Re: Muutin ajo ominaisuudet
Lähetetty: 15.3.2010 21:06
Eipä tiälä susirajalla misttään mittään tiijetäkkään.. 
niinpäElManu kirjoitti:Eipä tiälä susirajalla misttään mittään tiijetäkkään..
Mulla vakio jousilla edestä otettu ja takaa se 2 kiekkoo pois, manulla taitaa olla mesen jouset eessä, nuo 240 volvon iskarit on 50mm lyhemmät ku ladan vakiot, ja minulla on mallia kaasu ne, ostin käytettynä. yhestä mesen jousesta saa ainakin kaks riittävän pitkää jousta eteen, lähtee se joidenkin mielestä häiritsevä pomppiminen pois. Mutta minun mielestä menee kyllä sit liian kovaks näille huonoille suomen teille.Qulle kirjoitti:Tätä samaa vatvoin jossain toisessa langassakin aikoinaan, mutta en sitä nyt mistään löydä
Elikkä jos takapää jätetään vaikka vakiokorkeudelle niin mitäs sinne kannattaa laittaa? Onko 240 vollen (mikäs esim. mätänetin hinnastosta on se oikea malli?) takaiskarit vaikka ladan vakiojousilla taakse toimiva? Vain meneekö nuo tolpat ns. harakoille jos ei laita jämäkämpää jousta taakse?
Esim. mites tämä kävis:
Takaiskari 240/260-sarja 44-3062 200-s Taakse (ei Nivomat) [1974 - 1993] 26.90 €
Mitäs keulalle kannattaa tehä budjettivirityksillä? Tässäkin langassa mainitut saabin iskarit ja sitten jotain jäykempää jousta, vai meneekö ihan vakiojousilla? Maavaraa ehkä vähän pois tais sitten pitää vakiona. Mietteitä?
edit: löytyhän se lanka http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... &start=165