Johan on ollut ladoja liikenteessä viime päivinä. Bongattu Karkkilassa tiistaina musta kanttilamppu ja punainen tuplalamppu, keskiviikkona sininen kanttilamppu, tänään Tapiolassa turkoosi samara ja Stadissa Tukholmankadulla valkoinen tuplalamppu.
Itse tulin bongatuksi Tapiolassa venäläisen turistibussin toimesta, hyvä etteivät ostotarjousta tehneet
On hieno.Tuosta kuvasarjasta löytyy myös paljon muita hienoja pelejä. Itse hämmästelin sieltä scrambler tyyppistä Nimbuksen Sport-mallia. Noita ei ole tehty kuin 30-luvun lopussa parina vuonna, eikä varmasti löydy montaa kappaletta mistään mp-museoistakaan.
Eilen Viitaniemen amiksen parkkipaikalla nähty punainen Samara. Oli liekkikuvioiset penkit. Oli kai hävennyt Ladaasa niin paljon, että oli poistanut logon keulasta .
Tänään oli nappis-päivä. Siwan kohdalla punainen nappis, helmat ja ovien reunat pahasti ruosteessa. Sitten näin vielä keltaruskean nappiksen Taulumäen kirkon kohdalla.
Näitä nappiksia on Jyväskylässä melko paljon. Tänään bongasin itse Jyväskylässä Huhtasuolla Lada 110n ja kullanvärisen Samaran samalla parkkipaikalla.
Nyt on pakko kertoa että näin syksyllä 2009 Jyväskylän Huhtasuolla beigen hieman kauhtuneen nappiksen jossa ei ollut minkään valtakunnan kilpiä,
se ei selkeästikään haitannut nappiksen naiskuskia joka painoi reilusti kaasua ja kiihdytti ja kaarsi Huhtakeskuksen parkkipaikalle.
Lada 1200L 1986 (MR)
Lada 1500S 1973
Volga GAZ 21 1967 (MR)
Moskvitsh Elite 1.5SL 1982
Opel Olympia Rekord 1700 1962
Ford Taunus 1.6 GX 1982
Mercedes-Benz 240D 1982
Mercedes-Benz 300D 1990