Pikkukysymykset
Re: Pikkukysymykset
Toinen tyhmä kysymys
mullaku on toi kanttilamppu 1200 ja pientä piristystä pitäs kehittää nii kumpaa madaltaa, kantta vai lohkoa?

- toktornivako
Kannesta jos ottaa 2mm niin ei tunnu juuri missään mutta kun lohkosta veistää sen niin johan vaikuttaa puristussuhteeseen kummasti!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Helpoiten pientä piristystä saat, kun vaihdat 1.7 koneen ja laitat perus 32/36 weberin siihen kaasariks.AmisPatte69 kirjoitti:Toinen tyhmä kysymysmullaku on toi kanttilamppu 1200 ja pientä piristystä pitäs kehittää nii kumpaa madaltaa, kantta vai lohkoa?

Nii mä vähä meinasin et joutaa kesällä tehä
mutnii, lisää kysymyksiä.. Saako autoo muutoskatsastaa jenkkityylisen sohvan etupenkiks jos normaalisti autossa on 2 etupenkkii? Lähti tää mun projekti vähä lapasesta..

Tuskin penkin vaihto mitään muutoskatsastusta vaatii, kolmatta henkilöä siinä ei kuitenkaan saane kuljettaa vaikka penkki siihen mahtuisikin, penkillehän kolmas matkustaja ei edes mahtuisi.
Sinulla on varmaan joku minulle tuntematon motiivi sohvapenkin vaihtoon vai innostuitko tuosta Volga-videosta.
Sinulla on varmaan joku minulle tuntematon motiivi sohvapenkin vaihtoon vai innostuitko tuosta Volga-videosta.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Vaihdekeppi ja käsijarru on vain vähän sohvan tiellä...
Re: Vs: Pikkukysymykset
..Mihin ajattelit sitten käsijarrun laittaa?AmisPatte69 kirjoitti:Emmä nii lyhyt oo et ois ainakaa vaihdekepin tiellä
Lada 2107 1300S -91
Lada 112 1.5 16V -03
Lada 112 1.5 16V -03
Ehkä käsijarrun voisi laittaa vasemmalle lattialle...tai sähköisen... jatkamalla vaijjeria varmaan mukava paikka löytyisi............
Tämähän nyt oli vain kysymys että onnistuuko, katsoo jos jotain keksii.
Re: Vs: Pikkukysymykset
Kyllähän sille toki paikan varmasti löytää kun vaijeria jatkaa, jos riittää mielenkiinto rakentaa. Senverran olen skeptinen aina joitakin projekteja kohtaan että toteutuukohan koskaan.t tulppu kirjoitti:Ehkä käsijarrun voisi laittaa vasemmalle lattialle...tai sähköisen... jatkamalla vaijjeria varmaan mukava paikka löytyisi............
Lada 2107 1300S -91
Lada 112 1.5 16V -03
Lada 112 1.5 16V -03
Eihän tuo ole kuin tekemistä vaille valmis.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Vähän niinkuin tuo mun projektikin. Osia ois niin paljon kasassa että vois tehdä lähes suorilta loppuun kun vain saisi tehtyä.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Pikku kysymys. Onko kukaan laittanut 110 Moottoria Nivaan. että olisiko Siitä käytännössä mitään hyötyä. muuta kuin Kuiskaava käyntiääni. Vääntökäyrät sattuisko sinnepäinkään. tarkoitan 16venttiilistä mallia.
- toktornivako
No eikö sen luulis olevan sama homma kun takavetoseen? Ja tuskin se "vääntö" siitä ainakaan huononee 

Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta