Lähetetty: 10.10.2006 20:51
mulla on tulossa kans laserilla leikatuilla laipoilla turbo vakio pakosarjaan kii. ja oikeestaan kaikki muutkin laipat mitä tarvii.
kannattaa heittää se pakosarjan jälkeinen palikka toisin päin nii tulee fiksumpaan paikkaan se turbo-jusu- kirjoitti:Tuli kans hommattua ladaan puhallin, tyyppi on td-04. Joku kiinas tehty varmaan on, eikä ole hinnalla pilattuEn tiiä onko liian iso 1200:seen koneeseen, mut sen näkee. Kaasaria tässä oon etsiskellyt. Seuraavana modifioin vakio pakosarjaan turbon laipan jne.
Mäntä kirjoitti:Epäilisin, että vähintään kaksinkertaistunut kulutusVoiko ladalla jossa on turbo edes ajaa normaali ajoa siinähän menee tehot hukkaan
aina kun ahdot nousee niin onhan bensaakin pakko mennä enemmän että moottori toimis, ja mitä enemmän ahtoo on niin sitä enemmän pitäs mennä keittoo jäähdyttään pakokaasuja normaali 14:1 seoksen lisäksi.. kyllä turbo moottori on periaatteessa taloudellisempi kun vapari mutta tiedä siitä sittenKontio kirjoitti:Mäntä kirjoitti:Epäilisin, että vähintään kaksinkertaistunut kulutusVoiko ladalla jossa on turbo edes ajaa normaali ajoa siinähän menee tehot hukkaan
Ei välttämättä,moottorin hyötysuhdehan paranee turbo-ahtamisessa ja näin ollen kulutus ei ainakaan pitäisi lisääntyämotarille kiihdyttäessä olis mukava näyttää bemari kuskeille välillä kuinka lada lähtee
siinä tehot ei mene hukkaan
Joo tottahan sitä bensaakin tarttee lisää kun on enemmän ilmaapappa- igor kirjoitti:aina kun ahdot nousee niin onhan bensaakin pakko mennä enemmän että moottori toimis, ja mitä enemmän ahtoo on niin sitä enemmän pitäs mennä keittoo jäähdyttään pakokaasuja normaali 14:1 seoksen lisäksi.. kyllä turbo moottori on periaatteessa taloudellisempi kun vapari mutta tiedä siitä sittenKontio kirjoitti:Mäntä kirjoitti:Epäilisin, että vähintään kaksinkertaistunut kulutusVoiko ladalla jossa on turbo edes ajaa normaali ajoa siinähän menee tehot hukkaan
Ei välttämättä,moottorin hyötysuhdehan paranee turbo-ahtamisessa ja näin ollen kulutus ei ainakaan pitäisi lisääntyämotarille kiihdyttäessä olis mukava näyttää bemari kuskeille välillä kuinka lada lähtee
siinä tehot ei mene hukkaan
Miksi aina pitää verrata juuri Bemareihin? On niitä muitakin merkkejä mihin verrata..Kontio kirjoitti:... bemari kuskien kannalta
No siksi juuri että bemari edustaa jupahtavaa autoa parhaimmillaanRussianTUNER kirjoitti:Miksi aina pitää verrata juuri Bemareihin? On niitä muitakin merkkejä mihin verrata..Kontio kirjoitti:... bemari kuskien kannalta
No mussa ei ainakaan herätä kumpikaan huonoja. Jos tänneppäin joku tulis tehokkaalla Ladalla niin sais varmaan noita T4:s kuskeja ja muita jätättää eniten. Bemarikuskit täälläpäin nykyään aikkast rauhallisia.Jokari kirjoitti:No siksi juuri että bemari edustaa jupahtavaa autoa parhaimmillaanRussianTUNER kirjoitti:Miksi aina pitää verrata juuri Bemareihin? On niitä muitakin merkkejä mihin verrata..Kontio kirjoitti:... bemari kuskien kannaltaStps sana "bemari" herättää monissa just samanlaisia hyviä/huonoja fiiliksiä kuin "lada"