Sivu 5/13
Lähetetty: 13.3.2007 15:05
Kirjoittaja Lada-Jussi
voimapesä kirjoitti:Lada-jussi-- noissahan on väärä jako,ei ne sovi ladaan. ladassa on 4 pulttinen jako.
Ajoneuvoksessa oli mossessa hiacen perä,eli voi sellaisen ladaankin laittaa ilmeisesti.
voihan jaon muuttaa!!!
miksi tavotteet on jätetty 200 hv, kun Mossessakin oli 600 hv kyhätty orkkiskoneesta, kai nyt Ladan koneesta saman verran jos vielä isompaa konettakin tulee?
ei muuten kannata noita 2107:n takavaloja laittaa, 2105 näyttää enempi VFTS:ltä, mulla olis vielä kaupan se peräpelti, voin laittaa siitä yv:tä!!!
oletko muuten tarkistanu jäikö papalta papereita tuohon autoon, kuolinpesien autoissa on joskus ongelmia luovareiden kanssa, kun tollaset arvottomat raadot siirretään vaan suoraa pesästä, niissä papereissa lukisi ton auton mallikin, kun tosiaan 1600 on 2106:n korilla.
Lähetetty: 13.3.2007 15:32
Kirjoittaja Mäntä
voimapesä kirjoitti:
Ajoneuvoksessa oli mossessa hiacen perä,eli voi sellaisen ladaankin laittaa ilmeisesti.
Muistaakseni hiasessa on 5 tai 6 pulttinen jako vakiona

Lähetetty: 13.3.2007 16:16
Kirjoittaja START
voimapesä kirjoitti:rahaa on käytössä n.1000e
millähän meinasit saada tolla budjetilla 200heppaa tehoo
tietysti kun tekee ite kaikki maholliset ja laittaa sopivan ropellin kylkeen ja ruuvvaa ahdot tappiin mutta ei se kyllä niin kovin kauan kestä
Lähetetty: 13.3.2007 17:25
Kirjoittaja Mara
voimapesä kirjoitti:
Ajoneuvoksessa oli mossessa hiacen perä,eli voi sellaisen ladaankin laittaa ilmeisesti.
Minkä mittainen on eu kilpi? puskurin katkaisua ajatellen.
levikkeet tulivat eilen lapuan lasikuidusta.
Voiko ne kiinnittää pakkelilla vai tarviiko ne jotain muuta kiinnitystä (pulteilla yms)
Ajattelin leikata takahelman niin korkealle että sieltä näkyisi perä johon on maalattu sirppi ja vasara.
Eipä siinä Mossessakaan varmaan heittämällä o Hiacen perä menny, vaikka olis ollu Spinnerissä..
Suosittelen tilaamaan orkkistunnuksella vanhan mallin kilvet, ei maksa enempää, kun uudetkaan ja ehtii varmaan tulla konttorille ennen rojektin katsastusta ja paremman näkösetkin ne vanhaan autoon on.
Joo poppareilla kiinni ja sitä ennen kunnon koriliima vällin,
eikä mitään vessasilikonia!
Mites väri, mattasävyt on tulossa kuulemma muotiin..

Lähetetty: 13.3.2007 18:26
Kirjoittaja Aapo89
voimapesä kirjoitti:pappa-igor--rahaa on käytössä n.1000e
Lada-jussi-- noissahan on väärä jako,ei ne sovi ladaan. ladassa on 4 pulttinen jako.
Ajoneuvoksessa oli mossessa hiacen perä,eli voi sellaisen ladaankin laittaa ilmeisesti.
Olisi vielä pari kysymystä:
Minkä mittainen on eu kilpi? puskurin katkaisua ajatellen.
levikkeet tulivat eilen lapuan lasikuidusta.
Voiko ne kiinnittää pakkelilla vai tarviiko ne jotain muuta kiinnitystä (pulteilla yms)
Mittariston sain vaihdettua 2105 mittaristoon ja takavaloihin.
Ajattelin leikata takahelman niin korkealle että sieltä näkyisi perä johon on maalattu sirppi ja vasara.
Lisäsin kuvia galleriaan kun kaveri poikkesi tässä kameran kanssa.
1000€ käytössä, aijot GTi:n päästä ja +200hv tehoihin. kovia sanoja.
Itelllä menny varmaan joku 500-600€ Ladaan ja kone on vakio 1700i ja autoa ei ole etes maalattu. muutaman kilsan olen päässyt sillä jo ajamaankin. vielä menee rahaaaaa
Lähetetty: 13.3.2007 19:18
Kirjoittaja Lada-Jussi
Mara kirjoitti:
Suosittelen tilaamaan orkkistunnuksella vanhan mallin kilvet, ei maksa enempää, kun uudetkaan ja ehtii varmaan tulla konttorille ennen rojektin katsastusta ja paremman näkösetkin ne vanhaan autoon on.
eipä tosta mitään kovin hienoa olla muutenkaan tekemässä, erityisesti vielä budjetti huomioiden

Lähetetty: 13.3.2007 19:28
Kirjoittaja Panu__
START kirjoitti:voimapesä kirjoitti:rahaa on käytössä n.1000e
millähän meinasit saada tolla budjetilla 200heppaa tehoo
tietysti kun tekee ite kaikki maholliset ja laittaa sopivan ropellin kylkeen ja ruuvvaa ahdot tappiin mutta ei se kyllä niin kovin kauan kestä
helpolla 200hepoa saa jos ahtaa .. mut toi 1000e budjettti ni ei kovin kestävää kyllä saa..
Lähetetty: 13.3.2007 19:31
Kirjoittaja Panu__
Lada-Jussi kirjoitti:voimapesä kirjoitti:Lada-jussi-- noissahan on väärä jako,ei ne sovi ladaan. ladassa on 4 pulttinen jako.
Ajoneuvoksessa oli mossessa hiacen perä,eli voi sellaisen ladaankin laittaa ilmeisesti.
voihan jaon muuttaa!!!
miksi tavotteet on jätetty 200 hv, kun Mossessakin oli 600 hv kyhätty orkkiskoneesta, kai nyt Ladan koneesta saman verran jos vielä isompaa konettakin tulee?
ei muuten kannata noita 2107:n takavaloja laittaa, 2105 näyttää enempi VFTS:ltä, mulla olis vielä kaupan se peräpelti, voin laittaa siitä yv:tä!!!
oletko muuten tarkistanu jäikö papalta papereita tuohon autoon, kuolinpesien autoissa on joskus ongelmia luovareiden kanssa, kun tollaset arvottomat raadot siirretään vaan suoraa pesästä, niissä papereissa lukisi ton auton mallikin, kun tosiaan 1600 on 2106:n korilla.
jos 1000e budjetilla ilman turboa viälä meinaat ton 200 saada nii ei kovin helppoa ole ..
Lähetetty: 13.3.2007 20:47
Kirjoittaja Mäntä
Laskin joskus, että 1500-1400 € saisi rakennettua turbo koneen (megasquirtilla)
Mutta laskelmissa ei sitten olekkaan otettu huomioon kestävämpää vaihdelaatikkoa ja perää ym.
Eikä tuosta ladan 1600 saisi tuollaisella pikku budjetilla max. 160hp
Asiasta on varmasti muitakin mielipiteitä
Lähetetty: 14.3.2007 9:43
Kirjoittaja Team perseauki racing
tuossa jo tuota raha summaa oli hieman irvailtukin...
itse en ole edes viitsinyt laskea paljon rahaa on mennyt, tulis vaan paha mieli
rahaa ja aikaa meni enmempi ku omiks tarpeiks ja pyöriltäkin irtosi sitten 115 hp... nyt on lada odottamassa mutkaa putkeen kuhan saa ensin chevyn ajoon, on muuten menny siihenkin kiitettävästi käteistä, koneeseen tuli kaikki pyörivä uutta, sisusta uusiksi, alustan hilppeitä, maalaus jne... pelkkä sisusta on varmaankin tuossa 600e kieppeissä kuhan saa jakkarat verhoilijalta(eikä tuosta tule edes mikään ihmeellinen)
Lähetetty: 14.3.2007 9:59
Kirjoittaja IlkkaHe
omaan ladaan menny tällähetkellä rahaa arviolta 2.5 t€ ja vielä ollaan vaiheessa, ja kone rakentelematta, tosin perus 1.6 kone rempattiin, että välttämättä ei koneen aukaisua turboa varten tarvitte tehdä, kun palotilatkin avarrettiin valmiiksi...
Ja ruisku turbo siitä joskus tulee

ensin ruuta vapariin, sitten vielä mutka kylkeen.
Lähetetty: 14.3.2007 14:46
Kirjoittaja Tatu Waloranta
Lada-Jussi kirjoitti:Mara kirjoitti:
Suosittelen tilaamaan orkkistunnuksella vanhan mallin kilvet, ei maksa enempää, kun uudetkaan ja ehtii varmaan tulla konttorille ennen rojektin katsastusta ja paremman näkösetkin ne vanhaan autoon on.
eipä tosta mitään kovin hienoa olla muutenkaan tekemässä, erityisesti vielä budjetti huomioiden

Kyllä munkin mielestä pitäis vähän enemmän olla rahaa laittaa tohon projektiin, voi jäädä vähän räkäseks,
mutta tolla budjetilla tosta Ladasta olisi saanut siistin, hienon ja laitetun ORKKISKLASSIKON!
Lähetetty: 14.3.2007 15:30
Kirjoittaja voimapesä
Suunnitelmat muuttuivat moottorin osalta,turbon asennan tuohon koneeseen.
Tuolta löytyi sopiva malli:
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.ph ... find_agent
Onko kokemuksia tuollaisesta turbosta,paljonko sillä saa heppoja?
Lähetetty: 14.3.2007 16:08
Kirjoittaja Fast2105
Lähetetty: 14.3.2007 17:50
Kirjoittaja pappa- igor
valmistajahan lupaa kuulemma max. 27 hv:n tehon lisäyksen, ladan moottorissa varmaan n. 10hv
