Muiden suhtautuminen ladaasi?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
manni
Viesti:

Re: Muiden suhtautuminen ladaasi?

Viesti Kirjoittaja manni »

Tunteiden herätys Ladoja kohtaan on mielestäni hyvä asia tasaisen tylsiin Toyotoihin ja Nissaneihin verrattuna. Riittääpi kahvipöydässä aihetta jne :)

Osoittaa se käyttäjältäkin hyvää itsetuntoa, toisin kuin monen muun valinta, joka näyttää naapureistakin neutraalilta valinnalta.
Marko

Viesti Kirjoittaja Marko »

Joo.Ja käyttäjän täs foorumis pitää ymmärtää ,ainakii Kouvolas,ollaahan melkein valtakunan ykkösaihe.Paljo KIINALAISII
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Kirjoitin tuolla kysymyksen muotoon ajatuksen siitä, että Kiinnostaako Lataajaa oikeasti se mitä hänen Vekottimestaan ajatellaan. Kiinnostuksella tarkoitetaan sitä, onko hän omassa mielessää kiinnostunut toisten ajatuksista hänen autoaan kohtaan.

Kiinnostus tai sen puute ei viittaa suoraan mitenkään itsetuntoon tai siihen, miten hän sitten suhtautuu toisten kiinnostukseen tai kiinnostumattomuuteeen.

Eli oletteko kiinnostuneet siitä mitä Vekottimistanne ajatellaan? Ovatko toisten suhtautumiset mielenkiintonne kohteita. Käykö teillä mielessä että, Mitähän tuokin SÄMPYstäni ajattelee?

Onko siis toisten ajatuksilla ja sen kautta suhtautumiselle Vekottimeenne merkitystä teille? Suhtautuminen muodostuu kiinnostuksesta, joka saa ajattelemaan. Suhtautuminen voi kai sitten olla positiivista, negatiivista ja neutraalia. Vai voiko suhtautuminen olla neutraalia? Voi. Tällaista on välinpitämättömyys ja myötätunto.

Mutta siis Onko sillä Teille Väliä, mitä muut Ladastanne ajattelevat? Joudutteko ajattelemaa moista, vaikka kukaan ei mitään virkaisikaan?
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Väittäisin että kyllä kaikki ihmiset ovat luonnostaan kiinnostuneita toisten mielipiteistä omia tekemisiään ja mielipiteitään kohtaan.

Se, miten paljon sen sitten antaa vaikuttaa omaan elämään, on kovin yksilöllistä ja se on se itsetuntokysymys.
Toisillahan ympäristön paine aiheuttaa havaittavaa epävarmuutta ja sitten pihassa saattaa olla se harmaa tojota ja vaatenaulakossa niitä tuulipukuja ettei vain kukaan pääsisi sanomaan.

Itsekin tulee usein mietittyä että mitä nuo toiset meikäläisestä ajattelevat, mutta enpä kyllä anna sen vaikuttaa omiin toimiini sillä minussa ja minun touhuissani on maailman sivu ollut jotain vikaa ja kakarana koulussakin kiusattiin, joten olen kyllä oppinut viittaamaan kintaalla aivan kaikelle.
--teppo--

Viesti Kirjoittaja --teppo-- »

itsekkin olen autopuolella ja nuo luokka toverien mielipiteet on hieman eriäviä mutta laidasta laitaan on mielipiteitä
ladanisti

Viesti Kirjoittaja ladanisti »

Lainaus= Eilen parkkipaikalla ikkuna raollaan kuulin kun joku pikkutyttö huusi innoissaan isälleen: Kato kun on hassu auto! ja osoitti sormella minua..
Just tämmösii , minäkin kaipailen tälle foorumille..!!!! Juttu saa minut aina hyvälle tuulelle, huomaa osoitti sormellaan minua.. (lopussa).. :lol: Se on totta että , parhaimmat kommentit kuulee lasten suusta, kattokaa mitä foorumia hyvänsä, missä kerrotaan hupaisista sattumuksista yms. Lisää tuommoista jos löytyy, saadaanpahan kurkistaa "suomalaisen" sielunmaisemaan tältä osin..
ralli lada

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

1700Limen takapenkillä kuskin suusta kuultua " Hei! noi osottaa meitä sormella ja nauraa!" Kiteyttää aika osuvasti auton olemuksen :lol:
21013 2300tic
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Minä tosiaan noilla Laivastoni Aluksilla toivon levittävänä mahdollisimman paljon Hymyä, Naurua, Iloa, Ihmetystä, JutunJuurta ja sellaista oloa liikenteeseen, että eihän tämä nyt niin vakavaa ollutkaan.

Eli tästähän voidaan päätellä, että minä Välitän siitä mitä muut ovat mieltä Aluksistani. Eli Minähän olen kauhea egoisti, kun haluan näin hemmetisti Näkyä.

Itse kysyin tuolla, että onko teille KohtaloToverit väliä sillä, mitä muut Ladoistanne ajattelevat. Ja vieläpä että onko toisten ajatuksilla teille itsellenne merkitystä ja oletteko kiinnostuneet toisten ajatuksista.

Minulle siis on väliä, koska toivon herättäväni edellä kuvattuja reaktioita. Toisten ajatuksilla sitä vastoin ei ole mitään merkitystä minulle enkä ole niistä kiinnostunut. Omissa on ihan tarpeeksi :lol:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
ladanisti

Viesti Kirjoittaja ladanisti »

Mulle ei henkilökohtaisesti ole mitään väliä mitä ihmiset ajattelevat. Mutta ilmanmuuta haluaisi tuottaa enempi iloa, kuin surua.. :) Mitä minä nyt vähänaikaa olen näitä sivuja lukenu, vaikuttaa siltä että täällä on nk.tervepäisin porukka koko netissä..!! Nauraa itselleen tai tilanteille auton kanssa , osoittaa sitä..Kysykää vaikka lääkäriltä .Sitä paitsi nauru pidentää ikää. Minä ajelen ladalla se tuottaa mulle iloa..Viis muista..Siitä on vuosikymmen, kun viimeksi ajelin kyseisellä merkillä..Nostalgiaa..
konkelo

Viesti Kirjoittaja konkelo »

joskus saattaa miettiä mitä muut ajattelevat tuosta samarasta ja nuista ladakerho tunnuksista.ainakin muutaman kerran on ollut tilanne jossa joku toinen ladisti on ajanut takana tai ollut samoissa liikennevaloissa niin oon miettinyt että onkohan kerhotarroilla ollut mitään positiivista vaikutusta? jospa joku niistä ladisteista on ajatellut "pitäisiköhän käydä tuolla ladakerho.fi sivulla"voihan se olla että on saanut jonkun liittymään tietämättään

[quote="Jusu"]Väittäisin että kyllä kaikki ihmiset ovat luonnostaan kiinnostuneita toisten mielipiteistä omia tekemisiään ja mielipiteitään kohtaan.

Se, miten paljon sen sitten antaa vaikuttaa omaan elämään, on kovin yksilöllistä ja se on se itsetuntokysymys.
Toisillahan ympäristön paine aiheuttaa havaittavaa epävarmuutta ja sitten pihassa saattaa olla se harmaa tojota ja vaatenaulakossa niitä tuulipukuja ettei vain kukaan pääsisi sanomaan.

quote]

oon samaa mieltä :) ja mitä omaan autoiluun tulee niin kaverien ynnä muitten naapurien ja tuttavien mielipiteillä ei ole mitään paino arvoa meikäläisen auto valintaan ja mielipiteisiin (eli edelleenkään en ole kovinkaan kiinnostunut länsi autoista)
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Sellaista kyllä on tullut vastaan, 2 kertaa että en voisi ajaa Ladalla, enkä omistaa.
Muiden mielipiteet ei vaikuta oikeastaan mitenkään.
Minun ystäväpiirissä on Mobilisti ihmisiä yms.

Minua kiinnostaa yleensä juuri sellainen auto, mistä enemmistö pitää niin huonona ja vikoja vikojen päälle.
Muiden mielipiteiden mielestä Ladat ovat romuja ja samaan katekoriaan kuuluu Renault.
Ja juuri siksi minä ostin Renu Meganen, työmatka-autoksi kun se on niin huono, jopa huonompi kuin Lada. :lol:
Jaccez

Viesti Kirjoittaja Jaccez »

Jos laitan pihassa Ladan käyntiin niin ilmeistä päätellen nää mun naapurit on mieltä: "Mitä se tuo köyhä pa*ka taas tuota romuansa käyttää". Naapureilla on Nissanin citymaasturia, Tojota Rav nelosta, Avensista, Citikka Cee vitosta ja muita vastaavia. :lol:
Lada - Lähtöö ku talakkari liukkaalta katolta
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Kai huokasit kovaan ääneen että voivoi kun ei tässä stanan romussa ole edes toimivaa lohkolämmitintä...
Vai oletteko semmoisen hommanneet?
Jaccez

Viesti Kirjoittaja Jaccez »

Asensin sen tuossa muutama viikko sitten.
Lada - Lähtöö ku talakkari liukkaalta katolta
Helka

Viesti Kirjoittaja Helka »

Itseäni ei hetkauta todellisuudessa lainkaan mitä mieltä ihmiset ovat Ladailustani. Välillä saa kyllä sen käsityksen että kun en ole kysinhampain puolustamassa Ladan erinomaisuutta niin se nostaa kanssaeläjien turpamoottorin kierroslukuja entisestään.
Sen verran on korvantaakse jäänyt väestön suunsoitosta että vanhat Ladat ovat hyväsyttävämpiä kiintymyksen kohteita kuin uudemmat ja että osa elää vakaassa uskossa että kaikki Ladat ovat takavetoisia (paisi Niva).
Omassa Ladassani huomiota herättää tietysti possu-tarrat, jotka kirvoittavat lähinnä hymyjä ja sormella osoittamisia liikenteessä.
Rohkeimmat uskaltautuvat kysymään mistä tarraidea on lähtöisin ja miksi juuri possut ja yleensä vastaan jos jaksan.
Nykyinen ajopeli: Manteli
Aikaisemmat: Vanha rouva, Veden vihreä romu, Helmi Ruostekukka, Patarouva, Igor ja Possu
Vastaa Viestiin