6mäntänen 2107 prokkis LIIKKUU NYT!!
Ei tuo 6000 euroa ole kovinkaan suuri rahamäärä kun tehoa ruvetaan tosissaan ottamaan. Tokihan tuollaisella rahasumalla sais valmiiksi rakennettuja mutta eihän se mitään harrastamista ole. Megasquirtti ei tosiaankaan häviä kalliimmille ruiskuille, kuin hieman enemmän elektroniikka tuntemusta vaativammalla asennuksella ja säätökartaston suppeudella (toki 12*12 on aivan riittävä suurempiinkin tehoihin (omassa pärjäis varmaan 6*6 kartallakin)
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Jees, eli juurikin e36. Mikäs "taksimalli" se muka on?Ladaracing Pori kirjoitti: Tuossa kuvia tuosta taksimallista,vakiona 191hp hinta se 1000-2000e
ilman koneen aukaisua yli 200hp
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =190&pos=0
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =190&pos=2
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... =190&pos=1

Ei kauheesti vakuuta toi 10 heppan lisäteho konetta avaamatta, saahan Ladastaki melkein!

Jos puhutaan kuudestakin kiloeurosta, ni eiköhän silläkin Ladasta rakenna jo ihan ripeen katuauton

Offtopic: Jos ei-tieliikennepeleistä puhutaan, niin tää Revolution on aika jännän näkönen: http://www.supercars.de/singlecar/198/803.html Melko sporttisen olonen LADA! 

pappa-igorila aika hieno vehje tulossa
mietin kanssa ite että olisin tehnyt ladan koneella, mutta sitten totesin että pitää joku potentiaalisempi mylly hommata kun saman verran maksaa rakentaa ja saa enemmän tehoa irti..
juu...ei siin mitään hauskaa ole jos tollasen turbobemun ostaa.
kaiken ideahan on tuo ladan mun mielestä hyvännäkönen klassikko koppa joita ei enää paljon pyöri. Vähän erikoisempi vehje siis..+se hauskuus kerroin kun niillä on se tietty leima.
oma nappisilmä olikin tosiaan lähellä lähtee kiertoon, mutta tulin järkiini onneks..tai siis se nyt on suhteellinen käsite hehe..monta ladaa on ollu ja monta on ollu myös bemuja
+ tossa nappiksessa on jotain lukkarinrakkautta kun olen sillä opiskeluajat ajellut melkein kokonaan.

juu...ei siin mitään hauskaa ole jos tollasen turbobemun ostaa.
kaiken ideahan on tuo ladan mun mielestä hyvännäkönen klassikko koppa joita ei enää paljon pyöri. Vähän erikoisempi vehje siis..+se hauskuus kerroin kun niillä on se tietty leima.
oma nappisilmä olikin tosiaan lähellä lähtee kiertoon, mutta tulin järkiini onneks..tai siis se nyt on suhteellinen käsite hehe..monta ladaa on ollu ja monta on ollu myös bemuja

+ tossa nappiksessa on jotain lukkarinrakkautta kun olen sillä opiskeluajat ajellut melkein kokonaan.
Mutta eihän sitä vihreää valoa tarvi odotella ennenkuin voi paineita ruveta keräämään. Ajaa vaan siihen asti että eka valkoinen lamppu syttyy kuuseen ja rupee sitten polkemaan painetta koneeseen. Kun ahdot on tapissa voi nytkäyttää kinneriä sen verran että jälkimmäinen steitsausvalo syttyy ja "lähtölaskenta" alkaa.katastrofv kirjoitti: Siinä mossessa oli 2 turboa, pienempi ja isompi, molemmat takakontissa, mistä johtuen aika kauan sai seisoskella valon sytyttyä ja odotella ahtopaineitten kerääntymistä. Kyllähän se iloisesti sitten poistui, mutta jos olis oikeesti verrarin kanssa ottanut kisaa, olis verrari ollut jo maalissa ennenkuin mosse olis irronnu ees viivalta. Reaktioajoistahan ei noissa kadunmiehenkiihdytyspäivillä ole kyse...
Miten määritellään halpaa/helppoa? Itse ostin F-ryhmäläisen moottorin ilman kaasareita 500 eurolla. Siihen on tulossa mp:n läppärungot ja Megasquirtti joilla uskoisin irtoavan tuo 150 heppaa. Noita matalan budjetin turbohässäköitä tuntuu tosiaan olevan jo joka toisessa largossa joten täytyy kokeilla vaparia välillä.Ladaracing Pori kirjoitti: Ensiksi ladasta EI saa halvalla/helposti 150hp
Mä suhteuttaisin kaiken olevan halpaa tämän jälkeen... http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=965498
Ellei joku järkimies esitä järkiperusteita tolle hinnalle
Muistan toki, ei se ole hullu joka.... 
Ellei joku järkimies esitä järkiperusteita tolle hinnalle


☭ GAZ 24 Volga ☭ VAZ 2121 ☭ VAZ 2106 ☭ VAZ 2103 ☭ VAZ 21013 ☭ VAZ 21083 RU 21099 RU 21093 RU VAZ 21083 ☭ VAZ 21093 ☭ Moskvitsh 1500SL ☭ MTZ-501
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
[quote="micco"][quote="Ladaracing Pori"]
Ensiksi ladasta EI saa halvalla/helposti 150hp
[/quote]
Miten määritellään halpaa/helppoa? Itse ostin F-ryhmäläisen moottorin ilman kaasareita 500 eurolla. Siihen on tulossa mp:n läppärungot ja Megasquirtti joilla uskoisin irtoavan tuo 150 heppaa. Noita matalan budjetin turbohässäköitä tuntuu tosiaan olevan jo joka toisessa largossa joten täytyy kokeilla vaparia välillä.[/quote]
Mutta ostit valmiin koneen, se ei ole sama kuin rakentaa koneen alusta pitäen---vai onko???
Ja tuo f-ryhmäläinen moottori on aika laaja käsite. Mitä siihen tehty ja kuka on tehnyt???
Jos laitan vakio koneen kilpuriin siirtoa varten kiinni onko se silloin f-ryhmän moottori myydessä???
Moottori on hinnaltaan ollut normaali jos siellä on potkua vielä tallella mutta noita 500e koneita ei riitä kaikille.
Oma f-ryhmän kone oli paljon kalliimpi mutta siinä onkin voimaa ja huom!!! tehty tehdas uudesta aihiosta.
Ensiksi ladasta EI saa halvalla/helposti 150hp
[/quote]
Miten määritellään halpaa/helppoa? Itse ostin F-ryhmäläisen moottorin ilman kaasareita 500 eurolla. Siihen on tulossa mp:n läppärungot ja Megasquirtti joilla uskoisin irtoavan tuo 150 heppaa. Noita matalan budjetin turbohässäköitä tuntuu tosiaan olevan jo joka toisessa largossa joten täytyy kokeilla vaparia välillä.[/quote]
Mutta ostit valmiin koneen, se ei ole sama kuin rakentaa koneen alusta pitäen---vai onko???
Ja tuo f-ryhmäläinen moottori on aika laaja käsite. Mitä siihen tehty ja kuka on tehnyt???
Jos laitan vakio koneen kilpuriin siirtoa varten kiinni onko se silloin f-ryhmän moottori myydessä???
Moottori on hinnaltaan ollut normaali jos siellä on potkua vielä tallella mutta noita 500e koneita ei riitä kaikille.
Oma f-ryhmän kone oli paljon kalliimpi mutta siinä onkin voimaa ja huom!!! tehty tehdas uudesta aihiosta.
Epäilisin, että ulkonäkö saattaa pettää tässä asiassa pahemman kerran. Kuvia koneesta tai alustasta ei tainnut olla? Moottoriin ja alustaan saa varmaan helposti menemään suuria summia, jos laittaa parasta mitä saatavilla on. Ja lisävarusteet, kuten esim. ylimääräiset renkaat vanteet tulee huomoida kokonaishintaan (mikäli on olemassa). Onhan tuo kyllä aika julma tuo hinta.raul kirjoitti:Mä suhteuttaisin kaiken olevan halpaa tämän jälkeen... http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=965498
Ellei joku järkimies esitä järkiperusteita tolle hinnalleMuistan toki, ei se ole hullu joka....
Mutta asiaan eli mielenkiintoselta vaikuttaa tuo 6 Sergein projekti.
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
Jokkis miehet tietää ton auton arvon et ei se halpa ole.......köhmä kirjoitti:Epäilisin, että ulkonäkö saattaa pettää tässä asiassa pahemman kerran. Kuvia koneesta tai alustasta ei tainnut olla? Moottoriin ja alustaan saa varmaan helposti menemään suuria summia, jos laittaa parasta mitä saatavilla on. Ja lisävarusteet, kuten esim. ylimääräiset renkaat vanteet tulee huomoida kokonaishintaan (mikäli on olemassa). Onhan tuo kyllä aika julma tuo hinta.raul kirjoitti:Mä suhteuttaisin kaiken olevan halpaa tämän jälkeen... http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=965498
Ellei joku järkimies esitä järkiperusteita tolle hinnalleMuistan toki, ei se ole hullu joka....
Mutta asiaan eli mielenkiintoselta vaikuttaa tuo 6 Sergein projekti.
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa