naisia kyydissä
Joo kyllä tytöt tykkää kyydeistä

☭ GAZ 24 Volga ☭ VAZ 2121 ☭ VAZ 2106 ☭ VAZ 2103 ☭ VAZ 21013 ☭ VAZ 21083 RU 21099 RU 21093 RU VAZ 21083 ☭ VAZ 21093 ☭ Moskvitsh 1500SL ☭ MTZ-501
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
ex VAZ 21063 VAZ 21051 VAZ 210993
Oma muijakaveri o tietty ollu useesti meitin raaserin kyydissä... Sitten töissä olen pari kertaa pakottanut työkaverin kanssa kyytiin, kun o joku keikka ilmaantunut
...tosin katteli aika pitkään, kun pykältelin ilman kytkintä tota latukkaa. Tollanen 4-lovinen loota, jossa o tosi lyhyet liikkeet on kyllä ihan huippu ladassa
...tosin katteli aika pitkään, kun pykältelin ilman kytkintä tota latukkaa. Tollanen 4-lovinen loota, jossa o tosi lyhyet liikkeet on kyllä ihan huippu ladassa
Meinasikko että kestää etes ens viikkoon jos ei kytkintä käyttele...Qulle kirjoitti:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Jokari kirjoitti:Meinasikko että kestää etes ens viikkoon jos ei kytkintä käyttele...Qulle kirjoitti:
No siinähän tulee lootan vaihtoa harjoteltua samalla.. Kandee vinguttaa vielä muutama rengassarja asfaltilla sileäksi niin voipi laitella myös uuden perän ja kytkimen
- Lada-Jussi
Ei todellakaan. sattus vaan olemaan sellanen fiilis että ajellaan kuin vanhalla kuormurillaLada-Jussi kirjoitti:no mutta onko se kytkimen käyttö sitten niin vaikaa?
Pointti olikin vaan se että ladalla ajelu onnistuu vaikka kytkin esim. pettäis kesken matkan... Normisti ei tuu raakana vaihdettua mutta aina joskus körötellessä o kiva pykällellä raakana kun se niin helposti onnistuu.
Ei voi muuta kuin todeta että aivan loistava loota. Kunnolla repiessäkin pykälät löytyvät aina satavarmasti ja pienemmän tarjoaminen onnistuu kiitettävän hyvin vauhdissa.
- Lada Scandinavia
Palautan asiaan. Minulla oli edellis yönä noin 20v nätti blondi Ladan kyydissä ja vähän muuallakin. Siis tyttö oli harjoittelemassa postin jakoa ja kerrostaloissa kuljimme kuin veli ja sisko. Kun valmistauduimme siirtymään omakoti alueelle, niin tyttö ei saanut Ladan takaovea kiinni, siis siihen tuli joku vika. No tyttö tuli etupenkille ja työ jatkui mukavasti. Harmi kun ketään tuttu ei nähnyt, oli vaan niin kaunis tyttö mun ei kauniissa Ladassa.
Lada Scandinavia kirjoitti:Palautan asiaan. Minulla oli edellis yönä noin 20v nätti blondi Ladan kyydissä ja vähän muuallakin. Siis tyttö oli harjoittelemassa postin jakoa ja kerrostaloissa kuljimme kuin veli ja sisko. Kun valmistauduimme siirtymään omakoti alueelle, niin tyttö ei saanut Ladan takaovea kiinni, siis siihen tuli joku vika. No tyttö tuli etupenkille ja työ jatkui mukavasti. Harmi kun ketään tuttu ei nähnyt, oli vaan niin kaunis tyttö mun ei kauniissa Ladassa.
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
WEBER CARBURETTORS!!!
- Lada-Jussi
hitto meinasin unohtaa kertoa kaikille että toissailtana mulla oli kaksi nuorta naista Samaran kyydissä, ne kävi jopa Lada-Farmilla eikä ne edes ollut mitään sukulaisia 
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- veli alexei
- Moderaattori
Oliko ne A) ladisteja B) työkavereita?Lada-Jussi kirjoitti:hitto meinasin unohtaa kertoa kaikille että toissailtana mulla oli kaksi nuorta naista Samaran kyydissä, ne kävi jopa Lada-Farmilla eikä ne edes ollut mitään sukulaisia
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.