN toimiihan ne :shock: :lol:
-juu ku vaihdoin ton sulakkeen minkä sanoin olevani särki
-NO MIKÄS SE TUOLTAOVEN VÄLISTÄ PILKISTÄÄ??? :evil:
-ai toi, se on sivupeilin säätövaijeri ku en o laittanu sitä vielä "hienosti" niin se roikkuu vaa tossa kahvan ympärillä...
-(poliisit alko nauraa??!!! :shock: )
-aika virityksiä!
-Onko tää muka katsastettu tammikuussa?
-No niinhän siinä vissii lukee?
-no niinhän tässä lukee joo, mikset ole vaihtanu toista ajovaloa?
-No on mulla tuolla hanksalokerossa UUDET polttimot, kävin eilen ostamassa mutta en "osannu" vaihtaa! (enpä... Ja vissii kävin ostamas, ne on vanhat mitkä otin taltee ku ex-ladaa vaihoin "tuning-valot")
-Vai niin, auto kyllä pitäisi AINA ennen ajoon lähtöä tarkistaa että on kunnossa!
-niinhän se pitäs muttakun vasta hajos...
-No juu turvallista matkaa sitten vaan...
-juujuu...
(ihem ettei sanonu MITÄÄ takapenkillä olleesta ilmakivääristä?)
Niin ja se sulake sitte poksahti vajaan kilometrin päässä :arrow: poliisit ajo peräs mut painoin heti jarrua ja ajelin jarruvaloilla lopun sata metriä risteykseen josta pääsin "karkuun" ja kotiin...
Miksei ne anna viattoman ladapojan jo olla... Tunteekin minut jo nimeltä ja koskaan en o jääny kuitenkaa mistää kiinni... :lol: :cry:
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Vastaa Viestiin