Sivu 5/7
Lähetetty: 10.12.2006 20:21
Kirjoittaja Turbiini
Ei tuo 6000 euroa ole kovinkaan suuri rahamäärä kun tehoa ruvetaan tosissaan ottamaan. Tokihan tuollaisella rahasumalla sais valmiiksi rakennettuja mutta eihän se mitään harrastamista ole. Megasquirtti ei tosiaankaan häviä kalliimmille ruiskuille, kuin hieman enemmän elektroniikka tuntemusta vaativammalla asennuksella ja säätökartaston suppeudella (toki 12*12 on aivan riittävä suurempiinkin tehoihin (omassa pärjäis varmaan 6*6 kartallakin)
Lähetetty: 10.12.2006 20:49
Kirjoittaja pappa- igor
no eihän se viä iso summa ole, munkin ladaan on menny n. 4000€ eikä se edes vielä käy

Lähetetty: 10.12.2006 22:00
Kirjoittaja hiawis
Jees, eli juurikin e36. Mikäs "taksimalli" se muka on?

5-sarjahan on tosta pykälää isompi. Ilmeisesti toi on siis 325, itse asiassa 192 bhp. Maksaa Suomessa keskimäärin varmaan jotain 8 000 euroa (kilvissä tietenkin)..
Ei kauheesti vakuuta toi 10 heppan lisäteho konetta avaamatta, saahan Ladastaki melkein!
Jos puhutaan kuudestakin kiloeurosta, ni eiköhän silläkin Ladasta rakenna jo ihan ripeen katuauton

. Riippuu tietenkin vähän siitä, kuinka paljon ite osaa tehä. Vaparina ei välttämättä tarvis ees noin paljoo investoidakaan..
Lähetetty: 10.12.2006 22:06
Kirjoittaja hiawis
Offtopic: Jos ei-tieliikennepeleistä puhutaan, niin tää Revolution on aika jännän näkönen:
http://www.supercars.de/singlecar/198/803.html Melko sporttisen olonen LADA!

Lähetetty: 10.12.2006 22:44
Kirjoittaja pirre
ladasenollapitää kirjoitti:Mutta bemarissa on vakiona jo tehoa melkosesti.
Se vaan tuntuu siltä kun ei ole tottunut tehokkaisiin peleihin

Lähetetty: 11.12.2006 1:18
Kirjoittaja slappala
pappa-igorila aika hieno vehje tulossa

mietin kanssa ite että olisin tehnyt ladan koneella, mutta sitten totesin että pitää joku potentiaalisempi mylly hommata kun saman verran maksaa rakentaa ja saa enemmän tehoa irti..
juu...ei siin mitään hauskaa ole jos tollasen turbobemun ostaa.
kaiken ideahan on tuo ladan mun mielestä hyvännäkönen klassikko koppa joita ei enää paljon pyöri. Vähän erikoisempi vehje siis..+se hauskuus kerroin kun niillä on se tietty leima.
oma nappisilmä olikin tosiaan lähellä lähtee kiertoon, mutta tulin järkiini onneks..tai siis se nyt on suhteellinen käsite hehe..monta ladaa on ollu ja monta on ollu myös bemuja
+ tossa nappiksessa on jotain lukkarinrakkautta kun olen sillä opiskeluajat ajellut melkein kokonaan.
Lähetetty: 11.12.2006 8:07
Kirjoittaja Stefa
Mutta kyllä paras mopo on sentään Helkama!
Lähetetty: 11.12.2006 14:17
Kirjoittaja micco
katastrofv kirjoitti:
Siinä mossessa oli 2 turboa, pienempi ja isompi, molemmat takakontissa, mistä johtuen aika kauan sai seisoskella valon sytyttyä ja odotella ahtopaineitten kerääntymistä. Kyllähän se iloisesti sitten poistui, mutta jos olis oikeesti verrarin kanssa ottanut kisaa, olis verrari ollut jo maalissa ennenkuin mosse olis irronnu ees viivalta. Reaktioajoistahan ei noissa kadunmiehenkiihdytyspäivillä ole kyse...
Mutta eihän sitä vihreää valoa tarvi odotella ennenkuin voi paineita ruveta keräämään. Ajaa vaan siihen asti että eka valkoinen lamppu syttyy kuuseen ja rupee sitten polkemaan painetta koneeseen. Kun ahdot on tapissa voi nytkäyttää kinneriä sen verran että jälkimmäinen steitsausvalo syttyy ja "lähtölaskenta" alkaa.
Lähetetty: 11.12.2006 14:24
Kirjoittaja micco
Ladaracing Pori kirjoitti:
Ensiksi ladasta EI saa halvalla/helposti 150hp
Miten määritellään halpaa/helppoa? Itse ostin F-ryhmäläisen moottorin ilman kaasareita 500 eurolla. Siihen on tulossa mp:n läppärungot ja Megasquirtti joilla uskoisin irtoavan tuo 150 heppaa. Noita matalan budjetin turbohässäköitä tuntuu tosiaan olevan jo joka toisessa largossa joten täytyy kokeilla vaparia välillä.
Lähetetty: 11.12.2006 14:31
Kirjoittaja raul
Mä suhteuttaisin kaiken olevan halpaa tämän jälkeen...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=965498
Ellei joku järkimies esitä järkiperusteita tolle hinnalle

Muistan toki, ei se ole hullu joka....

Lähetetty: 11.12.2006 15:32
Kirjoittaja ladaracing pori
[quote="micco"][quote="Ladaracing Pori"]
Ensiksi ladasta EI saa halvalla/helposti 150hp
[/quote]
Miten määritellään halpaa/helppoa? Itse ostin F-ryhmäläisen moottorin ilman kaasareita 500 eurolla. Siihen on tulossa mp:n läppärungot ja Megasquirtti joilla uskoisin irtoavan tuo 150 heppaa. Noita matalan budjetin turbohässäköitä tuntuu tosiaan olevan jo joka toisessa largossa joten täytyy kokeilla vaparia välillä.[/quote]
Mutta ostit valmiin koneen, se ei ole sama kuin rakentaa koneen alusta pitäen---vai onko???
Ja tuo f-ryhmäläinen moottori on aika laaja käsite. Mitä siihen tehty ja kuka on tehnyt???
Jos laitan vakio koneen kilpuriin siirtoa varten kiinni onko se silloin f-ryhmän moottori myydessä???
Moottori on hinnaltaan ollut normaali jos siellä on potkua vielä tallella mutta noita 500e koneita ei riitä kaikille.
Oma f-ryhmän kone oli paljon kalliimpi mutta siinä onkin voimaa ja huom!!! tehty tehdas uudesta aihiosta.
Lähetetty: 11.12.2006 18:16
Kirjoittaja köhmä
Epäilisin, että ulkonäkö saattaa pettää tässä asiassa pahemman kerran. Kuvia koneesta tai alustasta ei tainnut olla? Moottoriin ja alustaan saa varmaan helposti menemään suuria summia, jos laittaa parasta mitä saatavilla on. Ja lisävarusteet, kuten esim. ylimääräiset renkaat vanteet tulee huomoida kokonaishintaan (mikäli on olemassa). Onhan tuo kyllä aika julma tuo hinta.
Mutta asiaan eli mielenkiintoselta vaikuttaa tuo 6 Sergein projekti.
Lähetetty: 11.12.2006 20:29
Kirjoittaja v1lh0-
köhmä kirjoitti:
Epäilisin, että ulkonäkö saattaa pettää tässä asiassa pahemman kerran. Kuvia koneesta tai alustasta ei tainnut olla? Moottoriin ja alustaan saa varmaan helposti menemään suuria summia, jos laittaa parasta mitä saatavilla on. Ja lisävarusteet, kuten esim. ylimääräiset renkaat vanteet tulee huomoida kokonaishintaan (mikäli on olemassa). Onhan tuo kyllä aika julma tuo hinta.
Mutta asiaan eli mielenkiintoselta vaikuttaa tuo 6 Sergein projekti.
Jokkis miehet tietää ton auton arvon et ei se halpa ole.......
Lähetetty: 12.12.2006 23:15
Kirjoittaja ladaracing pori
NONO,onko kuvia jossain??
Onneksi olkoon vaan

Lähetetty: 13.12.2006 0:07
Kirjoittaja ladatus turpotus
eikös tuo kutonen pitäis riivata jollain vapaastivirtaavilla race ported-osilla??vai meinasitko ettiä garretin kataloogista isoimman hyrrän mitä rahalla saa?

hyvältä näytti ainakin kuvissa,videota sitte ku vehkeet on nipussa