Ainakin minun rakas vaimoni ei suurin surmin suostunut ajamaan autoa kevytkärri perässä. Lähdettiin hakemaan puita metiköstä, aivan asumattomasta korvesta. Sillä reissulla päätin saada eukon ajamaan peräkärri mukana. Lastattiin puita kärriin ja minullehan tuli pisuhätä. Kävin auton hanskalokerosta, ja tietysti salaa, nappaamassa koseniakorvaputilkan. Oikealla kädellä pidin pikkuveikkaa somasti sormilla kiinni ja vasemmassa kädessä oli kaukoputki kohti taivasta. Minulle taisi tulla oikeen rakkovika, kun niin usein kusetti. Kohta muija hoksasi homman ja hirveä päpätys siitä miten minä pystyn ajamaan autoa, kun kerran on känni päällä. Sanoin vaan ykskantaan, etten ole ajokunnossa. Jollei armas akkani aja, niin tulee kauan kestävä puunhakureissu. Ja pakkohan sen naisen oli alkaa ajamaan peräkärri perässä. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. Minun pikku kultani ajaa autoa ja ajoneuvoyhdistelmää.
Jaa, että mitenkä tää tohon aiheeseen liittyy ? ?? ?
mä taas olen suoraa valinnut Ladat naisten sijaan, Lada kyllä hyväksyisi ihan minkälaisen naisen tahansa, mutta naisilla on vaikeempaa mihinkäs mies enää naista tarviikaan jos on Lada.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)