jamppa110 kirjoitti:kyseessä oli meitin satakympin pensamittari jota ne ei ole vielläkään saannu kuntoon
ja kun silloin viimeeksi auto huollosta haettiin niin huoltopäällikkö sanoi:ei me tiedetä mikä siinä on mutta soitan houmenna ja annan uuden ajan
no ei o aikaa kuulunnu ja auton bensamittaria on korjattu siellä yhteensä noin 15tuntia!!!
HAHAHAAHAHHAHA!! On se ihme ettei ne saa edes Ladoja kuntoon. Mun Kia on ollut kait jo yhteensä kolmisen viikkoo niillä korjattavana ja edelleenkään ne eivät osaa sanoa mistä johtuu kun kostealla ilmalla auto alkaa nykimään. On sinne tulpat vaihdettu. Huikeaa. Mutta eivät osaa vaihtaa noita moottorin ohjauspalikoita vaikka kuinka sanoo että vaihtakaa ne ja katotaan sitten.. Lukevat aina moottorindiagnostiikan ja hitsit siellä mitään virheitä ole ikinä ollutkaan. Vaikka niiden mukaan pienikin virhe syötössä tai jossain aiheuttaa herjan sinne.
Ja ainakin tuolla Konalassa tuo huoltopäälikkö on perin mulkku kaveri. Ei vastaa puheluihin, ei vastaa sähköpostiin, ei vastaa soittopyyntöihin. Ainoa millä siihen heppuun sai yhteyden oli kun soitti toimitusjohtajalle ja kyseli minkälaista huoltopäälikköö ne pitää siellä palkoilla. Ja tuli muuten aika vauhtia soitto tuon jälkeen
Tosin ei ne sen paremmin osaa asiakaspalvelua tuolla Kia Motorsillakaan. Samaa puljuahan se on Deltan kanssa. Siellä joku "tekninen asiantuntija" suuttui kun kyselin noista ongelmista ja ehdotin että jos veisin sen muualle korjattavaksi niiden piikkiin. Tuli vaan kuitti että vie se vaikka porvooseen, häntä ei kiinnosta. Sitten aloinkin kyseleen että en asu lähelläkään porvoota että miksi mä sen sinne veisin. Sekoitti kuulema asiakkaan, joten en taida olla ainoa kenellä on Kia Motorsin kanssa ongelmia.
pitää vissii ittekkii soittaa sille puljun toimitujohtajalle
luulin et se palvelu on vaa ladan kohal ku meil oli uus punto ja senkaa homma toimi paitsi en veilläkään ymmärrä miksi huoltomies lähtee 20minuutin koeajolle kun auton vei 10tkm öljynvaihtoon no ehkä se sit kuulu siihin!?!
no tosin punto oli meillä vain puol vuotta eikä siinä ollu ongelmia ni siks se palvelukin oli parempaa varmaan
mut nyt ku kysees on jo 5v vanha auto ja korjaukset menee deltan piikkiin on palvelussa jo jotain mikä ei mielestäni kuulu hyvään asiakaspalveluun tai sit oon vainoharhanen
no eikai tästä nyt mikään äitinkielen opetus juttu oo tulossa
ite just just osaan kirjottaa lukeminen tekee tiukkaa ja tietokone ei o vahvimpia alojani
mut kumminkin tänään olin just soittamassa sinne deltan huoltopäällikölle kun emännän puhelin soi ja deltan hiollosta soitettiin ja kyseltiin mitä mieltä siitä puljusta ollaan ja suositellaanko sitä kenellekkään ja onko siinä parannettavaa
toki voisin kertoa mitä emäntä vastasi mutta kun ei ilkeä niin montaa kirosanaa kirjottaa peräkkäin ni annan olla
täti lupasi että huomenna sieltä soittaa joku kuka tietää ja kertoo miten,milloin ja miksi.....
Oho. Ei mulle ole kukaan deltasta soitellut ja kysynyt mielipidettä. Tosin ne varmaan tietää tuolla konalan toimipisteessä mun mielipiteen niiden huollosta aika hyvin
"Tappelin" Konalan huollon kanssa jo kymmenen vuotta sitten, kun käytin uudenkarheata Samaraa siellä takuuasioissa. Ei ole juuri toimintatavat muuttuneet...
eikö kellee muulle soitella deltan huollosta ja kysellä mielipidettä
hihii! bongasin karhulan deltan pihalta uuen ladan koeajoautona
sit kysäsin sitä ku huoltopäälikön piti soittaa jo kolmeviikko sitten ja kun sille soittaa se ei vastaa
vastaus kysymykseeni:ei se kaikkee kerkee ja muista nyt se on lomal viel tän ja ens viikon kyllä se sitten soittelee
jamppa110 kirjoitti:vastaus kysymykseeni:ei se kaikkee kerkee ja muista nyt se on lomal viel tän ja ens viikon kyllä se sitten soittelee
heheeh. Tuo on vähän sama kuin konalassa aina sanotaan että meiltä soittaa kohta joku. Ei ole vielä koskaan tämä joku mulle soittanut. Eikä ne ikinä osaa antaa nimeä kuka tämä joku on ketä soittaa ja aina ne lupaa uudelleen että joku soittaa vaikka kuinka sanoo että se joku ei ole ikinä soittanutkaan. Vaikeeta on
[quote="Nerd-O"heheeh. Tuo on vähän sama kuin konalassa aina sanotaan että meiltä soittaa kohta joku. Ei ole vielä koskaan tämä joku mulle soittanut. Eikä ne ikinä osaa antaa nimeä kuka tämä joku on ketä soittaa ja aina ne lupaa uudelleen että joku soittaa vaikka kuinka sanoo että se joku ei ole ikinä soittanutkaan. Vaikeeta on [/quote]
Vähän sama ku kävin deltassa sanomassa, et sitku on laatikkoladoi niin ois kiva tietää. Kovasti lupasivat kertoo.
Kulu puol vuotta, kävin huvikseni deltassa ja sieltä löyty saman päivänä se jolla nykään ajelen. Oli muitakin ja äijä valitteli että harmi että tossa vähän aikaa sitten meni helmi nappisilmä venäjälle, ois muuten myyny mulle.
toisaalta ymmärrän myyjää joka ei ehkä ehdi, muista, tai jotain muutaman satasen ladan takia
itse nykyään autoliikkeen palkkalistoilla saan kysymyksiä ja toiveita kaikista parinkympin käytetyistä muovikapseleista ruveten
kuitenn kun aika on rajallinen niin se pitää yrittää käyttää tuottavaan työhön
mutta kuitenkin jos jotain lupaa niin se kyllä pitää pitää
Jos olet ostamassa uutta autoa niin se ei ole ihan muutaman kympin osa. Ei ne silloinkaan mulle soittanut takaisin. Kyselin nimittäin joskus vuosi sitten milloin Rioa alkaa saada. Noh. Senkin tiedon taisin saada Tuulilasista joskus talvella
Mutta kyllä noissa delta-autoissa eroja on ja paljon. Esim. silloin kun olin ostamassa tuota Kiaa ja menin tuohon lähimpään deltaan, eli konalaan. Ehdotin että silloinen sierra menisi käsirahasta rioon. Myyjä kävi kurkkaan ikkunasta millaisesta pelistä on kyse. Tuli kommentti että tarkoitanko tuota ROMUA tuossa pihassa. Siihen olikin kiva kuittaa että en tarkoita niitä fiiatteja siinä vaan sitä voortia Mut juu. Kaupan teko loppuikin tuohon kommenttiin kummankin puolelta.
Lohjalle menin seuraavaksi ja palvelu oli aivan eri tasoa. Tuolla myyjä tajusi että haluan oikeasti tehdä kauppaa autosta ja sieltä sen lopulta tilasin. Ja tuo heppu muuten soitti aina takaisin kun lupasi soittaa
siis en tarkoittanut että auton osto on kympn juttu
mutta jos todellakin auton ostajalle ei ole aikaa ei autoliikettä kannattaisi pitääkkään tai liikkeen tuollaista myyjää
mutta ne yhden käytetyn muovikapselin kyselijät harmittavat
pressa kirjoitti:toisaalta ymmärrän myyjää joka ei ehkä ehdi, muista, tai jotain muutaman satasen ladan takia
itse nykyään autoliikkeen palkkalistoilla saan kysymyksiä ja toiveita kaikista parinkympin käytetyistä muovikapseleista ruveten
kuitenn kun aika on rajallinen niin se pitää yrittää käyttää tuottavaan työhön
mutta kuitenkin jos jotain lupaa niin se kyllä pitää pitää
joo toi on kyllä v:mäistä, kun asiakkaat häiritsevät myyjien kallisarvoista aikaa, ja ei näin saa keskittyä varsinaiseen työhönsä - keskustella kollegoiden kanssa viikonlopun tapahtumista, järjestellä tavaroita hyllyssä, istua tietokoneen takana, juoda kahvia rauhassa jne..
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
samarai minä en ole automyyjä
tittelini on huoltopäällikkö ja siksi minulta kysellään kaikkea ihmeellistä euron ja kahden nippeliä että saisiko saksasta tuotua
kyllähän sieltä voi tuoda vaikka mitä mutta jos se työllistää kolmea miestä eikä tuota mitään niin mielestäni minkään lokiikan mukaan se ei kannata
ja kun osa on vielä sellainen mintä saa suomesta alle kympillä
Tuo on kyllä totta että muutaman kympin osan takia aletaan säästeleen ja soitteleen ympäriinsä. Jos joku kyselee saako viiden euron osan tuotua saksasta niin hakekoot sieltä sen sitten. Eiköhän ne samat osat ole täällä ja saksassa myytävänä. Eri asia onkin kannattaako se
Ja vielä sellainen että jos myyjä lupaa soittaa kohta takaisin ja soittoa ei ikinä kuulu niin ei se hyvä homma ikinä ole. Vielä kun tuolta Deltasta sitä soittoa ei kuulu ikinä vaikka kuinka monta kertaa luvataan että soitetaan. Kyllä tuon takaisin soittamisen voi joskus kiireessä unohtaa, mut ei tuolla deltassa nyt niin kiire voi olla että se unohtuu aina