Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:
TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
OK. Ajatellut tähän sitä 260mm levyllä olevaa settiä, luulis olevan tarpeeksi isot(vakio levy 200mm?). Mutta odotellaan ensin muita palikoita.
Kansipahvi saapui tänään, ja sitä pitäis alottaa asentamaan tossa ens viikonloppuna. Kunhan vaan tietäis ton liimaus homman.
Juu pitikin mainita että näihin ei sitten enään 13" pyörät sovi, ? Miksi siihen liimaa pitäis sotkea? Ei ainakaan normaalia metalli tiivistettä liimailla, kun siinä on valmiina jo pinnoite joka "liimaa"se.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Vanne homman tiesinkin. Niinhän se kysymys alunperin kuuluikin että tarvitseeko liimaa vai ei. Kysyin myös mansesta tätä asiaa jos ne tietäis asiasta jotain.
Kyllähän siellä tiedettiin. Löytyy sivuilta nyt käyttö ohjeet pahville. Seuraava murhe enään että millä systeemillä ton kipinän jaon hoitaa. Tapoja tuntuu olevan monta, mutta mikä olis luotettava ja yksinkertainen unohtamatta kunnollista säädettävyyttä. Sen kun selvittää niin tietäis minkälainen megan pitää olla, tai siis mitä siinä pitää olla.
Juu sen muistankin, saattaa tulla vaikka "tilaus" jos hinta vaan kohdillaan. Nyt pitäis vaan keksiä paras vaihtoehto. Joten kysyisin nyt kaikilta mega tietäjiltä että miten on järkevin tehdä? Käyttää ladan omaa kärjetöntä jakajaa ja triggeri kampuralle, Fordin Edis vai joku vaggilainen hukkakipuna systeemi?
Jakaja systeemissähän ei tarvita ilmeisesti mitään muita lisäosia kuin triggeri ja anturi sitä lukemaan? Ja puolaa ohjataan megalla? Hall-anturilla ja 1700i:n triggerillä?
Edistä en oo vielä oikeen tajunnu miten toimii. Ilmeisesti kaikki sytkä rojut pitää hankkia erikseen, jolloin jakaja lähtee mäelle -> suorasytkä.
Ilmeisesti kaikista helpoin ois käyttää jakajaa, ja trikkeröinti jakajasta, mutta tarkkuus kärsii. Verrattuna kampuralta otettavaan tietoon.
Kaasuläpän asentotunnistinta ei ilmeisesti tarvita kun käytetaan kierrostietoa ja map-anturia?
Noo ensinnäkin hiukan rahaa
Toisekseen tuon Venäjältä edulliset ( kampiakselin hihnapyärän "trikkerin", jakopäänkopan jossa on asentoanturin paikka/anturi, budjetti mallin hukkakipinäpuolen 4.ruiskun täydellisen imusarjan ja kaveri tekee sen Megan.
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Kärjettömän jakajassa on jo valmiina hall-anturi, sitä pystyy hyödyntämään jo sellaisenaan. Jos haluaa paremman niin sen lisäksi kampiakselille toinen triggeri-kehä niin systeemin saa sekventaaliseksi. Tuo nivan 4.ruiskun imusarja ei välttämättä ole kovin hyvä virtausten kannalta. Löytyykö megasta jo nykyään automaattisäätö toiminto? Saattaa nimittäin säästää yhden ecun hinnan rullilla säädettäessä.