2107- 86

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Kävimpä äsken heittämässä vähän rinkiä perjantai-illan kunniaksi. Sitten jossain vaiheessa auto alkoi nykiä ja tyhjäkäyntikin hävisi. Arvasin kyllä heti että missä vika ja kotipihalla tempaisin pellin auki, no imuilman lämmitysputki tietty irti putsarista. Se olis pitäny laittaa paremmin kiinni jo ajat sitte, mutta ei oo muistanu/ jaksanu jne. On kuitenki aika paskamainen vika kun iskee keskellä ruuhkaa yms. :)
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Taas on thyyninkiä tehty, kylläkin ihan merkkiosilla eli 2107 ratti lyöty kiinne. Sitte ostin siihen vielä lampaankarvaisen päällisen eli nyt kelpaa pyöritellä :D

Kuva

Siinäpä se. Kiitokset vaan RussianTUNERille hyvistä kaupoista :wink:

Pari muutakin kuvaa tuli ajankuluksi otettua:

Kuva Kuva

Kirkkaat sivuvilkut on must, vaikka autossa ei muuta tuninkia oliskaan. Ja siinä on toi mun subbari, eli DLS W310B tehtaan lootalla, soi ihan kohtuullisesti vaikka toi kotelo ei oo mikään paras vaihtoehto. Subille antaa kyytiä Autostudion 2x250W vaffari, tehoa riittäis paljon isommallekin supille mutta olkoon nyt noin.

Vähän vielä kokemuksia tähän loppuun eli täräytin asteekin tänään ekan kerran oikein kunnolla penkkaan :lol: :oops: Oli meinaan tie ihan peilijäässä (mitä en tietenkään tajunnu) ja siitähän se lähti kun anto vähän liikaa hanaa. Vaurioita ei onneks tullut, muuta kuin henkisiä ja autokin irtos penkasta ihan työntämällä. Eli vähällä selvittiin, mutta arvatkaapa hitsit hieman kun siihen osui vielä eräs ex-työkaveri paikalle ihmettemään.. :P
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Kyl on komee toi mun vanha ratti :wink: Eipä mitään kiitoksia, ei se nyt hienoimmassa kunnossa oo :?

Melko iso vahvari tehoiltaan sullakin, kun eikös toin subin piikki oo joku 200wattii? 12":sen on ainaki muistaakseni 250.. Helvetin vähän tehoja noissa DLS:ässissä mutta silti jytisee paremmin ku jotkut 500wattiset.. Laatu on kans vähän eri :wink:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Jahas, Kimmon thyyningit senku lisääntyy...keep it going! :wink:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Nojoo noi mun tuningit on kyllä vähän sitä ja tätä, jos totta puhutaan :lol: Mutta nyt ei oo varaa laittaa mitn huippukalliita osia, eli nämä saa kelvata.. Sitte ku on enemmän rahaa ja kunnon talli missä ruuvata niin voi jotain voi ruveta jo syntymään.

Joo ton subin max.tehonkesto on 200W piikkinä, eli jos vaffista kääntää powerit täysille niin alkaa säristä aika ilkeesti.. Toi vahvari on vähän turhan tehokas mun tarpeisiin, mutta piti ostaa ku sai halvalla :P
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

joo mä kans aattelin et toi on vaa 200W, mut silti DLS:ät jytisee paremmin ku monet tehokkaammat. :wink:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

RussianTUNER kirjoitti:joo mä kans aattelin et toi on vaa 200W, mut silti DLS:ät jytisee paremmin ku monet tehokkaammat. :wink:


Jep, hinta-laatusuhde noissa on kyllä kohillaan, eli riittää mainiosti tavallisen käyttäjän tarpeisiin. Jos tota mun nykystä koteloa vielä parantelis, eli laittas sisälle jotain vaimennus matskua niin matalat äänet vois kuulua vielä paremmin
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Kimmo86 kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:joo mä kans aattelin et toi on vaa 200W, mut silti DLS:ät jytisee paremmin ku monet tehokkaammat. :wink:


Jep, hinta-laatusuhde noissa on kyllä kohillaan, eli riittää mainiosti tavallisen käyttäjän tarpeisiin. Jos tota mun nykystä koteloa vielä parantelis, eli laittas sisälle jotain vaimennus matskua niin matalat äänet vois kuulua vielä paremmin
Jeps. Mä laitan tohon ite Ladaanki takakopan kanteen äänieristettä, ei katoa niin paljon äänet luontoon. :lol: Vaahtomuovia olis jonkun verran ja se kyllä kelpais.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Mikkoo
Viestit: 300
Liittynyt: 16.10.2005 13:19
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Mikkoo »

Ratti on kyllä tyylikäs 8) Esiintyykö luukuttaessa paljon resonanssi ääniä?
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Mikkoo kirjoitti:Ratti on kyllä tyylikäs 8) Esiintyykö luukuttaessa paljon resonanssi ääniä?


Kyllähän noi takapään verhous muovit ja vissiin takaluukkukin alkaa rämistä kun pistää tarpeeks volyymia.. Noille ei kait voi tehä mitään, paitti tota luukkua vois tietty eristää mutta mun mielestä se räminä kuuluu enempi sisältä :?
Mikkoo
Viestit: 300
Liittynyt: 16.10.2005 13:19
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Mikkoo »

Kimmo86 kirjoitti:
Mikkoo kirjoitti:Ratti on kyllä tyylikäs 8) Esiintyykö luukuttaessa paljon resonanssi ääniä?


Kyllähän noi takapään verhous muovit ja vissiin takaluukkukin alkaa rämistä kun pistää tarpeeks volyymia.. Noille ei kait voi tehä mitään, paitti tota luukkua vois tietty eristää mutta mun mielestä se räminä kuuluu enempi sisältä :?

Juu, tuppaa olemaan hitsi hommaa sen räminän poistaminen, mutta ei sitä räminää pahemmin jaksa kuunnellakkaan :lol:
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Taas löytyi lisää kuvattavaa:

Kuva

Eli tossa etualalla on Latan hieno orkkis ilmanpainemittari, jonka ostin ihan sattumalta miitissä pari tuntia sitten. Taustalla on noi uudet keskiökupit, jotka otin muutenvaan samaan kuvaan kun lojuivat tossa pöydällä :wink:

Ja sitten vielä tulevista huolloista, eli kuskinpuolen etu /takavalot kaipaa pientä remonttia. Takalampun piirikortti vissiin pilluilee kun valot vilkkuu miten sattuu, ja etuvalo tahtoo välillä pätkiä- parkit ja pitkät kyllä palaa ihan hyvin mutta lähivalo on mallia "disco" :P
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Nyt mä joudun käymään huoltsikalla mittaas paineita :cry: :lol:

No ei vaineskaan, hyvä kun löyty käyttöä. Jäihän ittelleni tuo kärrin alkuperänen rimpula, ei oo kyllä kuitenkaan Wanhan Neuwostolaadun voittanutta!
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
ladoilla radalle
Viestit: 883
Liittynyt: 12.8.2005 20:20
Paikkakunta: Joutsa/Heinola

Viesti Kirjoittaja ladoilla radalle »

aikas siisti mittari.. onkoha kellään kuvaa missä ois ladan alkuperäiset työkälut..??
Urakalla Porukalla Ja Laskuun! Se On Jämpti!
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

ladoilla radalle kirjoitti:aikas siisti mittari.. onkoha kellään kuvaa missä ois ladan alkuperäiset työkälut..??


Eikös Jokarilla ollu kaikki kimpsut viä tallessa, käyppäs ottamassa kuva :P
Vastaa Viestiin