Sivu 4/6
Lähetetty: 15.5.2005 10:37
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Omalla autolla en ole koskaan ollut Virossa, mutta muuten kyllä joka vuosi kahdesta kolmeen kertaan. Useimmiten kyllä Tallinnassa. Koskaan ei ole sattunut mitään ikävää ja aina on palvelu ollut hyvää.
Jos harrastaa yksin juovuksissa samoilua yöllä, tai jättää tavaransa huolimattomasti esillä, niin huonosti voi käydä missä maassa hyvänsä.
Lähetetty: 15.5.2005 10:58
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Minun mielestä alkaa hommalla olla jo kiire. Matkahan on parhaimpaan loma-aikaan ja autopaikkoja voi olla rajoitetusti tarjolla. Mitään komiteaa ei kannata mielestäni perustaa, vaan homma on paremmin hallinnassa, jos varaukset, vahvistukset, maksut ja tiedottamisen hoitaa yksi ja sama henkilö.
En ole lähdössä, mutta jos joku alkaa hommaa hoitamaan, niin voin kyllä konsultoida yv tai muulla henkilökohtaisella tasolla. Olen jonkun verran järjestellyt matkoja ja ajattelin jo kerran, että voin alkaa vetäjäksi. Sitten kuitenkin panin jäitä hattuun, kun aika ei kuitenkaan riitä kunnolliseen paneutumiseen ja itse todennäköisesti olen tuolloin matkoilla muualla. RTJ65:llä on jo valmis runko johon voi antaa oikeastaan vain käytännön vinkkejä.
Lähetetty: 15.5.2005 13:03
Kirjoittaja RTJN65
No ilmoittaudun siis homman vetäjäksi.
Lähtö siis 2.7.2005 aamulla Hki. Paluu 3.7.2005 päivällä.
1. Sitovat ilmoittautumiset 19.5.2005 mennessä. Ilmoittautumisessa on mainittava lähtijän nimi, ikä, yms tarvittavat tiedot. Jos autolla niin siitä tieto. Jos samassa autossa muita niin siitä tieto.
Allekirjoittanut lähtee omalla Ladallaan ja mukaan mahtuu 1-2 henkilöä.
2. Kilpailutan yhtiöt ja varaan matkat ton jälkeen. Ilmoitan matkan hinnat kaikille ilmoittautuneille 22.5.2005 mennessä.
3. Maksu tilille 25.5.2005 mennessä. Käyn hakemassa projektille oman tilinumeron Sampo pankista. HUOM: Vain maksaneet saavat lippuja.
4. Majoitusta voisin kysellä JASU35 ja LADA6 kautta. Katsotaan miten järjestyy. Jokainen maksaa sen sitten itse perillä.
Nyt siis ilmoittautumaan. Mailatkaa:
risto.nykanen@pp.nic.fi
NYT VIROON SIIS

.
Lähetetty: 15.5.2005 14:22
Kirjoittaja veli alexei
En halua viisastella mutta nyt on päivämäärät jotenkin vähän väärin....
Lähetetty: 15.5.2005 14:35
Kirjoittaja jasu35
HYVÄ.

LADA6 varmaan tietää että onnistuisko ihan ilmainen mutta epävirallinen leiriytyminen siellä haapsalun kentällä,siis teltat ja makuupussit mukaan

tai löytyykö jostain läheltä edullinen majoitus.

Mutta ensin pitää tosiaan tietää kuinka monelle majoitus tarvitaan.

Lähetetty: 15.5.2005 17:30
Kirjoittaja RTJN65
No nyt on päivämäärätkin oikein.
Lähetetty: 15.5.2005 18:08
Kirjoittaja Lada-Jussi
oho, tuleekin kiire ilmoittautumaan....
mites tarviiko tuolla olla EU-ajokortti, eli se kai on sellainen pienempi muovikortti mitä nykyään jakaavat uusille kortin ajajille? itellä on se muovinen mutta isompi ja kortin hakeminen vie aikaa ja maksaa liikaa.... jos se tarvitaan niin sitten tarttis olla joku kyyti?
Lähetetty: 15.5.2005 18:57
Kirjoittaja jasu35
Lada-Jussi kirjoitti:oho, tuleekin kiire ilmoittautumaan....
mites tarviiko tuolla olla EU-ajokortti, eli se kai on sellainen pienempi muovikortti mitä nykyään jakaavat uusille kortin ajajille? itellä on se muovinen mutta isompi ja kortin hakeminen vie aikaa ja maksaa liikaa.... jos se tarvitaan niin sitten tarttis olla joku kyyti?
Kyllä käsittääkseni se vanhempikin kortti kelpaa,kelpaahan se meilläkin.

Sen verran vinkkinä niille jotka ensimmäistä kertaa ovat lähdössä autollaan ulkomaille että vakuutus yhtiöstä kannattaa pyytää ns.creencard se ei maksa mitään mutta todistaa esim.virossa jos kolari sattuu että vakuutukset on.Samoin jos lähtee laina-autolla niin omistajalta pitää olla valtakirja auton viemiseksi ulkomaille.

Lähetetty: 15.5.2005 22:05
Kirjoittaja Lada 6
Haapsalu lentokental ei ole mahdoline ebaviraline leiriytymine siksi et see on army kenta. Mutta jos tulete teltama sitten löitame paikan sen varten.Mutta viro kerho "Summercamp" on 23-24.07 Rutja lentokental.
Lähetetty: 20.5.2005 10:05
Kirjoittaja RTJN65
No nyt taasen foorumikin toimii. Välillä. Ilmoittautuneita on tasan 3 kpl (mun lisäksi). Joten lisää kaivataan.
Tosin jos lähtö on tollin 2.7. niin silloin ei ole tota eestin kerhon kokonntumista joka on 23-24.7.
Mitä tehhdään??. Kommentteja kaivataan

.
Lähetetty: 20.5.2005 11:22
Kirjoittaja sakke
RTJN65 kirjoitti:No nyt taasen foorumikin toimii. Välillä. Ilmoittautuneita on tasan 3 kpl (mun lisäksi). Joten lisää kaivataan.
Tosin jos lähtö on tollin 2.7. niin silloin ei ole tota eestin kerhon kokonntumista joka on 23-24.7.
Mitä tehhdään??. Kommentteja kaivataan

.
Lähetin sulle sähköpostia pari päivää sitten. Liekö tullut perille, ainakaan mahdollinen vastaus ei?
Lähetetty: 20.5.2005 15:57
Kirjoittaja veli alexei
RTJN65 kirjoitti:No nyt taasen foorumikin toimii. Välillä. Ilmoittautuneita on tasan 3 kpl (mun lisäksi). Joten lisää kaivataan.
Tosin jos lähtö on tollin 2.7. niin silloin ei ole tota eestin kerhon kokonntumista joka on 23-24.7.
Mitä tehhdään??. Kommentteja kaivataan

.
En tiedä tuliko mun ilmottautuminen, kun tää netti tuntuu olevan vähä heikossa hapessa.
Tuo eestin kerhon kokoontumisaika vois olla näillä näkymin kans ihan OK...
Lähetetty: 21.5.2005 1:47
Kirjoittaja samarai
veli alexei kirjoitti:RTJN65 kirjoitti:No nyt taasen foorumikin toimii. Välillä. Ilmoittautuneita on tasan 3 kpl (mun lisäksi). Joten lisää kaivataan.
Tosin jos lähtö on tollin 2.7. niin silloin ei ole tota eestin kerhon kokonntumista joka on 23-24.7.
Mitä tehhdään??. Kommentteja kaivataan

.
En tiedä tuliko mun ilmottautuminen, kun tää netti tuntuu olevan vähä heikossa hapessa.
Tuo eestin kerhon kokoontumisaika vois olla näillä näkymin kans ihan OK...
joo, itselläkin näkyis olevan vapaaviikko silloin.
Lähetetty: 21.5.2005 21:19
Kirjoittaja RTJN65
Minä huomenna ilmoittelen kaikille sähköpostilla. Toi Eestin kera tapaaminen kiinostaa jotenkin.
Lähetetty: 22.5.2005 2:09
Kirjoittaja noose01
ÄH!! ei pääse lähtemään kun ei ole Ladaakaan ilmaantunut kesän aikana...
