KESÄLLÄ VIROON.
- Mosse-Aksu
Omalla autolla en ole koskaan ollut Virossa, mutta muuten kyllä joka vuosi kahdesta kolmeen kertaan. Useimmiten kyllä Tallinnassa. Koskaan ei ole sattunut mitään ikävää ja aina on palvelu ollut hyvää.
Jos harrastaa yksin juovuksissa samoilua yöllä, tai jättää tavaransa huolimattomasti esillä, niin huonosti voi käydä missä maassa hyvänsä.
Jos harrastaa yksin juovuksissa samoilua yöllä, tai jättää tavaransa huolimattomasti esillä, niin huonosti voi käydä missä maassa hyvänsä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
- Mosse-Aksu
Minun mielestä alkaa hommalla olla jo kiire. Matkahan on parhaimpaan loma-aikaan ja autopaikkoja voi olla rajoitetusti tarjolla. Mitään komiteaa ei kannata mielestäni perustaa, vaan homma on paremmin hallinnassa, jos varaukset, vahvistukset, maksut ja tiedottamisen hoitaa yksi ja sama henkilö.
En ole lähdössä, mutta jos joku alkaa hommaa hoitamaan, niin voin kyllä konsultoida yv tai muulla henkilökohtaisella tasolla. Olen jonkun verran järjestellyt matkoja ja ajattelin jo kerran, että voin alkaa vetäjäksi. Sitten kuitenkin panin jäitä hattuun, kun aika ei kuitenkaan riitä kunnolliseen paneutumiseen ja itse todennäköisesti olen tuolloin matkoilla muualla. RTJ65:llä on jo valmis runko johon voi antaa oikeastaan vain käytännön vinkkejä.
En ole lähdössä, mutta jos joku alkaa hommaa hoitamaan, niin voin kyllä konsultoida yv tai muulla henkilökohtaisella tasolla. Olen jonkun verran järjestellyt matkoja ja ajattelin jo kerran, että voin alkaa vetäjäksi. Sitten kuitenkin panin jäitä hattuun, kun aika ei kuitenkaan riitä kunnolliseen paneutumiseen ja itse todennäköisesti olen tuolloin matkoilla muualla. RTJ65:llä on jo valmis runko johon voi antaa oikeastaan vain käytännön vinkkejä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
No ilmoittaudun siis homman vetäjäksi.
Lähtö siis 2.7.2005 aamulla Hki. Paluu 3.7.2005 päivällä.
1. Sitovat ilmoittautumiset 19.5.2005 mennessä. Ilmoittautumisessa on mainittava lähtijän nimi, ikä, yms tarvittavat tiedot. Jos autolla niin siitä tieto. Jos samassa autossa muita niin siitä tieto.
Allekirjoittanut lähtee omalla Ladallaan ja mukaan mahtuu 1-2 henkilöä.
2. Kilpailutan yhtiöt ja varaan matkat ton jälkeen. Ilmoitan matkan hinnat kaikille ilmoittautuneille 22.5.2005 mennessä.
3. Maksu tilille 25.5.2005 mennessä. Käyn hakemassa projektille oman tilinumeron Sampo pankista. HUOM: Vain maksaneet saavat lippuja.
4. Majoitusta voisin kysellä JASU35 ja LADA6 kautta. Katsotaan miten järjestyy. Jokainen maksaa sen sitten itse perillä.
Nyt siis ilmoittautumaan. Mailatkaa: risto.nykanen@pp.nic.fi
NYT VIROON SIIS
.
Lähtö siis 2.7.2005 aamulla Hki. Paluu 3.7.2005 päivällä.
1. Sitovat ilmoittautumiset 19.5.2005 mennessä. Ilmoittautumisessa on mainittava lähtijän nimi, ikä, yms tarvittavat tiedot. Jos autolla niin siitä tieto. Jos samassa autossa muita niin siitä tieto.
Allekirjoittanut lähtee omalla Ladallaan ja mukaan mahtuu 1-2 henkilöä.
2. Kilpailutan yhtiöt ja varaan matkat ton jälkeen. Ilmoitan matkan hinnat kaikille ilmoittautuneille 22.5.2005 mennessä.
3. Maksu tilille 25.5.2005 mennessä. Käyn hakemassa projektille oman tilinumeron Sampo pankista. HUOM: Vain maksaneet saavat lippuja.
4. Majoitusta voisin kysellä JASU35 ja LADA6 kautta. Katsotaan miten järjestyy. Jokainen maksaa sen sitten itse perillä.
Nyt siis ilmoittautumaan. Mailatkaa: risto.nykanen@pp.nic.fi
NYT VIROON SIIS
Viimeksi muokannut RTJN65, 15.5.2005 17:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lada rules
- veli alexei
- Moderaattori
- Lada-Jussi
oho, tuleekin kiire ilmoittautumaan....
mites tarviiko tuolla olla EU-ajokortti, eli se kai on sellainen pienempi muovikortti mitä nykyään jakaavat uusille kortin ajajille? itellä on se muovinen mutta isompi ja kortin hakeminen vie aikaa ja maksaa liikaa.... jos se tarvitaan niin sitten tarttis olla joku kyyti?
mites tarviiko tuolla olla EU-ajokortti, eli se kai on sellainen pienempi muovikortti mitä nykyään jakaavat uusille kortin ajajille? itellä on se muovinen mutta isompi ja kortin hakeminen vie aikaa ja maksaa liikaa.... jos se tarvitaan niin sitten tarttis olla joku kyyti?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Kyllä käsittääkseni se vanhempikin kortti kelpaa,kelpaahan se meilläkin.Lada-Jussi kirjoitti:oho, tuleekin kiire ilmoittautumaan....
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
-
Lada 6
Lähetin sulle sähköpostia pari päivää sitten. Liekö tullut perille, ainakaan mahdollinen vastaus ei?RTJN65 kirjoitti:No nyt taasen foorumikin toimii. Välillä. Ilmoittautuneita on tasan 3 kpl (mun lisäksi). Joten lisää kaivataan.
Tosin jos lähtö on tollin 2.7. niin silloin ei ole tota eestin kerhon kokonntumista joka on 23-24.7.
Mitä tehhdään??. Kommentteja kaivataan.
- veli alexei
- Moderaattori
En tiedä tuliko mun ilmottautuminen, kun tää netti tuntuu olevan vähä heikossa hapessa.RTJN65 kirjoitti:No nyt taasen foorumikin toimii. Välillä. Ilmoittautuneita on tasan 3 kpl (mun lisäksi). Joten lisää kaivataan.
Tosin jos lähtö on tollin 2.7. niin silloin ei ole tota eestin kerhon kokonntumista joka on 23-24.7.
Tuo eestin kerhon kokoontumisaika vois olla näillä näkymin kans ihan OK...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
veli alexei kirjoitti:En tiedä tuliko mun ilmottautuminen, kun tää netti tuntuu olevan vähä heikossa hapessa.RTJN65 kirjoitti:No nyt taasen foorumikin toimii. Välillä. Ilmoittautuneita on tasan 3 kpl (mun lisäksi). Joten lisää kaivataan.
Tuo eestin kerhon kokoontumisaika vois olla näillä näkymin kans ihan OK...
joo, itselläkin näkyis olevan vapaaviikko silloin.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»