Vaihtoehtoja Ladalle?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Voi kai Ladakuskikin olla ahne ja hienohelmainen?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
aon

Viesti Kirjoittaja aon »

Onkohan jollakulla jossakin päinvastainen ongelma, eli unelmien nainen pakottaa ajamaan Ladalla :lol:
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

,_,/ukka kirjoitti:Voi kai Ladakuskikin olla ahne ja hienohelmainen?

,_,/ukka
No joo mutta meinasin siis että jos tuumaa että Lada ei kelpaa autoksi niin sitten voi muutenkin vaatimuksia piisata :roll:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Nonnis
Lada kerhon jäsen

aon kirjoitti:Onkohan jollakulla jossakin päinvastainen ongelma, eli unelmien nainen pakottaa ajamaan Ladalla :lol:
En tiedä oonko unelmien nainen :lol: mutta oonpahan mä ton ukkoni pakottanu ajaan Ladalla kun ei muitakaan oo...
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Nonnis kirjoitti:
aon kirjoitti:Onkohan jollakulla jossakin päinvastainen ongelma, eli unelmien nainen pakottaa ajamaan Ladalla :lol:
En tiedä oonko unelmien nainen :lol: mutta oonpahan mä ton ukkoni pakottanu ajaan Ladalla kun ei muitakaan oo...
:mrgreen:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Eli nainen saa valita miehensä automerkin, kunhan se on Lada? :roll:

,_,/ukka
Autoton on huoleton
aon

Viesti Kirjoittaja aon »

,_,/ukka kirjoitti:Eli nainen saa valita miehensä automerkin, kunhan se on Lada?
Riippuu varmaan ihan siitä, että minkä merkkikerhon foorumilta kysytään ;)
Exät: 21013, 21093-20, 2111-P00-110
LadaTunari

Viesti Kirjoittaja LadaTunari »

on se nyt kumma jos mies ei saa haluamallaan autolla ajaa :roll: sitten mies saa päättää naisen esim. ompelukoneen merkin :lol:
Nonnis
Lada kerhon jäsen

,_,/ukka kirjoitti:Eli nainen saa valita miehensä automerkin, kunhan se on Lada? :roll:

,_,/ukka
No saahan se ajaa millä haluaa kunhan ostaa sen ite ;).
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

En minä ainakaan pistäisi yhtään pahakseni vaikka nainen pakottaisi ajamaan ladalla.. 8)
Lada_Racing

Viesti Kirjoittaja Lada_Racing »

ile kirjoitti:Kannattaa katella vähän ajettuja carina II:sia, tälläkin ajelis vielä sen 50tkm komeesti ja halvalla http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=840444
tuollahan ajaa 400tkm eikä tunnu missään kokemusta on...
tällä hetkellä tuollainen <---- ja riisseli o halapaa....
Jyrki-boy

Pakottavan tilanteen luominen

Viesti Kirjoittaja Jyrki-boy »

Ainakin minun rakas vaimoni ei suurin surmin suostunut ajamaan autoa kevytkärri perässä. Lähdettiin hakemaan puita metiköstä, aivan asumattomasta korvesta. Sillä reissulla päätin saada eukon ajamaan peräkärri mukana. Lastattiin puita kärriin ja minullehan tuli pisuhätä. Kävin auton hanskalokerosta, ja tietysti salaa, nappaamassa koseniakorvaputilkan. Oikealla kädellä pidin pikkuveikkaa somasti sormilla kiinni ja vasemmassa kädessä oli kaukoputki kohti taivasta. Minulle taisi tulla oikeen rakkovika, kun niin usein kusetti. Kohta muija hoksasi homman ja hirveä päpätys siitä miten minä pystyn ajamaan autoa, kun kerran on känni päällä. Sanoin vaan ykskantaan, etten ole ajokunnossa. Jollei armas akkani aja, niin tulee kauan kestävä puunhakureissu. Ja pakkohan sen naisen oli alkaa ajamaan peräkärri perässä. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. Minun pikku kultani ajaa autoa ja ajoneuvoyhdistelmää.

Jaa, että mitenkä tää tohon aiheeseen liittyy ? ?? ?

Selvittäkää se seikka itse. Minä en tiedä!

Jyrki-boy
LadaTunari

Viesti Kirjoittaja LadaTunari »

aika hyvä temppu :D
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä taas olen suoraa valinnut Ladat naisten sijaan, Lada kyllä hyväksyisi ihan minkälaisen naisen tahansa, mutta naisilla on vaikeempaa :lol: mihinkäs mies enää naista tarviikaan jos on Lada.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada_Racing

Viesti Kirjoittaja Lada_Racing »

Lada-Jussi kirjoitti:mihinkäs mies enää naista tarviikaan jos on Lada.
harva poka varmaan ladaansa paneskelee... :lol:
Vastaa Viestiin