Sivu 5/46

Lähetetty: 10.10.2006 20:51
Kirjoittaja mower
mulla on tulossa kans laserilla leikatuilla laipoilla turbo vakio pakosarjaan kii. ja oikeestaan kaikki muutkin laipat mitä tarvii.

Lähetetty: 11.10.2006 15:50
Kirjoittaja -jusu-
Mites muuten uusissa turboissa, onko akselissa poikittaisvälystä yhtään?

Lähetetty: 12.10.2006 7:53
Kirjoittaja START
-jusu- kirjoitti:Tuli kans hommattua ladaan puhallin, tyyppi on td-04. Joku kiinas tehty varmaan on, eikä ole hinnalla pilattu :D En tiiä onko liian iso 1200:seen koneeseen, mut sen näkee. Kaasaria tässä oon etsiskellyt. Seuraavana modifioin vakio pakosarjaan turbon laipan jne.
kannattaa heittää se pakosarjan jälkeinen palikka toisin päin nii tulee fiksumpaan paikkaan se turbo :wink:
mitenkäs tuo turbo ladan käyttö tarkoitus?
onko tulossa liikenteeseen
vai ihan muutenvaan kokeiluna suljetulle alueelle?

Lähetetty: 12.10.2006 16:27
Kirjoittaja -jusu-
Joo, pitää vähän sovitella, kun alan pakosarjaa modaamaan. Ihan tieliikenne peli tulee olemaan ja lähes jokapäiväsessä ajossa, joten pienillä painella lähdetään liikenteeseen paikkoja särkemättä :) vaikka melkeen sen tiedänkin, nälkä kasvaa syödessä :lol:

Lähetetty: 23.10.2006 21:54
Kirjoittaja mower
kuinka paljon 1500 ja 1600 kone muistuttaa toisiaan? eli mitkä osat käy päinsä ja mitkä ei?

Lähetetty: 23.10.2006 23:20
Kirjoittaja Larssoni
eipä niissä taida muuta eroa olla ku männän halkaisija..1500 on 76mm ja 1600 79mm..

Lähetetty: 24.10.2006 16:21
Kirjoittaja Kontio
Onko teillä turbottamisen jälkeen kulutus noussut vai laskenut normaaliajossa?

Lähetetty: 24.10.2006 18:44
Kirjoittaja Mäntä
Epäilisin, että vähintään kaksinkertaistunut kulutus :D Voiko ladalla jossa on turbo edes ajaa normaali ajoa siinähän menee tehot hukkaan :wink:

Lähetetty: 24.10.2006 20:42
Kirjoittaja Kontio
Mäntä kirjoitti:Epäilisin, että vähintään kaksinkertaistunut kulutus :D Voiko ladalla jossa on turbo edes ajaa normaali ajoa siinähän menee tehot hukkaan :wink:

Ei välttämättä,moottorin hyötysuhdehan paranee turbo-ahtamisessa ja näin ollen kulutus ei ainakaan pitäisi lisääntyä :roll: motarille kiihdyttäessä olis mukava näyttää bemari kuskeille välillä kuinka lada lähtee :twisted: siinä tehot ei mene hukkaan :D

Lähetetty: 24.10.2006 20:57
Kirjoittaja START
varmaan kaikissa perus turbotuksissa (eli kohtuu halvalla tehdyissä) on kulutus noussut jonkun verran
riippuu tietysti että onko säädöt kuinka pers eellään ja kuinka paljon polkee :wink:

Lähetetty: 24.10.2006 21:02
Kirjoittaja pappa- igor
Kontio kirjoitti:
Mäntä kirjoitti:Epäilisin, että vähintään kaksinkertaistunut kulutus :D Voiko ladalla jossa on turbo edes ajaa normaali ajoa siinähän menee tehot hukkaan :wink:

Ei välttämättä,moottorin hyötysuhdehan paranee turbo-ahtamisessa ja näin ollen kulutus ei ainakaan pitäisi lisääntyä :roll: motarille kiihdyttäessä olis mukava näyttää bemari kuskeille välillä kuinka lada lähtee :twisted: siinä tehot ei mene hukkaan :D
aina kun ahdot nousee niin onhan bensaakin pakko mennä enemmän että moottori toimis, ja mitä enemmän ahtoo on niin sitä enemmän pitäs mennä keittoo jäähdyttään pakokaasuja normaali 14:1 seoksen lisäksi.. kyllä turbo moottori on periaatteessa taloudellisempi kun vapari mutta tiedä siitä sitten :roll:

Lähetetty: 24.10.2006 21:26
Kirjoittaja Kontio
pappa- igor kirjoitti:
Kontio kirjoitti:
Mäntä kirjoitti:Epäilisin, että vähintään kaksinkertaistunut kulutus :D Voiko ladalla jossa on turbo edes ajaa normaali ajoa siinähän menee tehot hukkaan :wink:

Ei välttämättä,moottorin hyötysuhdehan paranee turbo-ahtamisessa ja näin ollen kulutus ei ainakaan pitäisi lisääntyä :roll: motarille kiihdyttäessä olis mukava näyttää bemari kuskeille välillä kuinka lada lähtee :twisted: siinä tehot ei mene hukkaan :D
aina kun ahdot nousee niin onhan bensaakin pakko mennä enemmän että moottori toimis, ja mitä enemmän ahtoo on niin sitä enemmän pitäs mennä keittoo jäähdyttään pakokaasuja normaali 14:1 seoksen lisäksi.. kyllä turbo moottori on periaatteessa taloudellisempi kun vapari mutta tiedä siitä sitten :roll:
Joo tottahan sitä bensaakin tarttee lisää kun on enemmän ilmaa :) Mutta jos on pieni kaasari,pieni alhaalta reagoiva turbo,hyvä jäähdytys ja hyvät säädöt niin mun mielestä kulutus vois pysyä aika siedettävänä :wink: Oon moneen kertaan ihaillu tota sun nappista,hieno rojekti ja näyttäis tulevan aika petollisen tehokas... bemari kuskien kannalta 8)

Lähetetty: 24.10.2006 21:43
Kirjoittaja RussianTUNER
Kontio kirjoitti:... bemari kuskien kannalta 8)
Miksi aina pitää verrata juuri Bemareihin? On niitä muitakin merkkejä mihin verrata..

Lähetetty: 24.10.2006 21:55
Kirjoittaja Jokari
RussianTUNER kirjoitti:
Kontio kirjoitti:... bemari kuskien kannalta 8)
Miksi aina pitää verrata juuri Bemareihin? On niitä muitakin merkkejä mihin verrata..
No siksi juuri että bemari edustaa jupahtavaa autoa parhaimmillaan :D Stps sana "bemari" herättää monissa just samanlaisia hyviä/huonoja fiiliksiä kuin "lada" :wink:

Lähetetty: 24.10.2006 21:58
Kirjoittaja RussianTUNER
Jokari kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:
Kontio kirjoitti:... bemari kuskien kannalta 8)
Miksi aina pitää verrata juuri Bemareihin? On niitä muitakin merkkejä mihin verrata..
No siksi juuri että bemari edustaa jupahtavaa autoa parhaimmillaan :D Stps sana "bemari" herättää monissa just samanlaisia hyviä/huonoja fiiliksiä kuin "lada" :wink:
No mussa ei ainakaan herätä kumpikaan huonoja. Jos tänneppäin joku tulis tehokkaalla Ladalla niin sais varmaan noita T4:s kuskeja ja muita jätättää eniten. Bemarikuskit täälläpäin nykyään aikkast rauhallisia.