Sivu 5/5

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 5.1.2008 23:32
Kirjoittaja Mara
Kaikissa uudemmissa kanttilampuissa, paitsi 1700i:ssä, flektin anturin pitäisi olla tyhjennysropun vieressä.

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 6.1.2008 13:59
Kirjoittaja Aapo89
Mara kirjoitti:Kaikissa uudemmissa kanttilampuissa, paitsi 1700i:ssä, flektin anturin pitäisi olla tyhjennysropun vieressä.
Missä se sitten on 1700i:ssä?

Tyhmiä kysymyksiä mutta ei voi tietää muuta kuin kysymällä. sähkökaaviossakaan ei ole mitään kerrottu flektistä.

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 6.1.2008 14:23
Kirjoittaja Jokari
Aapo89 kirjoitti:
Mara kirjoitti:Kaikissa uudemmissa kanttilampuissa, paitsi 1700i:ssä, flektin anturin pitäisi olla tyhjennysropun vieressä.
Missä se sitten on 1700i:ssä?

Tyhmiä kysymyksiä mutta ei voi tietää muuta kuin kysymällä. sähkökaaviossakaan ei ole mitään kerrottu flektistä.
Se on edelleen siinä ylävesiletkun ja termarille menevän letkun välisessä kotelossa selvästi näkyvällä paikalla.

Ja sehän on vain lämpöanturi, ruiskun ohjausyksikkö lukee sen vastusta ja säätää sen perusteella flektiä päälle/pois. Eli siitä ei saa toimimaan perinteistä flektiä kun se ei ole mikään lämpökytkin...

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 6.1.2008 19:07
Kirjoittaja ATS 8x13
Se flekti tulee pyörimään liian usein, eli lämmöt jää alemmaksi jos anturi (lämpökytkin) sijoitetaan liian ylös. Koska sen tarkoitus on toimia vasta kun syylärin "jäähdytysteho" esim. paikallaan ollessa ei riitä.

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 7.1.2008 10:52
Kirjoittaja Team perseauki racing
ääh ei muuta kun ropelli vesipumpun päähän ja antaa mennä

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 8.1.2008 9:21
Kirjoittaja Qulle
Team perseauki racing kirjoitti:ääh ei muuta kun ropelli vesipumpun päähän ja antaa mennä
Näin se tulee tehtäväksi... ehdottomasti.

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 8.1.2008 16:57
Kirjoittaja Aapo89
No nyt tuli asioihin selkeyttä.

Mulla on nyt flekti katkaisijan kautta. jospa sen axteekin syylärin hommais tulevaisuudessa.

Tai jospa siinä boksissa toimis vielä se flektin ohjaus, ruiskun ja sytkän ohjaus on ihan pimeenä. pumpun ohjaus toimii.
vois vaikka kytkeä flketin johdot poksiin oikeille paikoillle ja poksille virta/maa ja kokeilla lämmittämällä anturia.

Edit. Unohtu tärkein: anturin johdot kyllä saa kaaviosta selville mutta onko jollain kaaviota missä puhutaan jotain 1700i:n flektin kytkemisestä?

Lada-infossa olevat kaaviot minulla on käytössä.

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 7.9.2008 11:23
Kirjoittaja Aapo89
Lada takavetoinen Weber 32 DGR (korvaa Ozone)

onko tämä tarpeeksi iso kaasari 1.7 koneeelle?

ja mitä suuttimia suositteletta?

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 7.9.2008 13:29
Kirjoittaja START
osta 32/36 DGV tai DGAV niitä ne kehuu.

Re: 1700i virranjakajalla ja kaasareilla.

Lähetetty: 7.9.2008 14:27
Kirjoittaja Jokari
Aapo89 kirjoitti:Lada takavetoinen Weber 32 DGR (korvaa Ozone)

onko tämä tarpeeksi iso kaasari 1.7 koneeelle?

ja mitä suuttimia suositteletta?
Jää kakkoskurkun puolelta hieman pieneksi. Vakiona pienet suuttimet päät n. 130/130.

Suuttimista kannattaa aina alottaa rikkaammasta laihempaan, ite alottasin ehkä 140-145 päät, ilmoiksi esim. 150/160 tai 160/170.